iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3gs of Iphone HD (of hoe dan ook) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/59317-iphone-3gs-iphone-hd.html)

spoonD 09-05-10 10:51

Iphone 3gs of Iphone HD (of hoe dan ook)
 
Hallo,

Ik ben sinds kort lid van het forum omdat ik binnenkort een iphone heb, dus ik heb me al aardig ingelezen.

Mijn abbo van Hi loopt af over 2 maanden en dan kan ik een nieuwe phone nemen en dat wordt uiteraard die Iphone. Dus ik moet overstappen naar T-mobile maar dat is opzich niet zo erg.
Maar nu mijn vraag moet ik gewoon die Iphone 3gs halen of wachten op die nieuwe Iphone HD of hoe die ook heet?

iScorpio 09-05-10 11:15

Als je toch nog 2 maanden kan/moet wachten, zou ik natuurlijk voor het nieuwe model gaan. Lijkt mij niet zo'n moeilijke keus ;)

john1979 09-05-10 12:01

Als je de keuze kan maken omdat je abonnement af loopt zou ik zeker wachten op de nieuwe iPhone.

Ik weet het, wachten op een iPhone is moeilijk ;-) Maar je zal straks blij zijn dat je het nieuwe model kan nemen in plaats van over twee maanden al met een oud model te lopen. :D

remundo7000 09-05-10 12:14

Neem de nieuwe, en let op het iPhone-nieuws. Vorig jaar heb ik op de eerste dag dat je kon bestellen, ergens eind juni, meteen de mijne besteld. Een week later had ik hem. Op dit forum las ik dat als je later was een stuk langer moest wachten.

spoonD 09-05-10 12:44

Waneer komt die nieuwe iphone uit dan?
Dan neem ik natuurlijk gewoon die nieuwe versie van de iphone

bedankt alvast

iScorpio 09-05-10 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spoonD (Bericht 449633)
Waneer komt die nieuwe iphone uit dan?
Dan neem ik natuurlijk gewoon die nieuwe versie van de iphone

bedankt alvast

Deze wordt in Juni verwacht.

nebilem 09-05-10 23:22

Ik zou de 3gs kopen die is nu goedkoper dan eerst en ook heel goed.

Froggle 10-05-10 00:28

Ik heb vorig jaar zelfs zitten dubben om gewoon de 3G te nemen een paar weken voor dat de 3GS uitkwam. Gelukkig heb ik gewoon gewacht, de chauffeur stond op de release bij me aan de deur met dat alles betekende apparaat. Gewoon wachten, en jezelf lekker opgeilen met allemaal filmpjes van de iPhone en de laatste keynote met de nieuwe firmware. Nog even volhouden!

(ik neem er denk ik nog een bij)

remundo7000 10-05-10 00:41

Ja, het is nu zo dichtbij. Apple houdt eind juni een congres (WWDC), daar kondigen ze zeker en vast een nieuwe iPhone aan. En wil je toch een 3GS, die zal dan minder duur zijn dan nu.

Maar je stelt het plezier uit, altijd lastig ...

wouter1981 11-05-10 09:17

De keynote is op 7 juni. Dan weten we meer. De algemene verwachting is dat de iPhone eind juni in nederland uitkomt.

S¡mon 17-05-10 16:50

En inderdaad, zodra je 'm bij T-Mobile kan reserveren doen! Ik had 'm vorig jaar ook zo snel mogelijk gereserveerd en daar was ik wel blij om. Had 'm op 26 juni (yep, de nacht na Michael Jackson dood ging) in de T-Mobile winkel opgehaald. Je moet niet afwachten, aangezien ik vorig jaar nog wel allerlei berichten las dat sommige maarliefst twee maanden moesten wachten!

Als we geluk hebben kunnen we 'm nu al op 25 juni ophalen bij een T-Mobile winkel. Maar goed, misschien ook weer niet aangezien de 3Gs hetzelfde design had en dus niet opviel. Bij de 4G//HD beginnen ze mogelijk dus misschien later met de productie.

Mwfadebeer 17-05-10 17:18

ik zou ook even wachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.