//

Opladen via USB anders dan stopcontact

Opladen via USB anders dan stopcontact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een 3GS 3.1.3 en heb de laatste tijd een "probleem". Als ik mijn Iphone via USB oplaad, dan laad hij op tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-10, 19:11
peusens peusens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard Opladen via USB anders dan stopcontact

Hallo,

ik heb een 3GS 3.1.3 en heb de laatste tijd een "probleem". Als ik mijn Iphone via USB oplaad, dan laad hij op tot 100% maar het electriciteitstekentje verandert nooit naar dat stopcontactje. Ook is de grote groene batterij nooit vol. Er is altijd nog spatie tussen het reeds opgevulde en het einde van de batterij. Als ik dan mijn Iphone in het stopcontact steek,, dan opeens krijg ik wel te zien dat hij heel vol is... ook als mijn batterij 98 of 96% heeft en ik hem in het stopcontact steek, dan springt hij onmiddellijk naar de 100% met dat stopcontacttekentje. Raar raar

greetz

Laatst gewijzigd door peusens; 10-04-10 om 19:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-10, 13:49
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

ik heb het ook dat ik als ik hem via de computer laad hij tot 98% gaat via het stopcontact gaat hij wel tot 100% en gaat het veel sneller lijkt mij

in de computer duurt het veel langer bij mij bij jou ook?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Profielfoto hyve-app anders dan pc frank86 iPhone Apps 6 27-01-11 20:12
SDK 3.1.3 anders dan anders? Hamertej Ontwikkelen voor iOS 3 04-02-10 17:59
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 09:37
voicemail...maar dan anders Duggel Jailbreak apps en thema's 3 20-12-08 02:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.