//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 wat is je afgeraden? om bij de verzekering van t-mobile te gaan? ikzelf heb een lifeline verzekering van 13.75 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 04-08-08, 14:51
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
wat is je afgeraden? om bij de verzekering van t-mobile te gaan?
ikzelf heb een lifeline verzekering van 13.75 van TPH..

Krijg ik een leentoestel als mijn telefoon gestolen of kapot is?
  • Een leentoestel wordt alleen meegegeven als het verzekerde toestel kapot is en ter reparatie is opgestuurd via een Phone House winkel.
Is heel leuk dat dat er staat maar je hebt 50euro eigen risico.
Heb me vorige foon ook verzekerd gehad via lifeline en 2x het toestel laten opsturen naar nokia.
Maar als ik een leen toestel wou hebben mocht ik 50euro borg dokken.
Dus een beetje kromme zin is dat.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 04-08-08, 18:25
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ thebluedevil;
zo staat het toch op hun website.
maar dat van die 50 euro borg voor een leentoestel heb ik idd ook gehoord, maar in de praktijk doet TPH er niet moeilijk om heb ik wel gezien..veel mensen komen daar binnen en laten hun tel. opsturen en hoeven niks te betalen..en eigen risico is alleen als het buiten de fabrieksgarantie is.. stel mijn tel gaat het 1e jaar kapot dan hoef ik geen eigen risico te betalen..
maar beter 50 euro eigen risico dan dat de verzekering bijv waterschade niet dekt en ik daardoor een nieuw toestel van 800 euro moet kopen.. dan maar liever 50 euro kwijt aan een verzekering die ALLES dekt .

@ Roog;

t-mobile verzekering duur?? vindt het nog goedkoop.. mijn verzk is 13,75 per maand..
maar goedkoop is vaak duurkoop.. heb ik wel gelezen over de actua verzekering voor euro nogwa :s dan kan je beter geen verzekering nemen..
  #103  
Oud 04-08-08, 19:32
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
@ thebluedevil;
zo staat het toch op hun website.
maar dat van die 50 euro borg voor een leentoestel heb ik idd ook gehoord, maar in de praktijk doet TPH er niet moeilijk om heb ik wel gezien..veel mensen komen daar binnen en laten hun tel. opsturen en hoeven niks te betalen..en eigen risico is alleen als het buiten de fabrieksgarantie is.. stel mijn tel gaat het 1e jaar kapot dan hoef ik geen eigen risico te betalen..
maar beter 50 euro eigen risico dan dat de verzekering bijv waterschade niet dekt en ik daardoor een nieuw toestel van 800 euro moet kopen.. dan maar liever 50 euro kwijt aan een verzekering die ALLES dekt .

@ Roog;

t-mobile verzekering duur?? vindt het nog goedkoop.. mijn verzk is 13,75 per maand..
maar goedkoop is vaak duurkoop.. heb ik wel gelezen over de actua verzekering voor euro nogwa :s dan kan je beter geen verzekering nemen..
ja dat begrijp maar is wel misleidend heb het 2x ervaren je moet wel ff borg betalen voor die foon anders kreeg ik hem niet mee.had gelukkig zelf nog een foon thuis liggen die het nog wel deed
  #104  
Oud 11-08-08, 11:31
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

als je een verzekering hebt, en je iphone is zo kapot is dat je een nieuwe nodig hebt, zijn er volgens sommige mensen geen aparte toestellen beschikbaar om die te vervangen bij verzekeringen.. sommige mensen zeggen dat ALLEEN pro-assistent een nieuwe iphone geeft, en de rest van de verzekeringen alleen een geldbedrag uitkeert? kan het me niet voorstellen, maar toch..weet iemand hoe dit bijv bij lifeline zit?

  #105  
Oud 14-08-08, 01:35
BarbadoS BarbadoS is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rondom utrecht
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar BarbadoS
Standaard

Ik weet ook niet of ik mijn iPhone laat verzekeren, heb nog een weekje.
Ik ben wel altijd erg bang schade eraan te krijgen of wateriets.

