iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Agenda iphone klopt niet met outlook (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/56955-agenda-iphone-klopt-niet-outlook.html)

lexie_1 02-04-10 12:26

Agenda iphone klopt niet met outlook
 
Hallo,

Mijn agenda op me iphone klopt na de laatste itunes update niet meer met de agenda in outlook. Hij heeft al me heledag afspreken 1 dag terug gezet. en de afspraken die een tijd hebben op een bepaalde dag staan er nog wel. Hij heeft ook alle verjaardagen er dubbel ingezet en sommige afspraken over 2 dagen uitgesmeerd.
Ik heb me iphone gerestored en itunes opnieuw geinstalleerd maar na het syncen weer het zelfde probleem.

Iemand enig idee??

donkie 02-04-10 22:08

outlook
 
hier hetzelfde, iemand idee

Nico Pieter 03-04-10 15:08

Ook ik heb het zelfde probleem.

Als ik in outlook een afspraak maak met "duurt een hele dag" dan komt hij een dag eerder in mijn iPhone.
Als ik een afspraak in mijn iPhone maakt met "duurt een hele dag" dan komt hij in outlook op de aspraakdag te staan, maar dan van af 2:00u tot de volgende dag 2:00u.
Wanneer ik zowel in outlook als in mijn iPhone een afspraak maakt op een bepaalde tijd, dan komen ze goed in beide te staan.

iScorpio 03-04-10 15:19

Ik heb een backup terug gezet en ben nu af van iTunes 9.1. Alles werkt nu weer normaal. Bij mij was iTunes 9.1 de boosdoender en wat ik lees bij anderen ook. Probeer eens terug te gaan na de vorige iTunes versie ;)

joeriblaau 03-04-10 15:24

Ik heb een soortgelijk probleem, bij mij gaan alle verjaardagen gewoon goed ( die ik op Outlook heb toegevoegd), de nationale feestdagen ik ook zijn toegevoegd via Outlook zijn allemaal een dag te vroeg. Is hier ook een oplossing voor? overigens gaan de verjaardagen van 00:00 tot 00:00 en feestdagen 01:00 tot 01:00.

iScorpio 03-04-10 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeriblaau (Bericht 433677)
Ik heb een soortgelijk probleem, bij mij gaan alle verjaardagen gewoon goed ( die ik op Outlook heb toegevoegd), de nationale feestdagen ik ook zijn toegevoegd via Outlook zijn allemaal een dag te vroeg. Is hier ook een oplossing voor? overigens gaan de verjaardagen van 00:00 tot 00:00 en feestdagen 01:00 tot 01:00.

Ook dit komt mij zeer bekend voor. Na een downgrade van iTunes was ik van de problemen af.

r.houkes 04-04-10 01:33

Ik heb hier ook zelfde gezeur hoop dat er snel een oplossing komt.

Nico Pieter 04-04-10 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 433680)
Ook dit komt mij zeer bekend voor. Na een downgrade van iTunes was ik van de problemen af.

Hoe kan je downgraden?
Ik heb geprobeerd om terug te gaan via een herstelpunt. maar nu flip mijn iTunes helemaal en start niet eens meer op.

lexie_1 04-04-10 13:53

Apple - Support - Discussions - new itunes and outlook calendar ...

Apple heeft nog geen oplossing hiervoor..... geduld.......

tromeijn 04-04-10 18:11

tijdstippen weer goed
 
Ook ik heb de afgelopen tijd (sinds de installatie van itunes 9.1) last van tijden die niet meer kloppen. Ook teruggaan naar een vorige versie heeft niet geholpen.

Het probleem is het volgende : Tijden van de iphone komen in outlook (windows xp, outlook 2003) één of twee uur eerder.
Planningen van een gehele dag komen in outlook op 2 dagen van 02:00 tot 02:00 uur.
Van outlook naar iphone komt een hele dag planning een dag te vroeg op de iphone.

Ik heb alle instellingen zoals tijdzones nagekeken, aan en uit gezet, maar niets helpt.
Wat ik wel zag in outlook dat bij de datum eerst de maand staat en dan de dag (april, 4).

Als laatste ben in op de pc (windows xp) bij landinstellingen gaan kijken.
Daar heb ik de korte en lange datum tijd aangepast:
kort: dd-MM-jjjj = 04-04-2010
lang: dddd, dd MMMM jjjj = zondag, 04 april 2010

Na deze aanpassing staat in outlook de datum voor de maand.
Als ik nu synchroniseer dan kloppen de tijden wel weer, ze blijven dus gelijk tussen de iphone en pc. Hoe het komt weet ik niet, maar het help in ieder geval een klein beetje.

Nu nog alleen het probleem met de afspraken die een gehele dag duren.
Wie het weet mag het zeggen.

Groet Theo

Nico Pieter 04-04-10 20:09

Ik heb de oude versie terug gezet en alles is weer van ouds (na nog wel wat handwerk)

r.houkes 17-06-10 22:03

Ik heb nu iTunes 9.2 en alle feestdagen staan weer goed :D :cool:

Obiwan 05-08-10 16:05

Ik heb het probleem dat mijn Feestdagen er steeds 4 keer instaan, weliswaar op dezelfde dag, maar eigenlijk enorm vervelend. Elke andere afspraak staat er maar 1 enkele keer in.
Ik beschik ook over maar 1 agenda en toch...

Iemand een idee?

Balyoz 26-04-11 10:30

ik heb het zelfde, mijn iphone heb ik gesynct met win7 contacten nu staan alle verjaardagen 1 dag terug.

heb alles handmatig moeten aanpassen helaas.

is hier al een oplossing voor?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.