iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geluid van bericht, maar geen bericht (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/58813-geluid-bericht-maar-geen-bericht.html)

chriztian 03-05-10 14:54

Geluid van bericht, maar geen bericht
 
Sinds een aantal weken krijg ik meerdere keren per dag het geluid te horen van een inkomend bericht. Echter, is er totaal geen bericht (geen sms, geen mail, geen push berichten, niks!). Het scherm licht ook niet op, enkel het geluid.

Ik heb echt geen idee hoe dit kan en al helemaal niet hoe ik ervan af kom. Van anderen heb ik gehoord dat zij er ook last van hebben, ik kan alleen nergens op het net iets erover vinden.

De phone is helemaal geupdate.

Iemand enig idee?

colliehome 03-05-10 15:02

mss een bericht dat binnenkomt maar volgens je mailregels direct als gelezen of zo weggaat ( imap/exchange)

chriztian 03-05-10 15:06

Nee, ik heb geen mail ingesteld. tenminste... dat wilde ooit niet lukken, dus heb ik dat toen opgegeven. Dus ik kan uberhaupt geen mail ontvangen. Heb voor de zekerheid het mail account verwijderd nu.

nielzerr 23-05-10 11:21

Ik zit met precies hetzelfde probleem, en het lijkt alleen maar erger te worden. Meedere keren per dag lijkt het of er een sms binnenkomt, echter geen bericht of iets anders! Uiterst irritant, zou mooi zijn als iemand een oplossing weet! Probleem deed zich overigens ook al voor, toen de iPhone nog niet gejailbreaked was.

Timmeh_ 24-05-10 10:09

Hebben jullie niet gewoon nog ergens een ongelezen sms? De iPhone geeft een herhalings-signaal als er nog een ongelezen bericht is, hij kan die 10x een geluid geven voor hetzelfde bericht.

met1n 20-01-11 12:22

Hebben meer mensen dit probleem? Is er al een oplossing voor?

Ik heb totaal geen berichten meer in mijn inbox. Toch ontvang ik een toon.

colliehome 20-01-11 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door met1n (Bericht 630520)
Hebben meer mensen dit probleem? Is er al een oplossing voor?

Ik heb totaal geen berichten meer in mijn inbox. Toch ontvang ik een toon.

De oplossing zal - helaas- een herstel zijn ...

met1n 20-01-11 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 630537)
De oplossing zal - helaas- een herstel zijn ...

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je met herstel? Via Itunes?

colliehome 20-01-11 12:55

Idd via iTunes. Maar als je je backup gaat terug zetten zet je misschien ook je probleem terug. Ik zou eerst een backup maken en dan herstellen via iTunes. Dan terug zetten van je backup. Indien probleem niet is opgelost - weet je na een dag denk ik- moet je terug herstellen en instellen als nieuw. Dan moet je wel alles terug zetten. ( Apps,instellingen,...)

met1n 20-01-11 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 630545)
Idd via iTunes. Maar als je je backup gaat terug zetten zet je misschien ook je probleem terug. Ik zou eerst een backup maken en dan herstellen via iTunes. Dan terug zetten van je backup. Indien probleem niet is opgelost - weet je na een dag denk ik- moet je terug herstellen en instellen als nieuw. Dan moet je wel alles terug zetten. ( Apps,instellingen,...)


Ik ga er mee aan de slag, thnx!

edjepetje 13-08-13 20:27

Ik heb dit probleem ook al sinds lange tijd en mijn dochter ook.

Beide een iPhone 4S

Heeft het geholpen met1n?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.