//

Firmware kapot van me iphone!

Firmware kapot van me iphone! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Me iphone is dus kapot, doe het niet meer. Er kwam elke keer apple met itunes logo dat ik moet verbinden met Iphone.. heb dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-10, 14:00
samantha19 samantha19 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard Firmware kapot van me iphone!

Me iphone is dus kapot, doe het niet meer. Er kwam elke keer apple met itunes logo dat ik moet verbinden met Iphone.. heb dat dus gedaan, en gaf die foutmelding 28 aan. Ik kon m ook niet meer herstellen. Dus ik ben met me Iphone na T Mobile gegaan waar ik me iphone ook vandaan heb. Ik ben geholpen en ze hebben het ook uitgeprobeerd met home knop inhouden enzo werkte niet, ze zeiden dat me firmware van me iphone kapot was. Ik moest m oplaten sturen, aangezien ik me iphone heb laten verzekeren heb ik dat nr gebeld en ze hebben me iphone zelfde dag nog opgehaald en mij een leen telefoon gegeven. Het is nu al 2 weken geladen dat ze me telefoon ter reparatie mee hebben genomen..

Weet iemand met dezelfde probleem hoe lang het nog gaat duren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone 1e gen.: Van 3.0 naar 2.2.1 en kapot chonazz Unlock 12 15-04-09 13:51
Terug van Firmware 2.2.1 naar Firmware 2.2 StevenJM Archief 5 15-03-09 11:23
iPhone: Na upgrade van 2.0.1 van 2.0.2 iphone kapot... iGregor Jailbreak 27 01-09-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.