//

Geen service

Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3G 16 GB BLACK. Ik heb er ooit een 3.1.3 software opgezet. Daarna heb ik hem gedowngrade ( gejailbreakt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-10, 14:47
Bettoooh Bettoooh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard Geen service

Hallo,
Ik heb een iphone 3G 16 GB BLACK.
Ik heb er ooit een 3.1.3 software opgezet.
Daarna heb ik hem gedowngrade ( gejailbreakt met pwnagetool) naar een 3.1.2, ook heb ik gelezen dat ik de modemfirmware wel de 3.1.3 blijft houden.
Als ik er nu een vodafone of hi simkaart in doe gaat hij eerst zoeken en zegt hij geen service.
Kan er nu alsnog wel een T-MOBILe kaart in?

MVG.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-10, 14:52
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Heb je er de officiële 3.1.3 op gezet? Dan blijft inderdaad de baseband/modemfirmware van de 3.1.3 (05.12) er op staan, ook bij een downgrade.

Indien jouw iphone simlock was en nadien simlockvrij is gemaakt, dan heb je hem bij de upgrade naar de officiële 3.1.3 opnieuw simlock gemaakt. Voor baseband 05.12 bestaat nog geen unlockmethode.
  #3  
Oud 07-04-10, 15:00
Bettoooh Bettoooh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Hallo,
Hij is nog nooit ge unlockt,
Maar ik bedoel hij heeft nu die firmware 05.12.01.
En HI en VODAFONE Werken niet. dan zegt hij geen service na langen tijd zoeken.
Maar mijn vraag was, als hij gejailbraikt is, En vodafone en hi doen het niet, logisch doet T-MOBILE het dan wel de officiele Simlock?
  #4  
Oud 07-04-10, 15:41
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Heb jij de gsm nieuw gekocht? Weet jij zeker dat hij nooit simlock was?
Als hij wel werkt met een T-mobile kaartje, dan is het simpel: hij is dan simlock.
  #5  
Oud 07-04-10, 15:46
Bettoooh Bettoooh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de gsm nieuw gekocht en ik heb deze nog nooit ge-unlocked maar wel gejailbreakt, werkt T-mobile als nog? Of moet ik wachten op de nieuwe unlock voor de 3.1.3?
  #6  
Oud 07-04-10, 16:25
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Is het een Nederlands toestel? Indien ja moet hij werken met een T-Mobile kaartje. Succes!
  #7  
Oud 07-04-10, 16:31
Bettoooh Bettoooh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Bedankt belgium voor je hulp =D ik ga nu een t-mobile kaartje aanschaffen
  #8  
Oud 11-04-10, 13:47
bamiblok bamiblok is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb onlangs mijn telefoon laten vallen en helaas was het scherm gebroken. Toch maar laten repareren bij een service. Zag er netjes uit en kon gewoon bellen toen ik nog in Eindhoven was. Eenmaal thuis gekomen een paar uur later merkte ik dat er de hele tijd geen service staat. Ik een rondje gelopen, naar buiten gegaan. Nog steeds helemaal niks veranderd. Ik heb nergens meer bereik, er staat altijd geen service. Simkaart in mijn oude telefoon gedaan en wel overal bereik. Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? ik heb een simkaart met abbo van t-mobile met een 3gs 3.1.3. Op 3.1.2 heb ik een jailbreak gedaan, maar eraf gehaald. Ik heb ook geen unlock gedaan. Heb al telefoon gereset, netwerkinstellingen gereset, simkaart eruit en erin, vliegtuismodus etc...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 19:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 11:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) speakerleader Unlock 7 19-10-09 19:48
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.