Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan niet meer inloggen op sites zoals Hotmail.com, schoolmail, My vodafone etc terwijl ik voorheen wel kon inloggen. Wie kan mij helpen? Groetjes, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone
Hallo,
Ik kan niet meer inloggen op sites zoals Hotmail.com, schoolmail, My vodafone etc terwijl ik voorheen wel kon inloggen. Wie kan mij helpen? Groetjes, Samra. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heeft er iemand een oplossing? Het is heel erg vervelend aangezien dit 1 van de belangrijkste redenen is waarom ik deze telefoon heb gekocht. Groetjes, Anouk |
|
||||
|
||||
Wat voor fout geeft hij dan aan?
|
|||
|
|||
Hij geeft geen fout aan. Als ik probeer in te loggen bij b.v. hyves, hotmail, blackboard dan springt hij vanzelf terug op het beginscherm van de pagina waar ik op dat moment probeer in te loggen. ik kan dus nergens meer op inloggen.
|
|
|||
|
|||
Wacht... ik heb net mijn netwerkinstellingen herstelt en ik kan weer gewoon inloggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen | Apple740 | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 05:25 |
Kan niet meer inloggen App store | jojophone | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 12:32 |
kan niet meer op youtube app inloggen | bababakkus | iPad algemeen | 2 | 12-08-10 23:22 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
|
|