//

Wel 3G maar geen GPRS?

Wel 3G maar geen GPRS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zit er al een tijdje mee in me hoofd, ik heb veel plekken bij mij in de buurt waar ik met mijn 3G normaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-10, 21:03
nielss nielss is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 97
Standaard Wel 3G maar geen GPRS?

Hallo,

zit er al een tijdje mee in me hoofd, ik heb veel plekken bij mij in de buurt waar ik met mijn 3G normaal gesproken geen 3G verbinding had maar wel GPRS..
Ook een vriend van me heeft een 3GS maar die heeft dan wel gewoon GPRS waar ik dat ook hoor te hebben en 3G hebben we wel op de zelfde plaatsen.

Het probleem is dus.. zodra me 3G wegvalt heb ik gewoon helemaal geen internet meer.. alsof me GPRS niet meer werkt?

heb me instellingen al vaak genoeg gekeken, heb wel een jailbreak maar wil niet meteen gaan herstellen want heb Unthetered en nog veel bite SMS berichten die ik niet kwijt wil..

Zijn hier al meerdere mensen met dit probleem want kon op t forum er niets over vinden.

Of zal dit een hardware matig probleem zijn dat onder de garantie valt, heb dit toestel nog geen 3 maanden..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-10, 12:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je al eens je netwerkinstellingen hersteld?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen EDGE/GPRS, wel 3G Mitjell Proximus 4 15-05-11 12:15
Wel 3G, maar toch geen verbinding? Buttercup iPhone algemeen 8 07-10-10 16:21
Geen dataverkeer (3G of GPRS), wel Wi-Fi, firmware 3.1.3 driesg Wi-Fi 8 28-07-10 12:55
iOS4 Geen internet via GPRS - wel via Wi-Fi renedis Wi-Fi 8 04-07-10 00:22
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.