iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone connect usb niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/57394-iphone-connect-usb-niet.html)

mathias94 09-04-10 16:44

Iphone connect usb niet
 
Hallo, vanochtend is mijn Iphone 3G(8GB) binnengekomen, t-mobile abonnement had ik vorige week al gekregen omdat de Iphone niet op voorraad was. Als ik mijn Iphone opstart staat er ' Simlock actief' waarna ik mijn Pin code moet intypen. Daarna doet gebeurt er niks. Al doe ik hem gelijk bij het opstarten er aan of na het opstarten het maakt niks uit. Er komt nooit iets automatisch van Itunes om mijn Iphone te registreren/activeren. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

King1987 09-04-10 16:52

Heb je al een andere usb poort geprobeerd?

mathias94 09-04-10 16:52

Allemaal.., mijn camera connect wel in 1 keer.

onny0808 09-04-10 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathias94 (Bericht 436367)
Hallo, vanochtend is mijn Iphone 3G(8GB) binnengekomen, t-mobile abonnement had ik vorige week al gekregen omdat de Iphone niet op voorraad was. Als ik mijn Iphone opstart staat er ' Simlock actief' waarna ik mijn Pin code moet intypen. Daarna doet gebeurt er niks. Al doe ik hem gelijk bij het opstarten er aan of na het opstarten het maakt niks uit. Er komt nooit iets automatisch van Itunes om mijn Iphone te registreren/activeren. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Misschien wel heel simpel, maar heb je wel itunes geinstalleerd en geopend voordat je de iphone aansluit op je pc? Onderstaand de juiste volgorde;
- simkaart in de iphone
- itunes opstarten
- iphone via usb aansluiten
- daarna zou het moeten werken, je iphone zichtbaar in itunes en dat je een aantal vragen moet beantwoorden / invullen

suc6

mathias94 09-04-10 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 (Bericht 436393)
Misschien wel heel simpel, maar heb je wel itunes geinstalleerd en geopend voordat je de iphone aansluit op je pc? Onderstaand de juiste volgorde;
- simkaart in de iphone
- itunes opstarten
- iphone via usb aansluiten
- daarna zou het moeten werken, je iphone zichtbaar in itunes en dat je een aantal vragen moet beantwoorden / invullen

suc6

Ja, ik zal het zo nog een keer proberen.

EDIT
Nog niet, bij welke stap moet ik de Iphone aanzetten? Overigens maakt mijn computer wel een 'tudum' geluidje na het invoeren van mijn pincode, verder gebeurt er dan niks.


roel88 09-04-10 17:20

Start niet op en connect niet met pc
 
Als ik mijn iphone opstart blijft hij alleen maar op het apple logo hangen. Na een tijdje restart en komt er weer hetzelfde.

Het komt eigenlijk doordat ik mijn iphone wilde leegmaken. Ik deed clear usersettings and data en daar bleef hij eigenlijk in hangen.

Nu probeer ik om mijn iphone aan itunes te koppelen door op het homescreen te drukken en dan het kabeltje er in te doen. Dan verschijnt wel een screen dat je de iphone aan het kabeltje moet doen. Maar mijn pc ziet mijn iphone niet. En op andere pc's is precies hetzelfde.

Ik heb uiteraard al geprobeerd om itunes opnieuw te installeren en mijn pc opnieuw op te starten maar allemaal zonder effect.

Kan iemand mij PLEASE helpen? Ik kan niet zonder mijn iphone :<

ps: ooh en ik had mijn iphone wel gejailbreaked.

King1987 09-04-10 17:27

In DFU zetten, en dan herstellen. Ben je afhankelijk van een unlock methode? Nee? Dan gewoon herstelllen naar FW 3.1.3!

King1987 09-04-10 17:47

\\ Topic's samengevoegd

mathias94 09-04-10 18:09

Iemand nog andere suggesties? hij doet het nog niet.

Edit:
Uit een test blijkt dat ItunesHelper niet actief is. Ook word er geen Iphone gevonden terwijl hij er in zit. Usb werkt volgens de test wel.

mathias94 09-04-10 21:20

En hij doet het, via een andere computer. Bedankt voor de aandacht\hulp.

roel88 09-04-10 21:33

Ik kan mijn iphone wel in DFU mode zetten maar ik kan het niet restoren omdat ik geen verbinding met mijn computer krijg. Ik hoor wel een du du geluid dat hij mijn iphone ziet maar mijn computer ziet het als unknown device.

mathias94 09-04-10 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roel88 (Bericht 436543)
Ik kan mijn iphone wel in DFU mode zetten maar ik kan het niet restoren omdat ik geen verbinding met mijn computer krijg. Ik hoor wel een du du geluid dat hij mijn iphone ziet maar mijn computer ziet het als unknown device.

Probeer eens een andere computer

roel88 09-04-10 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathias94 (Bericht 436547)
Probeer eens een andere computer

Is overal hetzelfde :S Ik heb het al op 3 verschillende pc's met itunes geprobeerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.