Vervelend probleem. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, weet een van jullie hoe ik deze mapjes kan verwijderen? Heb al eens via Winscp gezocht maar kom ze niet tegen.. Zijn geinstalleerd via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervelend probleem.
Mensen, weet een van jullie hoe ik deze mapjes kan verwijderen? Heb al eens via Winscp gezocht maar kom ze niet tegen.. Zijn geinstalleerd via iCatergories, en programma verwijderd zonder deze eerst zelf uit het programma te wissen.. (..Snappie?..) Iemand al eens hetzelfde probleem gehad? Wilde namelijk het Withoken thema installeren, maar niks voor mij.. Heb liever elkde dag een ander Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-04-10 om 20:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
installeer dan het programma opnieuw, verwijder de mappen en verwijder dan het programma?
|
|
|||
|
|||
Haha ff offtopic, maar wat een gruwelijk lelijk thema
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het al geprobeerd het programma weer te installeren, maar vind die mapjes niet! Die zal ik dus echt via open SSH moeten verwijderen.. Dus iemand nog een tip?! |
|
||||
|
||||
Even restoren? 2 uurtjes werk en je bent klaar. Gelijk weer een snellere iPhone..
|
||||
|
||||
Ga naar /Applications/ en verwijder Category000.app t/m Category003.app?
Als ze met een oude versie van Categories zijn gemaakt moet je Home.app, Media.app, Apps.app en Games.app verwijderen. Laatst gewijzigd door wim66; 15-04-10 om 20:38. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Wim66
Thanx voor je reactie, .app files verwijderd en de mappen zijn weg.. Kan dus een slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vervelend | doceb | iPhone algemeen | 11 | 21-12-10 11:30 |
MultiTasking iPhone Erg vervelend | kal_el | iPhone algemeen | 18 | 05-08-10 14:46 |
Heel vervelend probleem. | Drumpie | Odido (T-Mobile) | 8 | 30-08-09 00:09 |
Geen 3G verbinding, heel vervelend. | Drumpie | iPhone algemeen | 1 | 08-06-09 03:08 |
Windows: Vinden jullie iTunes ook vervelend? (dubbel CD & Losse nummers) | 5hoog8ter | iTunes | 10 | 08-03-09 15:35 |
|
|