//

Geen backlight

Geen backlight discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gister ben ik door de regen terug naar huis gereden op mijn fiets, iphone zat in mijn jaszak, die 'waterdicht' zou moeten zijn. Thuis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-05-10, 18:59
Yionix Yionix is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Geen backlight

Hallo,
Gister ben ik door de regen terug naar huis gereden op mijn fiets, iphone zat in mijn jaszak, die 'waterdicht' zou moeten zijn. Thuis aangekomen bleek het dat mn achtergrond licht van het scherm niet meer werkte. Ik bekeek m'n toestel goed en ik zag wat condens door het glaasje van de camera. Ik heb toen mijn iPhone opengemaakt, de 2 zij-schroefjes losgedraaid en met een zuignap de 2 helften van elkaar gehaald (stekkers 1,2&3 los). Zo heb ik hem een dag laten staan om te drogen, maar het heeft niet geholpen.

Nu hoor ik dat een system restore ook wel is helpt. Maar mijn toestel is gejailbreakt. Ik heb werkelijk geen 1 gekochte app. Als ik een system restore uitvoer wordt de software geüpdate. Dan blijf ik met een lege telefoon achter.

Ook heb ik de vochtsticker in de jack poort bekeken, en deze is wit-roze, dus niet totaal verkleurd.

Wat kan ik nu het beste doen. Een systeem restore uitvoeren en dan wachten op de nieuwe jailbreak, of mijn toestel opsturen naar T-mobile en hopen dat het onder de garantie valt?

Mvg, Ivo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-10, 21:15
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Het zal nooit onder de garantie vallen als het vochtschade is, daarnaast hoor je gewoon apps te kopen die je nuttig vind en veel gebruikt.
  #3  
Oud 02-05-10, 18:25
Yionix Yionix is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb geen apps die ik veel gebruik.
Net ge-restored, heeft niks geholpen, wordt waarschijnlijk een nieuw beeldscherm.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen backlight, vochtschade philippefeij iPhone algemeen 5 08-01-12 19:06
zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben pressos iPad algemeen 91 12-12-11 20:18
[3GS] Geen beeld, wél backlight Barzi iPhone algemeen 0 21-08-10 23:44
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm Oemoe_ iPhone algemeen 1 08-03-10 07:32
Backlight Simba101 iPhone algemeen 3 25-05-09 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.