//

info popups bij uitgaande gesprekken

info popups bij uitgaande gesprekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Altijd als ik bel verschijnen er bij mij soort popups met daarop wat info, bijv. 'Uitgaand gesprek doorgeschakeld' o in die trend. Wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-10, 14:50
maine maine is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard info popups bij uitgaande gesprekken

Hallo daar,

Altijd als ik bel verschijnen er bij mij soort popups met daarop wat info, bijv. 'Uitgaand gesprek doorgeschakeld' o in die trend.
Wanneer er niet opgenomen wordt en ik dus op 'Stop gesprek' wil klikken, moet ik eerst sluiten kiezen bij die popup.
Dit kost tijd en dan hoor ik hem al weer op voicemail overgaan en gaan dus de gesprekskosten lopen.

Zijn deze meldingen misschien uit te schakelen??? Heb al zitten zoeken bij Instellingen maar kan het niet vinden.

iPhone 3G 8GB met een Hi Online abo

groet Jermaine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-10, 14:58
maine maine is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Sorry, de vraag werd al eerder gesteld
Mijn post mag weg, kan ik dat zelf?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten Douwe.ewoud Jailbreak apps en thema's 0 13-04-11 14:30
Uitgaande gesprekken blokkeren -DUS- Odido (T-Mobile) 2 15-02-11 18:07
geen uitgaande mails bij sommige livemail accounts rikfrombelgium iPhone algemeen 1 22-11-09 16:52
Verschil tussen inkomende en uitgaande smsjes / gesprekken svha iPhone algemeen 5 15-01-09 20:28
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen Morfling iPhone algemeen 5 17-06-08 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.