//

iPhone ondervindt veel problemen

iPhone ondervindt veel problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds 2 dagen wil mijn iPhone niet meer aan. Ik lag in mijn bed en draaide me om en toen was het scherm helemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-10, 19:17
Saathan Saathan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Thumbs down iPhone ondervindt veel problemen

Beste,

Sinds 2 dagen wil mijn iPhone niet meer aan. Ik lag in mijn bed en draaide me om en toen was het scherm helemaal wit. Ik kon niks meer doen dus had hem afgesloten (home + lock). Ik wou hem weer aan doen maar er gebeurde niks. Die dag liet ik hem dus maar thuis liggen. Ik kwam later die middag thuis en toen deed ik hem in de oplader. Er kwam een scherm dat hij leeg was dus ik laad hem op. Hij deed het perfect. Tot vandaag; ik pakte mijn iPhone en ging een game doen. Nog niks aan de hand dus ik was even bezig, plotseling werd het scherm gewoon wit en een paar seconden later viel hij uit. Ik zag allemaal donkere horizontale strepen lopen over het scherm. Die verdwenen even later weer.. Nu heb ik hem weer aan de stroom gehangen maar tevergeefs; er gebeurt niks.. Hij wil niet meer aan en er verschijnen geen symptomen van leven .

Iemand die me raad weet?

Met vriendelijke groet,
Jesse
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-10, 22:25
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Misschien even herstellen met iTunes?
  #3  
Oud 22-04-10, 23:56
Saathan Saathan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

iTunes herkent hem ook niet. Het lijkt er op dat hij echt dood is. Ik val als het goed is buiten me garantie maar ga morgen toch even langs de Apple Retailer en T-Mobile shop.
  #4  
Oud 23-04-10, 03:09
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Ik lees dat je een jailbreak hebt toegepast op je iPhone, dan is je garantie sowieso al vervallen. Langsgaan bij de Apple Retailer of T-Mobileshop heeft dan weining zin, behalve als je een nieuwe iPhone gaat kopen!
  #5  
Oud 23-04-10, 09:34
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

iTunes herkent hem ook niet in DFU?
  #6  
Oud 23-04-10, 10:14
Saathan Saathan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Nope, in DFU mode wil hij ook niet aan. Maar hij start ook niet meer dus kunnen ze er dan nog wel achter komen dat ik een jailbreak heb toegepast?
  #7  
Oud 23-04-10, 10:51
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Je probleem lijkt idem aan het probleem van de iPhone van een vriendin en een kennis. Beiden accu's gewoon bleken echt helemaal leeg.
Zelfopgelost door:
- de contacten van iPhone voorzichtig(!) schoon geblazen met spuitbusje.
- ander kabeltje gebruikt. Ik heb een ouder kabeltje van een iPod gebruikt om te laden. Die stekker heeft nog een vergrendelmechanisme en klikt de stekker echt strak vast. De nieuwe kleine stekker doet dat niet echt.

Andere (gelezen) oplossingen:
- Probeer eens een andere lader of laad via pc.
- check het stekkergat van de eventueel gebruikte iphonecover. Wellicht kan de stekker fysiek niet geheel worden ingestoken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Veel problemen met overgang 3G naar iPhone 4 rb1962 iPhone algemeen 1 11-12-10 11:29
3.1.3 Jailbreak veel problemen zorphion Archief 5 21-04-10 23:01
iPhone: Gebruikers die veel problemen hebben met hun IPHONE na jailbreak The Raptor Jailbreak 10 07-07-09 22:02
Te veel problemen :P stijnjasper Archief 1 22-07-08 17:15
veel problemen Juss Unlock [archief] 16 22-05-08 22:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.