//

Het leven zoals het is , zonder iPhone

Het leven zoals het is , zonder iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn Iphone verkocht, waarom ? Dacht er nog een hogere prijs voor te krijgen als ik hem nu verkocht dan dat ik hem bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-10, 10:25
bartvdvenne bartvdvenne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: mol belgie
Berichten: 15
Standaard Het leven zoals het is , zonder iPhone

Gisteren mijn Iphone verkocht, waarom ? Dacht er nog een hogere prijs voor te krijgen als ik hem nu verkocht dan dat ik hem bij het uitkomen van de nieuwe zou verkopen.
Volgens kenners zou dat niet het geval zijn, die dingen behouden hun waarden werd me verteld door een madam die er eentje zocht voor haar, haar man had er al eentje de kinderen ook allemaal en nu moest madam er ook eentje.
Ik heb hem niet aan haar verkocht , ze moest van te ver komen .
Volgens mij heb ik er nog een goede prijs voor gekregen, 475 euro, er was een klein scheurtje in de achterzijde wat niet onder garantie viel maar dat deerde de koper niet . Hij wilde hem direct, ik wilde hem eigenlijk niet direct verkopen want nu ben ik terug gedegradeerd tot een simpele nokia.
God man wat mis ik hem, als ik 's morgens wakker werd las ik er direct de hoofdpunten van het nieuws op.
Heel de dag keek ik mijn mails na, verstuurde er af en toe eentje ...
Las wat nieuwtjes op Gizmodo, Bright en natuurlijk de Iphoneclub.nl ontbrak niet .
Ik keek er af en toe een film of serie op, "the pacific" een aanrader !
Spelletjes daar was ik ook niet vies van zo nu en dan, vooral mijn kinderen kwamen hem 's morgens wanneer ze wakker werden wel eens lenen om er voor schooltijd wat op te gamen . Ze hebben het me niet in dank afgenomen dat ik hem gisteren verpatst heb.
Ik heb hun beloofd zo vlug mogelijk een nieuwe te kopen iphone HD of hoe hij ook mag gaan heten.
Wat moet ik nu zonder hem en dat nog minstens een maand lang, ik sta wel nummer 4 op de wachtlijst in de plaatselijke phoneshop maar dat is een kleine troost voor de volgende 30 dagen ...of meer .

Ps wat gaat die batterij van die oude nokia laaaaaaang mee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-10, 10:40
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Geniet van Snake.
  #3  
Oud 06-05-10, 10:42
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Sterkte in deze moeilijke dagen. Arme jij
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #4  
Oud 06-05-10, 10:52
nielsvanrenselaar nielsvanrenselaar is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 24
Standaard

Ik vind het altijd iets raars... je weken, maanden van te voren al druk maken om het nieuwe speeltje waar nog niet eens iets concreets van staat behalve geruchten. Snap best dat je dat ding snel wilt hebben, dat wil ik ook. Maar om nu weken daarvoor al je iPhone voor weg te doen enkel voor de prijs vind ik een beetje raar. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp, geen kunstobject.
  #5  
Oud 06-05-10, 11:21
bartvdvenne bartvdvenne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: mol belgie
Berichten: 15
Standaard

Niels, ik vind een iphone veel grotere kunst dan wat ze "kunst" noemen en een pak betaalbaarder .Verder maak ik me niet druk, maar je wil hem blijkbaar toch ook hebben en je bent er toch ook mee bezig anders zou je niet op dit forum aanwezig zijn .
  #6  
Oud 06-05-10, 11:35
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

kan hem voor geen goud missen... mocht ik een andere (lees: nieuwere) nemen/kopen/krijgen dan gaat er 1 op 1 over gestapt worden, minimaal met een overbrugging van 10minuten... en zeker geen maand zonder...

zelfs als mijn iPhone opgeladen wordt en ik op de bank lig (te kort snoertje) trillen mijn handen al...

gecondoleerd...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #7  
Oud 07-05-10, 10:51
bartvdvenne bartvdvenne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: mol belgie
Berichten: 15
Standaard Het leven zoals het is, zonder Iphone dag 2

