//

[3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten

[3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS van een vriend van mij overgenomen. Ik heb hem zojuist gejailbreaked (via de blackra1n handleiding. Op xp deed dat programma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-10, 20:55
ik_ben_Mark ik_ben_Mark is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 60
Question [3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten

Ik heb een iPhone 3GS van een vriend van mij overgenomen. Ik heb hem zojuist gejailbreaked (via de blackra1n handleiding. Op xp deed dat programma het alleen niet, dus nu via vista gedaan.)

Ik heb nu alleen 2 vragen. Ik ben nieuw met iPhones dus het zijn waarschijnlijk n00b vragen. Hij heeft er een partij tv-series op staan, die wil ik graag behouden. Maar ook al zijn gegevens staan er nog op, en die moeten er wel af. Hoe kan ik eerst die tv-series erafhalen en vervolgens de telefoon geheel resetten maar dat hij nog wel gelaibreaked blijft?

Ik heb DiskAid geinstalleerd, maar ik kan de tv-series er daarmee niet mee vinden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-10, 14:00
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Gebruik iFunBox, deze kun je via google vinden
  #3  
Oud 06-05-10, 17:17
ik_ben_Mark ik_ben_Mark is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 60
Standaard

thnx voor de tip, ik heb vanmorge echter al een ander programma gevonden. Tansee iPhone Transfer. Werkt super.