iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem safari en postbank (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5729-probleem-safari-postbank.html)

pontifex 10-10-07 19:03

Mijnpostbank.nl niet mogelijk
 
Als ik inlog met safari op internetbankieren van de Postbank krijg ik heel even het scherm te zien met het saldo, afschrijvingen etc. en dan springt de telefoon terug naar springboard. meer mensen met dit probleem ?

stephenvis 10-10-07 19:19

Ik heb geen direct andwoord maar op een mac werkt mijn postbank met safari ook niet, dus het lijkt me sterk dat hij het wel doet op een iphone. :P

Spree 11-10-07 16:14

Ik heb geen problemen met MijnPostbank.nl op Safari onder OS X. Heb helaas nu wel drie keer mijn wachtwoord verkeerd ingevoerd bij een poging in te loggen via de iPhone, dus voorlopig even geen internetbankieren, %&/$%systeem....

applecloud 19-10-07 11:25

Ik heb dit probleem ook. Ik weet helaas geen oplossing nog...

Robbor 19-10-07 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stephenvis (Bericht 5907)
Ik heb geen direct andwoord maar op een mac werkt mijn postbank met safari ook niet, dus het lijkt me sterk dat hij het wel doet op een iphone. :P

Bij mij werkt mijn.postbank anders prima op safari op de mac.

Ik denk wel dat een beveiliging in de site gebouwd zit die de iPhone software niet kan garanderen.

fedorr 09-11-07 00:42

MijnPostbank.nl gebruikt java voor een deel van de beveiliging. Zoals we allemaal weten wordt dit nog niet ondersteund op de iPhone.

KleineAap 09-11-07 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 14087)
MijnPostbank.nl gebruikt java voor een deel van de beveiliging. Zoals we allemaal weten wordt dit nog niet ondersteund op de iPhone.

Java doet het toch gewoon op de iPhone?

Michael 09-11-07 10:11

Ik heb mijn mijnpostbank gewoon gebruikt op de iPhone Geen probleem.

SPQR 20-11-07 19:44

Op mijn iPhone 1.1.1. doet de site het ook maar een momentje goed... dan crasht Safari denk ik, want hij gaat terug naar het Springboard.

matthijst 20-11-07 20:08

vaag. Zou zweren dat ik m op 1.0.2 wel gebruikt had. Nu crasht hij in 1.1.2.

smoothnick29 20-11-07 20:44

Ja dat klopt. Het heeft wel gewerkt op mijn 1.0.2 maar sinds de upgrade naar 1.1.1 is het niet meer mogelijk. Precies hetzelfde geld voor mensen met bijv een hotmail account. Daar krijg je niet eens de mogelijkheid tot inloggen. Dit heeft te maken met het beveiligingsscript dat niet werkt met versie 1.1.1. Safari op de iphone is wel snel met inloggen op mijnpostbank.nl maar helaas ziet de server van mijnpostbank.nl het lek en verbreekt die de verbinding. Weet nog niet hoe t zal zijn met 1.1.2

partyfart 26-12-07 08:46

Met 1.1.2 hou je het probleem ...

herbie65 26-12-07 09:11

Even getest, idem, dito, hetzelfde hier. (1.1.2)
Misschien email naar Postbank sturen en vragen of ze het "even" op willen lossen voor alle iPhone gebruikers..........
(werkt wel op OSX Safari)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pontifex (Bericht 5903)
Als ik inlog met safari op internetbankieren van de Postbank krijg ik heel even het scherm te zien met het saldo, afschrijvingen etc. en dan springt de telefoon terug naar springboard. meer mensen met dit probleem ?


Sharky232 26-12-07 16:48

Misschien een tijdelijk oplossing:

Als je mijnpostbank.nl wilt gebruiken voor het checken van je saldo en de laatste bij- en afschrijvingen, voeg dan gewoon de postbank buddy (chatbot) aan je msn lijst toe -->
Postbank.nl > Internetbankieren > Postbank Buddy <i>NIEUW</i>

Gebruik eBuddy ed. om op msn te komen op je iPhone.

oll 26-01-08 16:45

Probleem safari en postbank
 
Als ik inlog in mijn postbank account sluit safari deze automatisch af. Zijn er meer mensen met dit probleem en is hier een oplossing voor?

Nikooos 26-01-08 16:58

One More Thing - Postbank Internet bankieren met Mac OS X een link naar een verhaal over het werken van postbank internetbankieren op de mac. De mac gebruikt ook safari. Een iets andere versie, maar wellicht staat hier ook de oplossing voor jou in.

Ik heb helaas geen postbank dus ik kan het niet voor je testen!

oll 26-01-08 17:09

Thanx ga ik proberen!

ros1982 26-01-08 17:17

Ik heb het probleem ook! Na een aantal keren proberen bleef het scherm wel open staan en kon ik wel de pagina bekijken. Dus tip: meerdere keren proberen!

oll 26-01-08 18:57

Heb gekeken op de site maar dat geldt alleen voor de mac. BPostbank blijkt bepaalde safari typen niet te ondersteunen. Aangezien het bij jou wel gelukt is ros1982, kun je dan ook geld overmaken etc.?

ArB 26-01-08 20:30

Ik had een mailtje gestuurd naar de postbank als klacht, maar hij wist niet eens waar ik het over had :D

In firmware 1.1.3 werkt het nog steeds niet trouwens. :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.