Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo heb ik het ook inderdaad gedaan en het wewrkt weer. Belachelijk dat Apple verwijst naar T-mobile. Volgens mij heeft het toch echt niets met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo heb ik het ook inderdaad gedaan en het wewrkt weer.
Belachelijk dat Apple verwijst naar T-mobile. Volgens mij heeft het toch echt niets met T-mobile te maken of denken ze bij Apple dat ik naar mijn PC belt om te synchroniseren met outlook |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit heeft inderdaad niet met t mobile te maken. Ze moeten toch kunnen erkennen dat dit onstaan is sinds de laatste software update van itunes. Ra Ra waar zit het probleem dan ?? Maar ja ik heb eigelijk weinig zin om die hele procedure te volgens. ik wacht nog eventjes. Mischien dat Apple wel spontaan met een nieuwe update komt voor itunes die alles oplost.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wordt tijd dat APPLE eens met een oplossing komt !!
ik heb hier hetzefde probleem, zeeeer vervelend !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchro met Agenda en Contacten chaotisch | JanSr | iTunes | 4 | 02-01-12 20:51 |
synchro outlook afspraak | roderuit | iTunes | 6 | 02-01-11 18:04 |
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook | kvi | iTunes | 1 | 15-12-10 23:32 |
Agenda geeft elke dag een afspraak aan! | Peter Grob | iPhone algemeen | 3 | 30-11-09 16:04 |
iphone agenda synchro met outlook | itnotf68 | iTunes | 2 | 21-06-08 00:54 |
|
|