//

Waterschade - Telefoon kan niet uit!

Waterschade - Telefoon kan niet uit! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo hi, Tijdens een feest gisteravond in Amsterdam ging ik naar buiten om effe te roken. Toen ik buitenstond begon het plotseling ontzettend hard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-10, 18:08
Beserk's schermafbeelding
Beserk Beserk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Unhappy Waterschade - Telefoon kan niet uit!

Hey hallo hi,


Tijdens een feest gisteravond in Amsterdam ging ik naar buiten om effe te roken.
Toen ik buitenstond begon het plotseling ontzettend hard te regenen en is er water in mijn iPhone gekomen. Dit weet ik omdat ik de indicatoren heb bekeken.. Echt ontzettend ***! Maar nu is mijn probleem ik hem niet uitzetten! Het toestel werkt nog maar alleen mijn LCD scherm doet helemaal niks meer. Ik kan dus ook geen telefoontjes opnemen and such.

Ik heb hem in een bak rijst gedaan maar nu is mijn vraag: Kan ik hem uitzetten zonder de normalde slide to shut off te doen? Want hij moet wel uit want dit is niet goed voor het toestel.

En hebben jullie tips bij wie ik hem kan laten maken? Ik neem aan dat het niet de logic board is anders was me hele telefoon stuk... Dus echt alleen mijn LCD is stuk.

Heb een iPhone 3GS 16GB btw!

Groetjes,
Beserk
__________________
Groetjes,
Berserk, twitter.com/_Nebulon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-10, 23:59
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zet hem uit door de home- en powerbutton tegelijk ingedrukt te houden. Wacht een paar dagen en kijk dan eens wat er gebeurt als je hem weer aanzet.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 01-05-10, 11:27
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beserk Bekijk bericht
Ik neem aan dat het niet de logic board is anders was me hele telefoon stuk... Dus echt alleen mijn LCD is stuk.
Dat is in ieder geval een verkeerde conclusie.

Gewoon zo snel mogelijk naar reparateur toe voor vochtschade-behandeling dan is kans op (vervolg)schade het kleinst. Met rijst lijkt het wellicht te gaan lukken, maar intern heb je gegarandeerd resterende vochtschade die kan lijden tot vervolgschade en mogelijk later onherstelbare defecten. Rijst e.d. is alleen de oplossing om de tijd op te vangen van ongeluk tot moment dat je bij de reparateur bent.
Reageren

Labels
indicatoren, iphone 3gs, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel Baggio13 iTunes 3 06-11-10 20:07
iPhone 3GS: & 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? Melvin18 Unlock 2 03-07-10 09:59
iPhone kan niet meer uit wouter3 iPhone algemeen 2 16-05-09 10:20
Kan niet bellen via icoon Telefoon jwalther iPhone algemeen 6 09-11-08 23:44
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? wermar iPhone algemeen 5 14-09-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.