//

iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!!

iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oké, ik heb 3 weken geleden mijn geliefde iPhone laten vallen -> screen kapot -> gelukkig verzekerd -> net teruggekregen. Al mn instellingen zijn GONE! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-10, 17:21
SaraSara's schermafbeelding
SaraSara SaraSara is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Question iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!!

Oké, ik heb 3 weken geleden mijn geliefde iPhone laten vallen -> screen kapot -> gelukkig verzekerd -> net teruggekregen.

Al mn instellingen zijn GONE! Al mn data, AL mn telefoonnummers...kortom ALLES is WEG!!!
Mn foto's had ik gelukkig wel op mn pc gezet, maar ja what about the rest??? Is dat gewoon allemaal gone forever???

Heeft IEMAND enig idee wat ik kan doen??

Help needed!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-10, 17:24
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

aansluiten op iTunes en backup terugzetten
  #3  
Oud 22-04-10, 17:57
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Als je een apparaat inlevert dan gebeurt zoiets nu eenmaal. Bij het bedrijf zelf hoef je niet aan te kloppen.
  #4  
Oud 22-04-10, 18:30
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Juist om deze reden is het inderdaad raadzaam om de telefoon om de zoveel tijd aan iTunes te leggen en te synchroniseren, zodat je een backup hebt van je smsjes / contacten / fotos / highscores, etc.

Als je dat hebt gedaan, dan inderdaad zoals Wouter al zegt gewoon ff aan de computer hangen en backup terugzetten.
  #5  
Oud 22-04-10, 20:46
SaraSara's schermafbeelding
SaraSara SaraSara is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Question

Thanx voor alle reacties!


Man! So basically I'm screwed, want ik heb m volgens mij nog nooit gesynchroniseerd
Maarre ehm, hoe doe ik dat dan (alsnog)?
I mean, ik snap wel dat ik mn sms-jes etc. kwijt ben, maar de telefoonnummers die ik op mn SIM heb staan...kan ik die wel op mn pc opslaan?
  #6  
Oud 22-04-10, 20:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je nummers op je simkaart kan je importeren via Instellingen -> Mail, contacten, agenda -> Contacten. Verder is het raadzaam om af en toe een reservekopie van je gegevens te maken
  #7  
Oud 22-04-10, 22:04
robins1982 robins1982 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik had problemen met mijn Iphone en dus in Itunes op de knop herstellen gedrukt. Hiervoor had ik mijn iphone meerder malen gesynchroniseerd dus zou ik een reserverkopie moeten hebben van al mijn contacten, foto's en de rest.
Nu heb ik alleen het probleem dat nadat itunes alle fabrieksinstellingen had teruggezet, dat hij mijn iphone niet meer kan vinden. Ik kan dus de reservekopie niet meer terugzetten via Itunes heb ik totaal geen gegevens meer op mijn telefoon. Nu hoop ik dat deze gegevens toch nog ergens op mijn computer staan. Wie kan mij vertellen hoe ik de reservekopie weer naar mijn Iphone kan terugzetten.
  #8  
Oud 22-04-10, 22:13
robins1982 robins1982 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Het bericht dat ik trouwens krijg als ik itunes opstart is:
Itunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.

Het later opnieuw proberen of opnieuw aansluiten werkt dus niet. Hopelijk kan ik nog iets anders doen!
  #9  
Oud 26-04-10, 21:30
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robins1982 Bekijk bericht
Het bericht dat ik trouwens krijg als ik itunes opstart is:
Itunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.

Het later opnieuw proberen of opnieuw aansluiten werkt dus niet. Hopelijk kan ik nog iets anders doen!
Ik heb de oplossing voor dat probleem hier beschreven:
https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post440364
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen Emiel Janson iPhone algemeen 17 21-12-12 11:15
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? nickkruijt iTunes 18 03-11-11 19:57
Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 0 12-11-10 15:37
op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog pinki Archief 1 13-02-10 13:36
Gegevens kwijt pp-nl iPhone algemeen 3 17-08-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.