//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) even toch noememswaardig: mijn volume knop was kapot. 2 weken later een hele nieuwe iphone afgeleverd door pro assist!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 06-05-09, 09:07
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

even toch noememswaardig: mijn volume knop was kapot. 2 weken later een hele nieuwe iphone afgeleverd door pro assist!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 21-05-09, 00:18
kimmie kimmie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

mijn ervaring met pro assist:
ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af....
gebeld, netjes na 4 uur opgehaald.
2 weken gewacht en jippie een nieuwe iPhone gekregen (of gerefurbished dat weet ik niet).
Maaaaaaar.... van die 'nieuwe' iPhone deed de Wi-Fi het niet. Of eigenlijk 9 van de 10 keer niet. Heeeeeeeeel af en toe deed hij het wel....erg irritant.

en toen weer gebeld, iPhone weer netjes binnen 4 uur opgehaald.
1 week gewacht, weer netjes thuis een iPhone afgeleverd.....

Maaaaaaar wat schetst mijn verbazing?? Het probleem was niet gecontateerd en ik was dus weer terug bij af. Ik had gewoon dezelfde weer teruggekregen zonder dat er iets mee was gebeurd... maar hij was nog steeds kapot......

Weer gebeld, 'ja mevrouw maar het probleem is niet gecontateerd dus hij is in orde'

Stoom uit mijn oren... hier in de buurt zijn inclusief die van mij 11 netwerken te vinden en mijn telefoon vind er soms 2 maar meestal niks!

Maar goed na veel geklets ok we komen hem weer ophalen, netjes binnen 4 uur waren ze er weer.

En nu houd ik mijn hart vast... wat nu als ze het probleem wederom niet constateren? Hoe toon ik dan aan dat hij wel degelijk kapot is?????
  #183  
Oud 03-06-09, 19:40
Bashie Bashie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 40
Standaard

Het is eigenlijk heel simpel, the phonehous verkoopt tel verzekeringen. Ik zelf heb het al voor 3 tel gehad en elk jaar krijg ik via hun een nieuwe. Zij verzekeren het voor diefstal, verlies, waterschade, laten vallen tot ik weet niet wat. Je betaald 10 euro per maand en hebt een eigen risico van 50 euro. Ik ben iemand die zeker ze tel laat vallen of kwijt raakt en heb altijd zonder vragen kunnen claimen. Ik raad het dan ook zeker aan. Gr bas
  #184  
Oud 09-06-09, 10:18
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

wat nu als mijn iphone 3G 16G kapot gaat? Hij wordt nu met de komst van de 3GS niet meer verkocht ( alleen nog de iphone 3GS) wat voor toestel krijg ik dan als deze kapot gaat?

ik heb een lifeline verzekering
  #185  
Oud 10-06-09, 10:51
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
wat nu als mijn iphone 3G 16G kapot gaat? Hij wordt nu met de komst van de 3GS niet meer verkocht ( alleen nog de iphone 3GS) wat voor toestel krijg ik dan als deze kapot gaat?

ik heb een lifeline verzekering
Dan krijg je de nieuwe versie lijkt mij!
  #186  
Oud 15-06-09, 03:52
Bashie Bashie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 40
Standaard

Dat is nog maar afwachten, ik denk dat als je jouw 3g 16 gb nu laat vallen dat deze vervangen wordt door dezelfde 3g 16 gb. Het is natuurlijk niet zo dat door de komst van de 3g s nu alle oude modellen in eens niet meer gebruikt gaan worden. Ze worden alleen niet meer verkocht. Gr bas
  #187  
Oud 16-06-09, 17:52
dreek dreek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Goede vraag, dat vroeg ik me dus ook af. Lijkt me dat het nog wel een paar maanden duurt voordat alle voorraden van de 16GB 3G op zullen zijn. Ik zou nog een half jaartje voorzichtig zijn met je 3G, daarna pas laten vallen
  #188  
Oud 17-06-09, 14:15
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dreek Bekijk bericht
Goede vraag, dat vroeg ik me dus ook af. Lijkt me dat het nog wel een paar maanden duurt voordat alle voorraden van de 16GB 3G op zullen zijn. Ik zou nog een half jaartje voorzichtig zijn met je 3G, daarna pas laten vallen
Je zal langer moeten wachten dan dat, als je eens ziet dat er zelfs nog 2g's in voorraad zijn nu...

