//

Amerikaanse 2G Iphone vast in DFU

Amerikaanse 2G Iphone vast in DFU discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al enkele keren last gehad van mijn iPhone maar deze keer is het denk ik menens. De vorige keer toen mijn iPhone vastliep ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-04-10, 17:43
Juana Juana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard Amerikaanse 2G Iphone vast in DFU

Ik heb al enkele keren last gehad van mijn iPhone maar deze keer is het denk ik menens. De vorige keer toen mijn iPhone vastliep werd het scherm wit voor ongeveer 3 minuten en dan weer uit. Hoe ik dat had opgelost weet ik niet meer maar ik heb alles al gedaan. ZiPhone geprobeert... werkt niet iLiberty+ geeft aan dat de iPhone in DFU zit en iTunes herkent hem ook nog wel. De dag dat de iPhone 'stierf' stond er een custom 3.1.3 firmware op gedownload van deze website. Opeens kwam en horizontale witte strepen en werd alles wit voor mijn iPhone. Na ongeveer 3 minuten naar een wit scherm te kijken werd het scherm zwart. De iPhone lijkt uit en zit dus precies gevangen in de DFU mode. Als ik probeer te restoren naar 1.1.4 krijg ik error 20. Dat vind ik nog normaal maar als ik restore naar de officiele 3.1.2 krijg ik error 1101.Naar custom firmware restoren eindigt in foutmelding 1604. Na wat te hebben opgezocht over die error'1101) werd ik er niet wijzer van. Tijdens het restoren hoor ik ook altijd geluiden van usb apparaat dat wordt losgekoppeld en daarna terug aangekoppeld.


___________________________________________________________________________________
edit: misschien handig een link naar mijn vorige bericht waar ik hierboven over praat |
en waar ik nooit een antwoord op heb gekregen. |
___________________________________________________________________________________|

Ik hoop dat iemand van dit forum mij kan helpen voor ik de iPhone in de vuilbak of in de blender gooi.

Laatst gewijzigd door Juana; 15-04-10 om 17:51. Reden: meer informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-10, 21:30
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Download snowbreeze eens en volg de aanwijzigingen en laat op de achtergrond iReb draaien.

Dit heeft mij geholpen iig, zo kon ik mooi alsnog 3.1.3 jailbraked en unlocked draaien nadat ik hem had laten updaten in iTunes naar 3.1.3

Die 1604 error word verholpen door iReb te draaien op de achtergrond, zomaar ineens loopt dat programma vast en je iPhone gaat door met restoren.

Ik ben benieuwd..
  #3  
Oud 15-04-10, 23:36
Juana Juana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Download snowbreeze eens en volg de aanwijzigingen en laat op de achtergrond iReb draaien.

Dit heeft mij geholpen iig, zo kon ik mooi alsnog 3.1.3 jailbraked en unlocked draaien nadat ik hem had laten updaten in iTunes naar 3.1.3

Die 1604 error word verholpen door iReb te draaien op de achtergrond, zomaar ineens loopt dat programma vast en je iPhone gaat door met restoren.

Ik ben benieuwd..
Allereerst bedankt voor de reactie.
Ik heb nu via sn0wbreeze een custom firmware aangemaakt.
Daarna heb ik iReb opgestart en drukte ik op iPhone 2G, en dan op open iTunes omdat dat programma mijn itunes had afgesloten. Maar nu krijg ik nog steeds een error 1600.
Wat doe ik fout?

--edit--
Ik heb ondertussen ook al redsn0w geprobeert, deze heeft zonder errors 'iets' gedaan. Het is ook gelukt de custom firmware die ik via sn0wbreeze heb aangemaakt erop te zetten. Maar helaas: mijn iphone scherm blijft uit , ik kan nu de iphone instellen via iTunes maar er komt niks op het scherm van mijn iPhone. Het scherm kan ONMOGELIJK kapot zijn want ik heb hem nog nooit laten vallen. Nu is mijn nieuwe vraag: Wat is hier aan de hand en is hier ook een oplossing voor??

