Wel of Niet!!! 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik alles lees ivm het upgraden naar 1.1.3 dan wacht ik nog liever eventjes. Mijn 1.1.2 werkt perfect en ik zie niet direct het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Als ik alles lees ivm het upgraden naar 1.1.3 dan wacht ik nog liever eventjes. Mijn 1.1.2 werkt perfect en ik zie niet direct het voordeel ervan in om te upgraden. Alle features van de 1.1.3 kan je eigenlijk via andere applicaties verkrijgen op de 1.1.2. Dus ik wacht nog eventjes af . . .
Greetz, Den Door. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen heb inmiddels toch de poging genomen om te updaten...
en ja hoor hij doet het perfect!!! ( geupdate via Installer) ( Iphone 8 GB bootloader 4.6) hoop jullie hiermee te voldoende hebben geinformeerd en bedankt voor jullie reacties allemaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() werkt ook hier perfect ook BL 4.6
|
|||
|
|||
![]() ook hier werkt 1.1.3 gewoon goed (handig dat sms limit verhogen niet meer hoeft met die no-sms limit patch) maar gewoon 75.000 vanuit de orginele sms applicatie is.
verder werkt Wi-Fi, edge (Vodafone) eigenlijk gewoon alles. |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij werkt 1.1.3 ook toppie!!
Had alleen problemen met: * SMS/tijd/timezone * mobilescrobbler onder 1.1.3 * Installer updaten Maar na wat rondsnuffelen heb ik die dingen ook redelijk simpel kunnen tackelen. Bijna alle belangrijke dingen zijn nu ondertussen weer beschikbaar op 1.1.3 dus heb er zeker geen spijt van
|
|||
|
|||
![]() dus als ik het goed begrijp werkt die update naar 1.1.3 perfect!
blijft dan ook de nederlandse taal erop? Iphone 8 GB 1.1.2 bootloader 4.6 mvg |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() We kunnen nu nog beter een paar dagen wachten totdat het Dev Team met een update mogelijkheid komt via iTunes. Dit zal dan wel voor de 3.9 bootloaders zijn
|
|||
|
|||
![]() gewoon doen , alles werkt na een 1/2 uurtje , even Wi-Fi en ringtones patchen en een half uur later heb je een volledig werkende 1.1.3 met alle opties!!
de kans dat het fout gaat is minimaal, heb er inmiddels al 3 gedaan via nate true , en geen enkel probleem gehad!!! en mensen die het niet aan durven en een goed werkende 1.1.1 of 1.1.2 hebben, neem is een risico ,is nog spannend ook!!! succes in ieder geval!! |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
- ringtone niet meer - bellen lukte wel en gaat ook netjes over maar kon niks zeggen/horen tips? |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt het beste eerst downgraden naar 1.1.1. Daarna terug naar 1.1.2 en de Dev Team methode doen.
Official 1.1.3 Upgrader ( Version 1.1.3-3 ). Deze staat bij System. Als je deze methode uitvoert hoef je ook niet je ringtones enzo te patchen want die werken gewoon meteen |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() EDIT: De ringtones doen het niet. Geen geluid, wel trilstand. Ik ga nu kijken of (en hoe) het valt te fixen.
EDIT2: Je moet http://sleepers.net/iphonerepo toevoegen aan je sources in Installer, dan de 1.1.3 Ringtone fix voor stock ringtones installeren, iig doen dan de standaard ringtones het weer! dat is de oplossing voor de ringtones!! |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Dat lost dan 1 probleem op, maar het probleem wel gewoon kunnen bellen, en bij de ander dat de telefoon over gaat, maar helaas is er geen spraak/geluid wat werkt. Ik hoor de andere kant niet, alsmede andersom niet. zou dit ook iets met het geluid van de ringtones te maken hebben zoals je bij 1.1.2 die amplify speaker ding hebt ofzo? |
|
||||
|
||||
![]() het enige probleem dat ik heb na het upgraden is dat springboard/installer reset tijdens het installen van 3rdparty's wat als gevolg heeft dat ik geen applicaties kan installeren..
maar da's te overzien ![]() ps: oja en de sortering van mijn smsjes is niet goed.. heb het nog niet op kunnen lossen, any idea? ![]() (date & time op auto zetten werkt niet, stond hij altijd al namelijk ![]() Laatst gewijzigd door mwagena; 03-02-08 om 13:02. |
|
||||
|
||||
![]() als je wilt upgraden raad ik de Ibrickr special edition aan van Nullriver.
heb er al 3 mee gedaan en totaal geen problemen mee. |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij ook alles perfect. Geupgrade via de Official 1.1.3 Upgrader in Installer en NL pakket via Ifoneguide repo. Binnen een half uur alles draaiend, geen patches nodig en geen problemen met Wi-Fi, ringtones e.d. Agenda, muziek staan er allemaal nog op.
Wel van te voren even alle programmes geunistalled via Installer. Daarna er weer op gezet. Een van de makkelijkste updates ooit! Alleen Dock Reflection lijkt niet meer in 1.1.3 te zitten. Iemand al een oplossing? Wellicht via het CoverFlow script? |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: wel of niet JB ? | Spruit100 | Jailbreak | 3 | 20-02-11 20:00 |
iPhone: Wel of niet | suzannewan | Jailbreak | 7 | 18-01-11 19:56 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 00:46 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 21:27 |
wel of niet? | jurriaan | Archief | 5 | 15-11-08 17:19 |
|
|