//

Dode pixel??

Dode pixel?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 'serieus' probleem. Ik was mijn iPhone aan het gebruiken en opeens is er een heel klein zwart puntje (die er voorheen niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-10, 22:40
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Dode pixel??

Ik heb een 'serieus' probleem. Ik was mijn iPhone aan het gebruiken en opeens is er een heel klein zwart puntje (die er voorheen niet was). In de hoop dat het aan de app lag opende ik iets anders, maar het is overal te zien. Op het homescreen zie ik het ook.

Het ziet er als een heel klein vierkant puntje uit. Nu weet ik niet of dit gewoon een dode pixel is of niet.

Ik heb het ook gecontroleerd door een foto te maken (en als het scherm dan wit is zie je DUIDELIJK een zwarte punt). Op de screenshots zie je geen zwart puntje.

Ik ben erg zuinig op m'n iPhone en nu dit. Aah!

Wat te doen? Dit is me nog NOOIT overkomen.

EDIT: Volgens mij zijn er nog twee extra (drie dus in totaal, allebei ver uit elkaar). Ik gebruik best wel veel 'donkere apps' dus ik download nu even zo'n zaklamp app zodat het duidelijker te zien is.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 21-04-10 om 22:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-10, 22:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je kan even dit filmpje op je iPhone afspelen:

YouTube - Stuck Pixel Fixer

Het helpt niet vaak, maar het is te proberen. Als het niet werkt, kan je beter even teruggaan naar de winkel voor garantie
  #3  
Oud 21-04-10, 22:55
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Nee, werkt helaas niet. Na die drie die me zijn opgevallen heb ik er nu nog een paar ontdekt.

Dat dit nu net gebeurd. Een van de drukkere periodes in het jaar (vakantie, Koninginnedag en nog wat andere dingen voor mij) en dan gebeurt dit!

Gaat het hier om dode pixels? De eerste drie vallen erg op, de andere vallen wat minder op (maar nu ik ze heb gevonden zie ik ze wel de hele tijd).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 4G dode pixel rsnhakan iPhone algemeen 13 25-11-10 20:15
iPad 'dode pixel'? MikeMuppetshow iPad algemeen 28 03-09-10 20:21
Dode Pixel B-ruil iPad algemeen 4 04-08-10 19:34
Dode pixel RamonPouw iPhone algemeen 35 25-04-10 16:50
Custom Firmware 3.1.2 + dode pixel Danz Archief 6 27-02-10 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.