Tevens ben ik ook benieuwd of als-ie kapot is dat je n nieuwe iPhone krijg...
  #106  
Oud 14-08-08, 11:15
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarbadoS Bekijk bericht
Ik weet ook niet of ik mijn iPhone laat verzekeren, heb nog een weekje.
Ik ben wel altijd erg bang schade eraan te krijgen of wateriets.

Tevens ben ik ook benieuwd of als-ie kapot is dat je n nieuwe iPhone krijg...
ze zeggen dat als ie kapot is je sowieso een nieuwe krijgt, omdat apple schijnbaar het alleenrecht heeft om een iphone open te schroeven..
als je in het topic ; behuizing laat los , stof onder het scherm, kijkt, zie je dat al 2 personen een nieuwe iphone hebben gekregen..

hoop alleen dat dit bij andere verzekeringen ook zo is, en niet alleen bij pro assistent.. ( zie mijn vorige post)
  #107  
Oud 14-08-08, 12:00
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

heb net maar even contact opgenomen met lifeline,
en idd je krijgt een ander toestel terug en GEEN iphone.. ze zijn nogineens op voorraad vertelde de vrouw :s
ik vroeg of je over een tijdje wel gewoon een iphone terugkrijgt als je schade hebt aan je iphone, en het antwoord is ; '' dat ligt aan t-mobile''
wat heb ik nu spijt van die ** verzekering..
wat heb ik aan een verzekering waarbij je nogineens een iphone terugkrijgt als je iphone kapot is??? daarvoor pak ik toch geen verzekering om dadelijk bijv een nokia terug te krijgen .
  #108  
Oud 14-08-08, 12:16
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

mijn mail van net naar lifeline;

beste lifeline,

Heb net vernomen dat jullie een ander toestel ter beschikking stellen als de iphone niet meer te maken valt.. maar waarom betaal ik dan 13,75 p/m voor de verzekering van een iphone als ik een ander toestel terug zou krijgen? Beetje raar.. vooral omdat pro assistent maar 6,75 p/m is, en daar wel nieuwe iphones worden gegeven bij schade. Daar zijn al meerdere gevallen van bekent. Hopelijk wordt dit snel opgelost, anders denk ik dat er heel veel mensen onder lifeline uit zullen gaan, want waarom iets verzekeren als je hetzelfde product niet terugkrijgt? Ik ga ook niet mijn mercedes verzekeren zodat ik als die gestolen wordt of kapot is er een fiat panda voor terug krijg. Dat is niet de bedoeling van een verzekering namelijk.
Sorry voor de boze reactie, maar dit had eigelijk bij de verkoop van de iphone vermeld moeten worden, en niet dat je er zelf achter moet komen. Nu zijn er namelijk al meer dan 2 weken verstreken nadat ik de iphone heb gekocht en kan nu ook niet naar een andere verzekering overstappen omdat de termijn van 2 weken al is verstreken.

Hopelijk komt er heel snel een oplossing

Mvg Danielle

Laatst gewijzigd door Dani1; 14-08-08 om 12:19.
  #109  
Oud 14-08-08, 13:05
NickV1 NickV1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 27
Standaard

Ik heb ook net met Lifeline gebeld. Deze vertelde mij echter dat ik,indien voorradig, gewoon een iPhone krijg als er wat mee gebeurt. Beetje vreemd dat ze 2 verschillende verhalen vertellen. Ben erg beniewd naar de antwoord op jouw email..

Zo door de telefoon kunnen ze natuurlijk van alles roepen, maar daar heb je later niks aan als je ze erop aan spreekt.

Nick
  #110  
Oud 14-08-08, 13:08
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickV1 Bekijk bericht
Ik heb ook net met Lifeline gebeld. Deze vertelde mij echter dat ik,indien voorradig, gewoon een iPhone krijg als er wat mee gebeurt. Beetje vreemd dat ze 2 verschillende verhalen vertellen. Ben erg beniewd naar de antwoord op jouw email..

Zo door de telefoon kunnen ze natuurlijk van alles roepen, maar daar heb je later niks aan als je ze erop aan spreekt.

