//

Iphone explode

Iphone explode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kandalf Ja het ziet er zo uit maar is namelijk iets in geknapt want waarom zou je een gsm van zoveel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-05-10, 23:22
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kandalf Bekijk bericht
Ja het ziet er zo uit maar is namelijk iets in geknapt want waarom zou je een gsm van zoveel geld of gewoon elke gsm zomaar kapot slaan. Er zijn er altijd natuurlijk maar zal hij niet doen kost allemaal teveel geld.

Gr
"Zomaar kapot slaan" hoeft natuurlijk ook niet hé..
De iPhone kan ook gewoon hard tegen een hoek aan vallen, daardoor ontstaan 99.9% van dit soort schades altijd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-05-10, 00:24
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Lijkt mij sterk dat hij niet ontploft is, want het glas lijkt naar de binnekant geplooid te zijn (kan je zien aan het patroon in de barsten). Vermits je backcover niet gescheurd is of gebogen of weet ik veel wat, bevestigd mijn mening destemeer.
  #23  
Oud 03-05-10, 16:28
Kandalf Kandalf is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Belgie - Blankenberge
Berichten: 22
Standaard

Ik heb een update: Ik had hem meegegeven met iemand van een mobistar centrum en heeft me vandaag gebeld, en idd bevestigd dat er mee tegen iets aan is geslagen of hard tegen de grond gesmeten is, dus ik ga nu de persoon die me iphone overkocht heeft inlichten en zien wat hij nu als uitvlucht zal gebruiken.
Ze hebben me ook 2 mogelijkheden aangeboden laten swappen betaal ik 400€ voor een nieuwe 16gig 3g of scherm enzo laten maken voor 350 euro, ik ga wel geen 1 van beide doen ik zelf geef geen garantie op een toestel zeker niet als er zo'n dingen dan mee gebeurd zijn.

Bedankt voor het lezen en voor jullie reacties moest er nog iets bijkomen laat ik het jullie zeker weten maar zo zie je maar dat een vriend die een iphone overkoopt van je en dan verknoeid toch leugens kan vertellen om toch maar nieuwe te krijgen door jezelf betaald.

Mvg
Kandalf
  #24  
Oud 03-05-10, 21:05
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

I hate to say it, but..

..I told you so.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.