//

Vereiste bestand niet gevonden

Vereiste bestand niet gevonden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een aantal dagen geleden heb ik 3.1.3 geïnstalleerd. Sindsdien kan ik niet meer mijn foto's synchroniseren. Op 2 albums na geeft iTunes bij elk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-10, 14:01
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Unhappy Vereiste bestand niet gevonden

Hallo,

Een aantal dagen geleden heb ik 3.1.3 geïnstalleerd.
Sindsdien kan ik niet meer mijn foto's synchroniseren.
Op 2 albums na geeft iTunes bij elk album de melding:
"De iPhone xxxx kan niet worden gesynchroniseerd. Het vereiste bestand is niet gevonden."
Dit probleem had ik voor de update niet, ook in iPhoto kan ik de albums zonder probleem benaderen. Mij lijkt sterkt dat dit een update probleem is, dus wil ik voorlopig niet downgraden.
De photo cache heb ik al gewist, maar dit hielp niet (althans een map met deze naam heb ik gewist, weet niet zeker of het de juiste map was).
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt voor de Tips!
Marc.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 18:22
Schaapherder Schaapherder is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Laren
Berichten: 5
Standaard

Dag Marc,

Ik had exact hetzelfde probleem en het ligt inderdaad aan de foto's, oftewel de gewijzigde plek of status van die foto's binnen iPhoto. De oplossing is het verborgen cache bestand verwijderen (in de pakketinhoud van de library). Die verborgen map en meer informatie kun je hier vinden: http://support.apple.com/kb/TS1314
  #3  
Oud 19-06-11, 19:40
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

waar kan je dat cache bestand vinden of hoe? ik snap geen snars van coputers maar heb hetzelfde probleem
  #4  
Oud 19-06-11, 20:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat staat toch allemaal in die link beschreven

If you're syncing from an iPhoto or Aperture album, use these steps to find the iPod Photo Cache folder in the default iPhoto Library or Aperture Library location:
  1. From the Finder, choose Home from the Go menu.
  2. Once there, open the Pictures folder and locate the iPhoto Library file. (For Aperture, this is called Aperture Library.) If you have moved your iPhoto Library or Aperture Library to a different location, go to that location in Finder first.
  3. Control-click the iPhoto Library or Aperture Library file and choose Show Package Contents from the shortcut menu.
  4. In the next window, locate the iPod Photo Cache folder and drag it to the Trash. Important: Do not remove or modify any other file within the library package. Removing or modifying other files may cause data loss.
  5. Close the Finder window.
  #5  
Oud 19-06-11, 21:31
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Had ik nadien gezien dat ik moest op klikken vo de uitleg. En is idd gelukt! Mercie
  #6  
Oud 17-07-11, 13:03
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Heb in mijn thuismap gezocht en zelfs met spotlight, maar kan iPhone library niet vinden. Alleen Library6.iPhoto.bak. Maar daar ben ik maar niet aangekomen. Zit vast

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2011 om 12:47 ----------

Heb iPd photo cache gevonden. maar dat was al leeg, dus deze oplossing helpt niet. Nogmaals geprobeerd te synchroniseren maar alleen foto's geeft weer melding de iPhone kan niet worden gesynchroniseerd. vereiste bestand niet gevonden. En wat nu?
Reageren

Labels
3.1.3, bestand niet gevonden, sync probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. Merit iPhone algemeen 4 29-01-11 18:38
Iphone kan niet worden gesynchroniseerd, het vereiste bestand is onvindbaar Vandenande iTunes 7 08-11-10 00:04
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) Simple Archief 24 29-06-10 10:02
sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf dannyzreac iTunes 7 27-08-08 16:12
sync Iphone werkt niet, time-out/vereiste schijf dannyzreac Archief 1 17-07-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.