Dag 2 zonder Iphone overleefd.
Ben vannacht niet badend in het zweet wakker geworden noch nachtmerries gehad (toch niet over mijn Iphone, waarover dan wel hoort eigenlijk eerder in de flair thuis dan op een Iphone site dus ga ik er jullie ook niet mee lastig vallen)maar om eerlijk te zijn het is ook geen cold turkey, ik moet bekennen beste mensen dat ik eigenlijk nog een Ipod achter de hand had .
Een Ipod is ook best wel een cool ding maar het is geen Iphone waar je niet mee kan telefoneren zoals ik mezelf vroeger altijd wijs maakte.
Een Ipod is een Iphone maar zonder telefoon, nee nee zo simpel is het niet,er is een verschil zelfs nogal een groot verschil.
Het is in principe zoals zeggen een Ipad is een groot uitgevallen Iphone, nee nee en nog eens nee, beste kijkbuiskinderen ook hier is er weer een wereld van verschil .
Maar ik zei dus dat ik nog een Ipod achter de hand hield , een eerste generatie Ipod, leuk ding maar een beetje traag. Ik kan me behelpen met wat games, maar krijg niets geimporteerd in mijn RSS reader...Het is een hulpmiddel . Als ik wat begin te shaken en het begint te kriebelen kan ik de oude pod ter hand nemen maar de oude pod vervangt "hem" niet .
"Hem" is hier een beetje minachtend gebruikt maar eigenlijk bedoel ik er een Iphone, een zwarte Iphone 3GS 32 Gb mee die eergisteren is verkocht .
De combinatie van mijn Ipod en oude nokia komt nog niet in de buurt van hem, maar we moeten het er nog een maand (minimum) mee doen .

ps Wat gaat die batterij van die oude nokia laaaang mee
  #8  
Oud 07-05-10, 19:28
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als ik de iPhone HD/4G koop, dan verkoop ik m'n iPhone nog VOOR het WWDC!
  #9  
Oud 07-05-10, 20:49
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik hoop voor je dat de nieuwe iphone der volgend maand is.
  #10  
Oud 14-05-10, 14:03
typtyp27 typtyp27 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

arme jij, een oude nokia oldschool ding met alleen snake en als je geluk heb nog een kaart spelletje. Succes met meer dan een maand lang zonder het.
  #11  
Oud 14-05-10, 15:08
Lowieke's schermafbeelding
Lowieke Lowieke is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: 013
Berichten: 26
Standaard

Ben je aan het solliciteren naar een colomn op iPhoneclub of weet je niet hoe je een weblog moet beginnen? Begrijp me niet verkeerd, je moet gewoon posten wat je zelf wil maar er is veel betere media om dit soort dagboeken te publiceren.

Sterkte(?) met je verlies.

Ps: iPhone 2G kopen ter overbrugging?
  #12  
Oud 17-05-10, 00:49
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik verkoop mn 3gs pas als ik de nieuwe iphone in mn handen heb. Als daardoor 100euro aan waarde is verdampt..so be it! Maar ik weet zeker dat ik ook zit te janken als een vrouw zoals bart dat doet als ik mn iphone niet meer heb
  #13  
Oud 17-05-10, 10:52
romcars romcars is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Haha, ik herken dit verhaal helemaal, incl de kinderen die smorgens de iphone uit de lader gaan halen voor een spelletje angry birds
gelukkig voor mij bood er sanderdaags iemand een 3g 16gb aan (100eu) met gebarsten back en wat stof welliswaar, maar tec7, een overzetcovertje en een uurtje iphone demontage (ontstoffen) later had ik weer een perfecte lowbudget in afwachting van de 4g
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
sync niet zoals het zou moeten tombetaful iTunes 0 03-04-11 15:44
Iphone verstuurd spam zonder dat ik het weet gremmen iPhone algemeen 5 03-03-10 12:41
Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed Rutgerg iPhone Apps 2 13-12-08 19:48
Foto: Foto s en itunes werken niet zoals het moet!Heeeelp! celik Muziek, foto & video 0 03-02-08 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.