//

Iphone word niet herkend!

Iphone word niet herkend! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3G 8Gb met een custom firmware 3.1.3 (dus met unlock) die niet meer word herkend in iTunes. Uiteraad heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-10, 16:00
Xybith Xybith is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Exclamation Iphone word niet herkend!

Hallo,

Ik heb een iPhone 3G 8Gb met een custom firmware 3.1.3 (dus met unlock) die niet meer word herkend in iTunes. Uiteraad heb ik hier even op google naar gezocht en ik heb verschillende oplossingen gevonden maar ik kan de mijne niet vinden! iTunes geeft de volgende melding aan zodra ik mijn iPhone aansluit:

Citaat:
Deze iPhone kan niet worden gebruikt omdat de apple mobile device-service niet is gestart.
Dus ik heb hier op gezocht op google en kwam op deze website uit:
iPhone, iPad, iPod touch: How to restart the Apple Mobile Device Service (AMDS) on Windows

Er is in ieder geval één ding wat ik niet snap aan die website en dat is dat je eerst deze service moet stoppen terwijl hij niet eens gestart is maar dat doet er niet toe, zodra ik deze service wil starten krijg ik deze melding:

Citaat:
Kan de Mobiel Apple apparaat-service op Lokale computer niet starten.
Fout 1067: Het proces is onverwachts beëindigd.
Ook hier heb ik wat op gegoogled maar echter geen resultaat gevonden. Wat ik ook al heb geprobeerd is iTunes en deze service verwijderd en dit opnieuw geinstalleerd volgens de apple site. Dit gaf helaas ook geen resultaat. Ook heb ik mijn hele pc al opnieuw geinstalleerd (want dit was tog nodig) maar zelfs dit hielp niet! Ik maak gebruik van Windows 7 64 Bit. Ik heb zelfs nog even andere USB poorten geprobeerd op mijn Desktop maar dit helpt ook niet. Toen heb ik mijn iPhone op mijn laptop aangesloten en dit werkt wel!

Dus ik heb momenteel geen idee meer wat ik hier aan kan doen en ik hoop dat er misschien iemand is die mij hiermee kan helpen!

Met vriendelijke groet,
Eric
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-10, 16:23
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je moet eens proberen echt alles verwijderen wat maar met iTunes te maken heeft. Ook Bonjour, etc.
  #3  
Oud 10-05-10, 17:36
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Download je de 64 bit versie van iTunes?
  #4  
Oud 10-05-10, 21:17
Xybith Xybith is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Helaas heeft het niet geholpen om alles van Apple software te verwijderen. Ook heb ik de 64Bits versie van iTunes.
  #5  
Oud 15-05-10, 21:14
Xybith Xybith is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Iemand anders nog een idee?
  #6  
Oud 17-05-10, 21:20
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Laat in device manager de Apple Mobile DeviceUSB Driver, onder USB Controllers, eens zoeken naar usbaapl.sys en usbaaplrc.dll. Bij mij stonden die in Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers. Wellicht werkt het dan wel, bij mij iig wel.
  #7  
Oud 19-05-10, 00:09
Xybith Xybith is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

CWH,

Helaas heeft dit ook niet geholpen
  #8  
Oud 19-05-10, 15:14
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

32bit versie proberen? De 64 bit gaf ook problemen op mijn computer
  #9  
Oud 19-05-10, 16:34
Xybith Xybith is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Jah op mijn laptop staat 32 bit en dat werkt tot nu toe nog wel maarja eerder heeft bij mij 64 bits ook gewoon gewerkt zonder problemen...
  #10  
Oud 22-05-10, 23:43
Xybith Xybith is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Oke het meest rare geval is overkomen, ik bracht de PC maar naar mijn werk om hem daar even te testen en wat blijkt, daar doet hij het gewoon. De service daar is gewoon gestart zonder problemen of iets dergelijks. Nu heb ik hem thuis precies hetzelfde weer aangesloten en nu werkt het hier ook... Hopelijk blijft dit zo maar ik heb dus geen verklaring hoe dit is gekomen In ieder geval bedankt voor de hulp tot zover.
Eric
  #11  
Oud 24-05-10, 12:22
nemovisje nemovisje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Mijn iphone wordt nog steeds niet herkend. ik heb een iphone 16GB met versie 3.1.3, als ik heb aansluit op de laptop (windows 7) dan geeft ie wel een geluidje maar wordt ie niet herkend, zowel door de computer zelf niet als door itunes niet. wie kan mij helpen? ik heb hem al gereset en itunes opnieuw geinstalleerd. maar wat raar is, als ik mijn iphone aansluit op de laptop van mijn dochter (mac) dan herkent de mac mijn iphone wel, en itunes ook. hoe kan dit?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. GTFO Jailbreak 0 20-02-11 12:40
iphone 3g word niet herkend door itunes help? bastii iTunes 0 17-01-11 20:09
Windows: Iphone word niet herkend in iTunes WouterNL iTunes 15 20-07-10 16:57
Iphone word niet herkend door windows 7 blond iPhone algemeen 6 04-03-10 21:23
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? benquick Archief 37 28-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.