opladen van de iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mischien een hele stome vraag maar dit is mijn eerste iphone hier voor alleen nokia smartphones gehad en die moest je eigenlijk pas opladen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opladen van de iphone
hallo
mischien een hele stome vraag maar dit is mijn eerste iphone hier voor alleen nokia smartphones gehad en die moest je eigenlijk pas opladen als die helemaal leeg was. hoe zit dit met de iphone kun je die iedere dag laden is dit noodzakkelijk of is het beter te wachten tot hij rood word en nog maar 20 % heeft. hoe vaak laden jullie je iphone?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen, geen hulpvragen in de chat!
|
|
|||
|
|||
Ik doe het altijd als de batterij onder 10% is. Weet niet of het goed is.
|
||||
|
||||
Het maakt voor de batterij niet uit wanneer hij geladen wordt. Alleen de eerste paar keer is het wel de bedoeling dat je de accu helemaal leeg maakt en daarna in 1 keer helemaal oplaadt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier wat meer info over de iphone batterij! Apple - Batteries - iPhone |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen geluidsdockingstation van de Aldi | nynkee__ | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 24-01-10 21:02 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
opladen van batterij uitschakelen mogelijk?? | detang | iPhone algemeen | 9 | 03-11-09 21:21 |
Duur van iphone opladen | twum | iPhone algemeen | 2 | 13-08-09 13:17 |
|
|