//

Belprofielen ?????

Belprofielen ????? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nog steeds opzoek naar een app voor het instellen van mijn profielen. Dit betreft dan de bel profielen. En dan bedoel ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-10, 20:30
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard Belprofielen ?????

Ik ben nog steeds opzoek naar een app voor het instellen van mijn profielen. Dit betreft dan de bel profielen. En dan bedoel ik niet de app die ik al tegen was gekomen dat je in dat profiel gewoon geluid uit kan zetten enz enz. Maar een app zoals m'n vorige mobieltjes ook werkten (nokia, sony erricson). Daar kon ik gewoon instellen wie WEL door het profiel heen kon komen en wie NIET.

als voorbeeld had ik het profiel doordeweek: collega's en familie kon me wel bellen, de rest niet. En in het weekend profiel kon alleen mijn familie mij maar bellen, de rest ging naar de voicemail.

Alvast bedankt voor de reactie's (als die komen iig) En heb al druk gezocht hier/app store/cydia/google.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-10, 11:32
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard

Gevonden: Myprofiles in cydia/rock

Alleen werkt het uitschakelen van Wi-Fi niet met de 3gs :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.