-als ik een verzekering neem en men iphone word gestolen, wat moet ik dan doen? Je kan toch niet bewijzen dat hij echt gestolen is?
  #189  
Oud 18-06-09, 00:49
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste berichtje hier.

En begin ook meteen met een vraag..

Ik ga binnenkort de iPhone 3gs 32GB/16GB halen bij macstore zelf, maar hier hebben ze een eigen verzekering hiervoor namelijk de "verzekering voor de iPhone" noemen ze dat op de website. Maar bij t-mobile is de verzekering "ProAssist"

Ik heb hier op andere post best wat gelezen hierover, maar ben best veel negatieve dingen tegengekomen over ProAssist, dus was mijn vraag;
Heeft er ook iemand ervaring met de "verzekering voor de iPhone" die bij mac inside stores worden aangesloten? Zoja zijn dit goeie of slechte ervaringen en waarom ..

Alvast bedankt!!

**EDIT** hier nog een linkje naar de site van macinside's verzekering: http://www.macinside.nl/iPod/Verzekering/index.html
  #190  
Oud 18-06-09, 00:58
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Ik heb tot nu toe 2x mijn iPhone naar pro assist gestuurd 1x laten vallen 2 weken daarna nieuwe iPhone + 30 euro eigen risico kosten en een keer dat de dockconector het niet meer deed 1,5 week later nieuwe iPhone zonder extra kosten dus ik heb alleen maar goede ervaringen!!
  #191  
Oud 18-06-09, 01:04
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe Bekijk bericht
Ik heb tot nu toe 2x mijn iPhone naar pro assist gestuurd 1x laten vallen 2 weken daarna nieuwe iPhone + 30 euro eigen risico kosten en een keer dat de dockconector het niet meer deed 1,5 week later nieuwe iPhone zonder extra kosten dus ik heb alleen maar goede ervaringen!!
Dus jij raad mij eigenlijk ProAssist aan?

Is het ook mogelijk dat ik dan de iPhone daar koop endan naar de T-mobile shop ga om dit te verzekeren? of moet het echt bij het aankoop?
  #192  
Oud 18-06-09, 09:03
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Ik heb geen ervaring met andere verzekeringen maar ik heb hem gewoon verzekerd bij de t-mobile shop bij een iPhone abbo . En het verzekerd alles hoewel je diefstal wel moet kunnen aantonen! 5 euro per maand

Laatst gewijzigd door PeterTe; 18-06-09 om 09:07.
  #193  
Oud 14-07-09, 21:08
sybian sybian is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ljouwert
Berichten: 23
Standaard

Iemand ervaring met de Kostbaarheden​verzekering van Interpolis? Ze vergoeden de dagwaarde na 1 jaar. las ik - wat mij enigszins verontrust...
  #194  
Oud 18-07-09, 16:43
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Werkt prima, na 3 maanden werkte m'n iPhone niet meer goed (viel steeds uit). Opgestuurd via TM en daar werd waterschade geconstateerd. Lekker verhaal, aangezien hij echt niet in het water had gelegen, maar goed. Interpolis gebeld, 'reparatiebedrag' genoemd (je krijgt toch een andere) en dat werd direct overgemaakt op m'n rekening. Prima service als je het mij vraagt. Enige wat je hoeft te doen is de gegevens minimaal 3 weken bewaren ivm een mogelijke controle, in mijn geval betekende dat het bewaren van de brieven.

Trouwens wel 45 euro eigen risico, maar dat staat duidelijk vermeld.

Laatst gewijzigd door Niek_; 18-07-09 om 16:45.
  #195  
Oud 18-07-09, 16:50
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

damn... gisteren ne maat van mij die 's avonds door de stap liep en benaderd werd door 4 allochtonen (om het netjes te houden) en bedreigd werd om z'n iphone af te geven... heeft die dan maar ook gedaan... (er was niemand anders in de buurt) en is er nu niet echt goed van..

nu m'n vraag: heeft iemand dit ook al meegemaakt of kan je daar voorzorgen voor nemen (hem niet bovenhalen ofzo 's nachts , maar das ook alweer zo "zielig" ofzo dat je je iphone niet overal kan gebruiken dan...)... en kan je je daartegen verzekeren.. je hebt geen bewijs of niets hé..

