//

[3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten

[3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS van een vriend van mij overgenomen. Ik heb hem zojuist gejailbreaked (via de blackra1n handleiding. Op xp deed dat programma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-10, 20:55
ik_ben_Mark ik_ben_Mark is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 60
Question [3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten

Ik heb een iPhone 3GS van een vriend van mij overgenomen. Ik heb hem zojuist gejailbreaked (via de blackra1n handleiding. Op xp deed dat programma het alleen niet, dus nu via vista gedaan.)

Ik heb nu alleen 2 vragen. Ik ben nieuw met iPhones dus het zijn waarschijnlijk n00b vragen. Hij heeft er een partij tv-series op staan, die wil ik graag behouden. Maar ook al zijn gegevens staan er nog op, en die moeten er wel af. Hoe kan ik eerst die tv-series erafhalen en vervolgens de telefoon geheel resetten maar dat hij nog wel gelaibreaked blijft?

Ik heb DiskAid geinstalleerd, maar ik kan de tv-series er daarmee niet mee vinden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-10, 14:00
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Gebruik iFunBox, deze kun je via google vinden
  #3  
Oud 06-05-10, 17:17
ik_ben_Mark ik_ben_Mark is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 60
Standaard

thnx voor de tip, ik heb vanmorge echter al een ander programma gevonden. Tansee iPhone Transfer. Werkt super.
Ik ben nu alleen aan het *****n met mijn SHSH... als ik via umbrella mijn SHSH achterhaal zegt ie dat ik 3.1.3 heb, maar ik draai echt 3.1.2
  #4  
Oud 06-05-10, 17:43
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Dat is omdat apple nu alleen nog maar 3.1.3 signed. als je dus de 3.1.2 shsh backupped krijg je die van 3.1.3. alle andere os versies worden niet meer gesigned. Als je dus een softwarematige unlock nodig hebt moet je niet gaan recoveren of upgraden totdat die voor 3.1.3 is vrijgegeven. Anders heb je een niet bruikbare telefoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak eraf halen iphone 3G 3.1.2. Frans65 Jailbreak 1 03-09-10 18:23
Foto's zijn niet eraf te halen robje33 iTunes 2 21-03-10 14:40
iPhone: Jailbreak eraf halen? ericvanwenkop Jailbreak 5 16-04-09 12:49
Muziek: oude podcasts eraf halen van iphone dariootje Muziek, foto & video 4 25-02-09 17:39
Screenprotector eraf halen? BadSide iPhone accessoires en onderdelen 5 02-05-08 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.