Nick
echt raar idd..
ik heb net ook nog een medewerker van het phonehouse filliaal laten bellen waar ik mijn iphone gekocht heb, en tegen hem zeiden ze precies hetzelfde verhaal als tegen mij.. hij was er iig ook flink pissig om en zegt het nu voortaan tegen klanten die een iphone daar kopen..

misschien nog iemand die wil lifeline wil bellen en kijken wat ze nu weer zeggen? 0800 424 0800
  #111  
Oud 14-08-08, 13:50
NickV1 NickV1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 27
Standaard

Ja inderdaad raar.. Ik had wel een ander nummer gekregen van TPH.
Namenlijk 0334512190. 2x optie 4..

Als ik geen iPhone bij schade hoeft die hele verzekering niet van mij.. Wat ik heb begrepen zou ik hem nu nog kunnen annuleren indien ik het niet met de voorwaarde eens ben toch?

Wat zouden ze trouwens in plaats van een iPhone willen geven? Een touch diamond ofzo? Er staat wel duidelijk in de voorwaarden dat ze al het mogelijke zullen doen om het toestel te vervangen door hetzelfde type als het orgineel..

Al een antwoord terug gehad van Lifeline?
  #112  
Oud 14-08-08, 14:02
BarbadoS BarbadoS is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rondom utrecht
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar BarbadoS
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ze zeggen dat als ie kapot is je sowieso een nieuwe krijgt, omdat apple schijnbaar het alleenrecht heeft om een iphone open te schroeven..
als je in het topic ; behuizing laat los , stof onder het scherm, kijkt, zie je dat al 2 personen een nieuwe iphone hebben gekregen..

hoop alleen dat dit bij andere verzekeringen ook zo is, en niet alleen bij pro assistent.. ( zie mijn vorige post)
Dus verzekeren: ja of nee
  #113  
Oud 14-08-08, 14:50
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickV1 Bekijk bericht
Ja inderdaad raar.. Ik had wel een ander nummer gekregen van TPH.
Namenlijk 0334512190. 2x optie 4..

Als ik geen iPhone bij schade hoeft die hele verzekering niet van mij.. Wat ik heb begrepen zou ik hem nu nog kunnen annuleren indien ik het niet met de voorwaarde eens ben toch?

Wat zouden ze trouwens in plaats van een iPhone willen geven? Een touch diamond ofzo? Er staat wel duidelijk in de voorwaarden dat ze al het mogelijke zullen doen om het toestel te vervangen door hetzelfde type als het orgineel..

Al een antwoord terug gehad van Lifeline?
je kan lifeline sowieso iedere maand opzeggen.. maar het nummer wat ik gaf staat gewoon op de website van TPH onder lifeline verzekeringen..

heb nog geen mail terug jammer genoeg.. heb ook al naar kassa gemaild.. ben benieuwd..
  #114  
Oud 15-08-08, 11:42
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

nu krijg ik deze mail terug

Geachte mevrouw,
Wij begrijpen niet waar deze verontrustende berichten vandaan komen.
Bij deze kunnen wij u vertellen dat wij gewoon de iphone uitkeren op het moment dat deze vervangen moeten worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lifeline administratie

dadelijk maar weer ff bellen, is me nu te tegenstrijdig allemaal..

maar kijk eens bij voorwaarde 8.2:

Indien er sprake is van schade door fysieke beschadiging, vernieling
of onklaar worden van de verzekerde apparatuur, zal deze worden gerepareerd.
Als de apparatuur niet kan worden gerepareerd, zal deze worden vervangen.
Dit zal worden beoordeeld door een door Lifeline aangewezen reparatiecentrum.
Al het mogelijke zal gedaan worden om de apparatuur te vervangen door
hetzelfde type als het origineel. De vervangende apparatuur hoeft echter niet
van hetzelfde model te zijn of dezelfde specificaties te hebben als het origineel.