  #196  
Oud 18-07-09, 23:01
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luna K Bekijk bericht
damn... gisteren ne maat van mij die 's avonds door de stap liep en benaderd werd door 4 allochtonen (om het netjes te houden) en bedreigd werd om z'n iphone af te geven... heeft die dan maar ook gedaan... (er was niemand anders in de buurt) en is er nu niet echt goed van..

nu m'n vraag: heeft iemand dit ook al meegemaakt of kan je daar voorzorgen voor nemen (hem niet bovenhalen ofzo 's nachts , maar das ook alweer zo "zielig" ofzo dat je je iphone niet overal kan gebruiken dan...)... en kan je je daartegen verzekeren.. je hebt geen bewijs of niets hé..

Volgens mij heet zoiets 'beroving met geweld' Als je aangifte gaat doen bij de politie, denk ik dat bijv. de Mobistar Insurance daar wel dekking voor biedt...
  #197  
Oud 03-08-09, 22:04
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor W Bekijk bericht
Volgens mij heet zoiets 'beroving met geweld' Als je aangifte gaat doen bij de politie, denk ik dat bijv. de Mobistar Insurance daar wel dekking voor biedt...
die mobistar insurance... is dat iets wat je erbij moet aankopen? of zit dat er standaard bij? en geldt die ook als je je iphone bij switchshops hebt gekocht?

tx !

  #198  
Oud 04-08-09, 08:12
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Mobistar Insurance is een optie die je bij elk Mobistar-abonnement kunt nemen. Voor een klein maandelijks bedragje (dat bij je abonnement wordt geteld), ben je verzekerd. Geeft wel een zo veilig gevoel.
  #199  
Oud 13-10-09, 11:21
JamieMelissa JamieMelissa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard gsmverzekeren nl

Hallo allemaal,

Hier mijn eerste berichtje. Mij is iets soortgelijks overkomen alleen ben ik gerold, iPhone had ik net een paar weken. Ik heb mij laten vertellen door een vriend die telefoonverzekeringen verkoopt dat het vrij weinig zin heeft om je telefoon te verzekeren aangezien het meeste toch niet gedekt wordt. Ik had dus ook geen verzekering en was mijn iPhone gewoon kwijt. Erg balen natuurlijk. Via T-Mobile kreeg ik alleen een nieuwe iPhone als ik mijn abonnement met 2 jaar zou verlengen, echter heb ik net een abonnement afgesloten van 2 jaar wat er dus op neer zou komen dat ik 4 jaar ana een contract bij T-Mobile vastzit. Wat mij betreft dus geen optie. Om een lang verhaal kort te maken heb ik behoorlijk wat gespaard en ga ik nu een iPhone kopen zonder abonnement. Nu zou ik dit toestel erg graag willen verzekeren aangezien ik een behoorlijk bedrag voor de telefoon ga neertellen en geen zin heb om weer gerold te worden of wat dan ook.
Ik heb gekeken op verschillende websites, waaronder die van de consumentenbond, en overal kom ik eigenlijk hetzelfde verhaal tegen. Verzekeren heeft geen zin omdat het niet alles dekt, TENZIJ je er een "hoge" premie voor betaald van 13 euro per maand.
Ik ben best bereid dit bedrag te betalen, nu is mijn vraag waar ik het beste een iphone kan verzekeren tegen diefstal (dus ook straatroof) die ik heb aangeschaft zonder abonnement. Op de website van gsmverzekeren nl staat dat zij dit doen, de kleine lettertjes heb ik er ook op nagelezen en deze verzekering dekt ook diefstal. Heeft er iemand ervaring met deze verzekering?

Groetjes Jamie
  #200  
Oud 18-10-09, 15:08
jeehaa1 jeehaa1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Ook van mij dan maar een eerste post.

Ik heb enkele dagen terug een iPhone uit België gehaald, woon zelf in NL. Deze telefoon wil ik graag verzekeren, liefst bij ProAssist, aangezien gebruikers om mij heen daar goede ervaringen mee hebben. Alleen wat ik niet kan vinden via de ProAssist website is hoe ik in aanmerking kan komen voor een dergelijke verzekering.

Kan ik gewoon met mijn telefoon een T-mobile store in wandelen (ben zelf T-mobile gebruiker) met het aankoopbewijs en deze laten verzekeren of kan ik ook rechtstreeks met PA iets regelen?

bvd
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 16:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 10:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.