//

Gesprek mislukt, maar wel ontvangst

Gesprek mislukt, maar wel ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft sinds dit weekend problemen met de verbinding van haar iPhone. Af en toe krijgt ze als ze probeert te bellen de melding: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-10, 21:21
pascalmartini pascalmartini is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Gesprek mislukt, maar wel ontvangst

Mijn vriendin heeft sinds dit weekend problemen met de verbinding van haar iPhone. Af en toe krijgt ze als ze probeert te bellen de melding: gesprek mislukt. Ook kan ze af en toe geen gesprekken ontvangen, sms versturen/ontvangen of op internet. Dit alles terwijl de iPhone aangeeft dat er optimale ontvangst is en ook 3g.

Ze heeft haar iPhone gewoon in Nederland met een t-mobile abbonement gekocht en verder geen jailbreak of rare applicaties.

Op bepaalde plekken doet alles het prima, maar onderweg in de auto of op een aantal andere plekken gaat het mis.

Het begon dit weekend op ameland, maar we dachten dat het daar gewoon kwam door slecht ontvangst. Toen gaf hij ook gewoon 'geen service' aan. Eenmaal thuis gaf hij nog steeds geen service aan.. Nu geeft hij aldoor gewoon ontvangst aan maar doet hij het dus af en toe wel en af en toe niet..

Iemand een idee hoe het kan en wat ze er aan kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-12, 18:01
Jeanssens Jeanssens is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Hey, ik heb het zelfde probleem en vroeg me af hoe jij het jouwe hebt opgelost..
  #3  
Oud 07-02-12, 21:36
Willem1954 Willem1954 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Heb je eens geprobeerd om hem in vluchtmodus te zetten en opnieuw in te schakelen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 12:42
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? adempinar iPhone algemeen 0 14-04-11 23:21
gesprek mislukt (T-Mobile) wheely Odido (T-Mobile) 5 28-12-09 19:23
Gesprek mislukt... huh mattheus iPhone algemeen 5 26-01-09 15:11
Gesprek mislukt Cena iPhone algemeen 5 15-08-08 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.