iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verwijderen van 'Call Forwarding' pop-ups in 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5769-verwijderen-call-forwarding-pop-ups-1-1-3-a.html)

sjowol 27-01-08 20:31

naja vreemd dat het bij iedereen behalve bij jou werkt... maar ok het werkt ieg! :)

RJS 27-01-08 22:11

Hoi Sjowol,

Ik heb hetzelfde probleem als muiz. Ik krijg de meldig niet weg. Ook niet na de forward message fix 1.3.
Nog een tip?

Tommeh 27-01-08 22:12

Heb je al een keer extra gereboot?

RJS 27-01-08 22:18

yep, maar helpt niet.

sjowol 27-01-08 22:23

uhm nee, dan heb ik geen idee.. of je moet het met de muizfix doen

Ezra 27-01-08 22:25

Bij mij werkt het ook niet..

Geinstalleerd en inmiddels 2x gereboot maar nog steeds die vervelende popup

RJS 27-01-08 22:26

Dat heb ik geprobeerd maar dan zie ik het volgende in het bestand:
[SIZE=1]"
bplist00Ü


-TapnsWShowTTY_ShowCallForwarding_voicemail_cont"


[/SIZE]

muiz 27-01-08 22:56

3 Bijlage(n)
Hier het bestand wat ik zelf heb aangepast, het moet in de volgende map worden gezet. /var/mobile/Library/Carrier Bundle.bundle
Hopelijk werkt het dan ook bij jullie, installeren gaat het makkelijkst via een sftp verbinding. Maak wel eerst een backup van het orginele bestand. Zodat je altijd de boel terug kan draaien, blijft eigen risico ;-)

RJS 27-01-08 23:08

Hoi Muiz,

Heb het bestand vervangen en het werkt!

Super. Dank je.

Rolf.

muiz 27-01-08 23:10

Graag gedaan, veel plezier ervan!
Bedankt voor je reactie.

iBasIx 27-01-08 23:59

Werkt idd, bedankt Muiz. Sjowol's fix deed het ook niet bij mij:D

sjowol 28-01-08 00:41

ok dan wil ik meer info.. dit is wel een probleemkindje hoor..
wie heeft de dev team jailbreak gedaan en wie de natetrue???
anders gooi ik hem gewoon van de repo.. ik trek het niemeer:(

Johnny Crash 28-01-08 01:12

Hallo weer, t'zou misschien ook iets te maken kunnen hebben met upgrade-manier qua startpunt..
Wanneer je van 1.1.1 naar 1.1.3 gaat verloopt het anders dan van 1.1.2 naar 1.1.3. Heeft waarschijnlijk oa iets te maken met de werking/tussenkomst van oktoprep (112) en anySIM.

Waarschijnlijk hier niet het geval, maar wanneer je AT&T sim gebruikt, moet je andere plist editen dacht ik.. (die is nl niet 'unknown')

Bij upgr van 112 -> 113 krijgt men ook vaak de 'main execution script-error bij draaien van 113 soft upgrade in installer.. Hier is iig anysim de oorzaak van.. Kan trouwens opgelo0st worden door de 'fstab' file te editen. Haal ',noexec' weg uit de fstab-file;
Dus (in mijn geval) :

/dev/disk0s1 / hfs rw 0 1
/dev/disk0s2 /private/var hfs rw,noexec 0 2

Veranderen in:
/dev/disk0s1 / hfs rw 0 1
/dev/disk0s2 /private/var hfs rw 0 2

Grtz JC

ps; ben freelancer en daardoor nogal onregelmatig thuis, dus ik zal daarom niet altijd of soms laat reageren; dit ter info

iBasIx 28-01-08 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 50556)
ok dan wil ik meer info.. dit is wel een probleemkindje hoor..
wie heeft de dev team jailbreak gedaan en wie de natetrue???
anders gooi ik hem gewoon van de repo.. ik trek het niemeer:(

Ik heb altijd de dev team jailbreak gedaan met elke firmware, maar die fix heeft het bij mij nooit gedaan, in geen 1 firmware. Moest altijd handmatiger een file veranderen;)

06ankara 28-01-08 03:25

bij mij lukte het ook alleen met die van muiz
info: 1.1.2 OTB met nextsim-----------------1.1.3 Dev Team

thx muiz

Johnny Crash 28-01-08 03:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muiz (Bericht 50414)
Hier het bestand wat ik zelf heb aangepast, het moet in de volgende map worden gezet. /var/mobile/Library/Carrier Bundle.bundle
Hopelijk werkt het dan ook bij jullie, installeren gaat het makkelijkst via een sftp verbinding. Maak wel eerst een backup van het orginele bestand. Zodat je altijd de boel terug kan draaien, blijft eigen risico ;-)

Wat heb joe dan precies aangepast? zie hier geen verschil met de mijn ge-upte carrier.plist

Grts JC

sjowol 28-01-08 04:45

zijn ook hetzelfde.. alleen de locatie is anders...
en help nou ff (van mij hoeft ie neit in de repo.. ik draai 1.1.2)
is het zo dat
/var/mobile/Library/Carrier Bundle.bundle voor de DEV-Team methode is
en
/var/root/Library/Carrier Bundle.bundle/ voor Nate true?

en nate true-ers kijk ff of je het dev-pad ook hebt...

ik wil eigenlijk geen 2 oplossingen in de repo.. dius denk dat ik hem gewoon maar helemaal verwijder
(zeker na al jullie (redelijk agressief over komende)-klachtten)

depl0y 28-01-08 08:39

Ik heb geupgrade met de dev-team methode en de fix van de repo doet het niet, ik ga nu kijken of het inderdaad het bestand in /var/mobile/Library moet zijn voor mij.

depl0y 28-01-08 09:04

Mijn unlock was via de dev-team methode en de fix in de repo werkt inderdaad niet. Mijn Carrier.Bundle.bundle stond inderdaad in /var/mobile/Library.

Er lijkt dus inderdaad verschil tussen bepaalde unlockmethodes.

edit: pfff, ik had al gepost blijkbaar.... wordt ook een dagje ouder merk ik

mjay 28-01-08 11:51

Zelfde hier, Dev team gebruikt vanaf 1.1.2. Fix via repo werkt niet. Ga nu maar even handmatig doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.