Als dit het geval is, zal Lifeline bepalen wat een redelijke vervanging voor de
verzekerde apparatuur is.

zegt genoeg eigelijk :s

Laatst gewijzigd door Dani1; 15-08-08 om 12:05.
  #115  
Oud 15-08-08, 22:01
NickV1 NickV1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 27
Standaard

gelukkig maar..
Nu ze jou dit schriftelijk ook bevestigen heb ik er vertrouwen in dat ze hem zullen vervangen indien nodig..

Dat ze in de voorwaarden een slag om de arm houden is logisch.. Maar voorlopig is de iPhone nog wel te krijgen lijkt me..
  #116  
Oud 18-08-08, 18:13
MeneerDuck MeneerDuck is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
nu krijg ik deze mail terug

Geachte mevrouw,
Wij begrijpen niet waar deze verontrustende berichten vandaan komen.
Bij deze kunnen wij u vertellen dat wij gewoon de iphone uitkeren op het moment dat deze vervangen moeten worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lifeline administratie

dadelijk maar weer ff bellen, is me nu te tegenstrijdig allemaal..

maar kijk eens bij voorwaarde 8.2:

Indien er sprake is van schade door fysieke beschadiging, vernieling
of onklaar worden van de verzekerde apparatuur, zal deze worden gerepareerd.
Als de apparatuur niet kan worden gerepareerd, zal deze worden vervangen.
Dit zal worden beoordeeld door een door Lifeline aangewezen reparatiecentrum.
Al het mogelijke zal gedaan worden om de apparatuur te vervangen door
hetzelfde type als het origineel. De vervangende apparatuur hoeft echter niet
van hetzelfde model te zijn of dezelfde specificaties te hebben als het origineel.

Als dit het geval is, zal Lifeline bepalen wat een redelijke vervanging voor de
verzekerde apparatuur is.

zegt genoeg eigelijk :s
Ik ben heel benieuwd hoe de verzekering aan een iPhone weet te komen aangezien T-Mobile hem exclusief mag verkopen.
  #117  
Oud 18-08-08, 18:50
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

idd meneerduck;

want telkens als ik opbel is het van ; nee dat mag nog niet van t-mobile, we zijn er mee in gesprek blablabla, en dan krijg ik die mail terug.. sure.
  #118  
Oud 19-08-08, 11:08
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Ik was net bij de plaatselijke Rabobank om wat verzekeringsdingetjes te regelen, ik vroeg toen of het mogelijk is om via Interpolis (wat een onderdeel is van de rabo) mijn iPhone 3G te verzekeren. En dat kon.

Voor 2,75 per maand is hij verzekerd (kostbaarheden-verzekering) tegen verlies, diefstal en 'onopzettelijke' schade. Het punt is wel dat ik, mocht dat ooit nodig zijn, gewoon geld uitgekeerd krijg i.p.v. een nieuwe telefoon.

Ik dacht, ik meld het even!
  #119  
Oud 19-08-08, 11:20
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Ik was net bij de plaatselijke Rabobank om wat verzekeringsdingetjes te regelen, ik vroeg toen of het mogelijk is om via Interpolis (wat een onderdeel is van de rabo) mijn iPhone 3G te verzekeren. En dat kon.

Voor 2,75 per maand is hij verzekerd (kostbaarheden-verzekering) tegen verlies, diefstal en 'onopzettelijke' schade. Het punt is wel dat ik, mocht dat ooit nodig zijn, gewoon geld uitgekeerd krijg i.p.v. een nieuwe telefoon.

Ik dacht, ik meld het even!
Hmm, hoe regel je dat dan, want op je bon van je phoneshop heb je alleen de aanschafprijs staan en niet de toestelprijs? Of is dat alleen bij belcompany?
  #120  
Oud 19-08-08, 11:30
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
Hmm, hoe regel je dat dan, want op je bon van je phoneshop heb je alleen de aanschafprijs staan en niet de toestelprijs? Of is dat alleen bij belcompany?
Ik heb de iPhone gekocht bij de HTR in Utrecht.

Heb de factuur er even bijgepakt, hierop staat:

Apple iPhone 3G 16Gb black: 650 euro
Korting T-mobile: 582,82 euro

Dus ik heb bij interpolis een waarde van 650 euro opgegeven.
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 16:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 10:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.