iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone loopt vast bij aansluiting PC (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/57140-iphone-loopt-vast-aansluiting-pc.html)

Sulo 05-04-10 21:40

Iphone loopt vast bij aansluiting PC
 
Wanneer ik mijn Iphone Aansluit op mijn PC om te sync. Dan start Itunes op en gaat het sync. Maar zie ik mijn Iphone niet bij Deze Computer staan.
En na 2 min trilt mijn iphone 2 keer en loopt het vast. En is het 5 min bezig op zelf opnieuw starten.

Weet iemand wat het probleem is? Ook zie ik mijn Iphone niet meer terug bij Deze Computer.

King1987 05-04-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sulo (Bericht 434513)
Wanneer ik mijn Iphone Aansluit op mijn PC om te sync. Dan start Itunes op en gaat het sync. Maar zie ik mijn Iphone niet bij Deze Computer staan.
En na 2 min trilt mijn iphone 2 keer en loopt het vast. En is het 5 min bezig op zelf opnieuw starten.

Weet iemand wat het probleem is? Ook zie ik mijn Iphone niet meer terug bij Deze Computer.

Wellicht je iPhone herstellen dat dit de oplossing is. Ik ga er vanuit dat jij niet afhankelijk bent van een software matige unlock, omdat je iPhone geen jailbreak heeft.

--> Je iPhone in DFU zetten en herstellen. Mocht je afhankelijk zijn van de software matige unlock, moet je even opletten, dan kan dit niet zomaar.

Voor DFU: zie wiki :)

Sulo 05-04-10 21:51

Los van de pc werkt mijn Iphone probleemloos..... Maar sluit ik het aan op mijn pc dan loopt het vast..... Kan de oorzaak niet mijn pc zijn?

King1987 05-04-10 21:54

Ha, dat veranderd de zaak.

Onder Configuratie/Software (of hoe heet dat ook weer bij windows) Bonjour, iTunes en Apple device XXX (weet de letterlijke naam even niet) verwijderen. Daarna van de Apple site opnieuw iTunes downloaden en nog een keer proberen. (tussendoor even je PC opnieuw opstarten. (na deinstallatie en voor installatie).

Sulo 05-04-10 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 434528)
Ha, dat veranderd de zaak.

Onder Configuratie/Software (of hoe heet dat ook weer bij windows) Bonjour, iTunes en Apple device XXX (weet de letterlijke naam even niet) verwijderen. Daarna van de Apple site opnieuw iTunes downloaden en nog een keer proberen. (tussendoor even je PC opnieuw opstarten. (na deinstallatie en voor installatie).

Ik heb precies gedaan wat je zei, maar wanneer ik mijn Iphone weer ging aansluiten ging het op zoek naar stuurprogramma's en kon het niet vinden.
Door die stuurprogramma's ziet het Iphone niet terug bij Deze Computer en loopt het elke keer vast

King1987 05-04-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sulo (Bericht 434546)
Ik heb precies gedaan wat je zei, maar wanneer ik mijn Iphone weer ging aansluiten ging het op zoek naar stuurprogramma's en kon het niet vinden.
Door die stuurprogramma's ziet het Iphone niet terug bij Deze Computer en loopt het elke keer vast

iTunes ook opnieuw geinstalleerd?

Sulo 05-04-10 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 434548)
iTunes ook opnieuw geinstalleerd?

Ja. Opnieuw geinstalleerd

Sulo 06-04-10 11:07

Ik heb mijn pc geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd. Iphone via instellingen gerest. Op het moment loopt het niet vast, maar ik zie mijn Iphone niet terug via Deze Computer

Sulo 06-04-10 15:32

Oplossing gevonden....

PC formatteren.... Iphone Resetten... Fresh Itunes installeren....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.