Laatst gewijzigd door Juana; 16-04-10 om 00:16. Reden: bijkomend
  #4  
Oud 16-04-10, 02:53
Suusie's schermafbeelding
Suusie Suusie is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Torrequebrada
Berichten: 52
Standaard

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem....er heeft zich een onbekende fout 1600 en dan weer 1601 en ga zo maar door...Tot nog toe ook nog niets gevonden....Gek wordt je ervan
  #5  
Oud 16-04-10, 04:10
Juana Juana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suusie Bekijk bericht
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem....er heeft zich een onbekende fout 1600 en dan weer 1601 en ga zo maar door...Tot nog toe ook nog niets gevonden....Gek wordt je ervan
Download eerst Redsn0w en volg die instructies.Je hebt wel de officiële 3.1.2 firmware nodig en de 3.9 en 4.6 bootloader.

En daarna kan je nog altijd de custom 3.1.3 firmware erop zetten.
Ik hoop dat het werkt
Ik hoop ook trouwens dat er iemand mijn probleem kan verklaren waarom mijn iPhone blijkt uit te staan maar toch nog connecteerbaar is via iTunes.
  #6  
Oud 16-04-10, 05:10
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Ik hoop ook trouwens dat er iemand mijn probleem kan verklaren waarom mijn iPhone blijkt uit te staan maar toch nog connecteerbaar is via iTunes.
Ik denk dat je even een harde reset moet doen. Want hij sluit hem dan waarschijnlijk niet goed af.

Greets
__________________
pwned
  #7  
Oud 16-04-10, 06:23
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juana Bekijk bericht
Allereerst bedankt voor de reactie.
Ik heb nu via sn0wbreeze een custom firmware aangemaakt.
Daarna heb ik iReb opgestart en drukte ik op iPhone 2G, en dan op open iTunes omdat dat programma mijn itunes had afgesloten. Maar nu krijg ik nog steeds een error 1600.
Wat doe ik fout?

--edit--
Ik heb ondertussen ook al redsn0w geprobeert, deze heeft zonder errors 'iets' gedaan. Het is ook gelukt de custom firmware die ik via sn0wbreeze heb aangemaakt erop te zetten. Maar helaas: mijn iphone scherm blijft uit , ik kan nu de iphone instellen via iTunes maar er komt niks op het scherm van mijn iPhone. Het scherm kan ONMOGELIJK kapot zijn want ik heb hem nog nooit laten vallen. Nu is mijn nieuwe vraag: Wat is hier aan de hand en is hier ook een oplossing voor??
Wat iReb moet veroorzaken is een witte flits op de iPhone. Op dat moment staat ook direct in beeld iReb reageert niet meer. Dan start ie door. Bij mij werkte het ook verschillende keren niet maar ineens werkte het toen ik de DFU manuel mee deed die je in snowbreeze kan meedoen. Direct daarna kwam iReb op en begon de iPhone aan het laden van de CF.

Vind het ***** (< dat was wel een heel licht scheldwoordje.. ) dat de oplossing niet helderder kan, maar heb iig vertrouwen dat het altijd moet lukken.
  #8  
Oud 16-04-10, 12:11
Juana Juana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hellboysz Bekijk bericht
Ik denk dat je even een harde reset moet doen. Want hij sluit hem dan waarschijnlijk niet goed af.

Greets
Ik heb gisteren reeds een harde reset gedaan. Home en Powerknop tegelijk ingedrukt houden en dit heb ik ongeveer 40 seconden volgehouden.
Het scherm blijft zwart.

--edit--
Ik heb liggen denken en ik vrees dit ik denk dat het aande batterij ligt. Zou dit kunnen? Maar dan moet de iPhone toch nog altijd kunnen werken terwijl hij oplaad? Ik heb hem vandaag 2-3 uurtjes laten opladen via het stopcontact en de batterij is nog altijd niet opgeladen. Ik kan hem in iTunes beheren, maar wanneer ik op het tabblad programma's druk doet iTunes niets.

Laatst gewijzigd door Juana; 16-04-10 om 16:33.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vast in DFU lasagnaverde iPhone algemeen 2 06-12-10 08:57
Iphone loopt vast in DFU Nielsz iPhone algemeen 4 13-08-10 12:20
iPhone vast in DFU mode van PwnageTool Guest-20151113171500 iPhone algemeen 0 13-06-10 01:49
iPhone 3GS: Iphone 3gs vast in DFU mode Srcane Unlock 2 04-06-10 14:39
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.