iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Opladen niet ondersteund met accessoire (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/57512-opladen-niet-ondersteund-accessoire.html)

MJay1 11-04-10 14:21

Opladen niet ondersteund met accessoire
 
Hallo,

Ik heb al een tijde een iPhone 3Gs (3.1.2 jailbreaked & unlocked). Nu krijg ik sinds vanochtend de volgende melding: Opladen niet ondersteund met dit accessoire. Het gekke is: er zit helemaal geen accessoire of iets dergelijks aan. Ik heb er geen oordopjes, opladers etc. op aangesloten.

Nu werken mijn speakers niet meer, want de iPhone denkt dat er een accessoire aanzit. Erg vervelend!

Wat zal hier de oplossing voor kunnen zijn? Ik heb al geprobeerd om service aan te vragen via Apple, maar die zeggen dat het via T-Mobile moet. Maar ik heb bij T-Mobile geen account, want ik heb de iPhone 2e hands gekocht. Weet iemand misschien hoe dan de garantie werkt?

Alvast bedankt!

lexie_1 12-04-10 20:42

Zit er mischien iets onder in je connector? iets wat geleid? blaas het is goed schoon.

INico 12-04-10 22:24

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Blazen helpt in mijn geval tot nu toe niet. Iemand anders nog een tip?

eentje 12-04-10 23:11

misschien een officiële assesoire aansluiten dan kent die het en hem dan loskoppelen :)

is maar idee hoor geen idee of het werkt

MJay1 12-04-10 23:44

Bij mij is het nu over. Heel vreemd, maar het enige wat ik Had gedaan was het opladen van mijn telefoon voor een nachtje. 's ochtends gaf hij nog steeds het probleem, maar 10 minuten later was het ineens weg. Hopen dat het nu niet meer terugkomt!

Iphone3Gs 13-04-10 08:57

Heb ik ook gehad, een herstel in Itunes en het was verdwenen :D

INico 13-04-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 437960)
Heb ik ook gehad, een herstel in Itunes en het was verdwenen :D

Het ziet er naar uit dat dit de enige oplossing is. Wat voor consequenties heeft een herstel? Moet ik de programma's en contactpersonen, etc. opnieuw toevoegen?

heno2004 23-04-10 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INico (Bericht 438332)
Het ziet er naar uit dat dit de enige oplossing is. Wat voor consequenties heeft een herstel? Moet ik de programma's en contactpersonen, etc. opnieuw toevoegen?

Ik heb nu ook een paar dagen dit probleem, ook herstel uitgevoerd, alles super schoon gemaakt, geblazen. Probleem blijft zich echter voordoen. Lijkt wel een virus!

INico 23-04-10 21:47

Bij mij is het probleem nu alweer een tijdje weg. Na weer een nacht goed opladen gaf hij opeens de melding niet meer aan. Ik heb geen idee wat het heeft veroorzaakt en wat ervoor heeft gezorgd dat het weer weg is!

heno2004 25-04-10 16:04

Probleem is nu al een dag niet meer voorgekomen.

heno2004 28-04-10 22:25

Tot op heden geen problemen meer.

johanwillemsen 14-07-10 15:51

ik heb hetzelfde probleem heel irritant!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.