//

Fotomap weg in SSH op iPhone

Fotomap weg in SSH op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, een tijdje geleden is mijn filmrol verdwenen in deze computer, ik heb het op een andere computer gedaan en daar zei de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-10, 20:29
superman superman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard Fotomap weg in SSH op iPhone

Hallo beste mensen,
een tijdje geleden is mijn filmrol verdwenen in deze computer,
ik heb het op een andere computer gedaan en daar zei de computer dat er geen (filmrol)foto's op mijn iphone stonden, maar deze staan wel op mijn iphone, ik heb toen software opnieuw geinstalleerd (custom met unlock+jailbreak 3.1.2.) en heb OpenSSH toggle geinstalleerd en WINscp, nu kom ik erachter dat de map /private/var/root/Media helemaal leeg is, ik snap er niks van.
Kan iemand mij helpen ?


P.S. ik heb al gezocht in het forum...


EDIT: Weet iemand hoe je in WINscp je ww kan veranderen, ik heb terminal gevonden maar geen idee wat ik daar moet invoeren... PROBLEEM BTW NOG NIET OPGELOST

SECOND EDIT: Map Library is ook leeg, snap er niks van

Laatst gewijzigd door superman; 28-04-10 om 21:13. Reden: zonde om nieuw topic te openen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Geen Fotomap in Itunes! walid_thaibokser Muziek, foto & video 14 16-08-10 10:05
Itunes fotomap is weg ??? luukdoedens iTunes 3 11-07-10 16:42
Geheime fotomap S.A.F iPhone algemeen 20 31-05-08 00:21
Foto: Naam fotomap veranderen Mathias87 Muziek, foto & video 2 30-03-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.