//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee, maar bij mij staat wel op de bon "Apple iPhone 3G 16Gb White"...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 19-08-08, 12:31
BarbadoS BarbadoS is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rondom utrecht
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar BarbadoS
Standaard

Nee, maar bij mij staat wel op de bon "Apple iPhone 3G 16Gb White"
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 19-08-08, 12:32
BarbadoS BarbadoS is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rondom utrecht
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar BarbadoS
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Ik heb de iPhone gekocht bij de HTR in Utrecht.

Heb de factuur er even bijgepakt, hierop staat:

Apple iPhone 3G 16Gb black: 650 euro
Korting T-mobile: 582,82 euro

Dus ik heb bij interpolis een waarde van 650 euro opgegeven.
Lol same like me.
Ik vindt HTR in Utrecht echt kannonne slechte service geven.
  #123  
Oud 19-08-08, 12:38
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarbadoS Bekijk bericht
Lol same like me.
Ik vindt HTR in Utrecht echt kannonne slechte service geven.
Hoe bedoel je dat? Heb ik de verkeerde gegevens doorgegeven aan mijn verzekering dan?
  #124  
Oud 19-08-08, 12:42
BarbadoS BarbadoS is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rondom utrecht
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar BarbadoS
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Hoe bedoel je dat? Heb ik de verkeerde gegevens doorgegeven aan mijn verzekering dan?
Nee hahahaha maar ik had eerst HTR gebeld over mijn dooie pixel, toen zeiden ze, kom naar de winkel dan kijken we erna, en of er wat kan worden geregelt.

Die jongen schatte ik op 17 jaar en wist niets van de iPhone, wou geen andere werknemer erbij halen en zelfs niet ze manager haha.
  #125  
Oud 19-08-08, 12:53
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarbadoS Bekijk bericht
Nee hahahaha maar ik had eerst HTR gebeld over mijn dooie pixel, toen zeiden ze, kom naar de winkel dan kijken we erna, en of er wat kan worden geregelt.

Die jongen schatte ik op 17 jaar en wist niets van de iPhone, wou geen andere werknemer erbij halen en zelfs niet ze manager haha.
Hmmm, das slecht idd. Je moet het vaak maar net treffen. Maar je zou idd mogen verwachten dat een Apple winkel wel enige vorm van verstand heeft van de iPhone.
  #126  
Oud 19-08-08, 23:06
wouterstomp wouterstomp is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Ik heb de iPhone gekocht bij de HTR in Utrecht.

Heb de factuur er even bijgepakt, hierop staat:

Apple iPhone 3G 16Gb black: 650 euro
Korting T-mobile: 582,82 euro

Dus ik heb bij interpolis een waarde van 650 euro opgegeven.
Zelfde gedaan alleen de iphone bij de t-mobile shop gehaald welke een nieuwprijs van 1309 euro op de bon vermeld, dus mijne is voor een waarde van 1309 euro verzekerd. Ruimschoots genoeg om de rest van het tweejarig abonnement af te betalen mocht er wat mee gebeuren en dan gewoon een nieuwe afsluiten.

Laatst gewijzigd door wouterstomp; 19-08-08 om 23:09.
  #127  
Oud 19-08-08, 23:13
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterstomp Bekijk bericht
Zelfde gedaan alleen de iphone bij de t-mobile shop gehaald welke een nieuwprijs van 1309 euro op de bon vermeld, dus mijne is voor een waarde van 1309 euro verzekerd. Ruimschoots genoeg om de rest van het tweejarig abonnement af te betalen mocht er wat mee gebeuren en dan gewoon een nieuwe afsluiten.
Hoe kan dat, dat er totaal andere waarde op die factuur staat? Een iPhone is toch gewoon een iPhone en heeft toch een min of meer vaste prijs.. Ik bedoel 650 euro en 1309 euro scheelt nog al....

Maar ik neem aan dat jij ook wel meer premie dus betaalt per maand?
  #128  
Oud 19-08-08, 23:24
wouterstomp wouterstomp is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Hoe kan dat, dat er totaal andere waarde op die factuur staat? Een iPhone is toch gewoon een iPhone en heeft toch een min of meer vaste prijs.. Ik bedoel 650 euro en 1309 euro scheelt nog al....

Maar ik neem aan dat jij ook wel meer premie dus betaalt per maand?
Weet niet wat de werkelijke waarde van een iphone is, maar dit is toch echt wat t-mobile op de kassabon vermeld. En nee ik betaal dezelfde premie want de minimum premie voor telefoons bij deze verzekering is 34 euro per jaar wat theoretisch de premie zou zijn voor een telefoon van 1333 euro (e25,50/1000 euro waarde).
  #129  
Oud 21-08-08, 14:12
MOL20K MOL20K is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Momenteel ben ik ook bezig op mij toestel te verzekeren, alleen nu loop ik tegen het probleem aan dat ik enkel een bon heb waarop de waarde van de Iphone 1 euro bedraagt. Om heb te verzekeren heb ik een bon nodig met hierop de waarde van het product. Als ik deze niet heb zal enkel de dag waarde worden uitgekeerd en niet de nieuwwaarde

Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd of zij mij een bon/facturen kunnen sturen met hierop de waarde van het toestel. Dit is echter niet mogelijk volgens hun aangezien ik hem in de online-shop heb besteld.

Hebben meerderen mensen dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost en heb ik niet gewoon recht op een bon met hierop de waarde van het product.
  #130  
Oud 21-08-08, 14:28
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Algemene Voorwaarde T-Mobile Pro-Assist Gegarandaard Plus Verzekering

6.1 Niet gedekte schade die het gevolg is van:
Verlies, vermissing of zakkenrollen.
  #131  
Oud 21-08-08, 16:47
Ricktouch Ricktouch is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Wat heb ik nou aan een verzekering (Lifeline) als ik geen nieuwe iPhone krijg als hij stuk gaat? Of kan er ook geld worden uitgekeerd zodat ik mijn abbo kan afkopen?

Anders lijkt het me vrij zinloos om 13 euro per maand te blijven betalen. Het zal voor mij zeker niet meer mogelijk zin om over te stappen op een andere verzekering? (gekocht op 31 juli)

Laatst gewijzigd door Ricktouch; 21-08-08 om 16:47. Reden: foutje
  #132  
Oud 21-08-08, 17:20
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ricktouch Bekijk bericht
Wat heb ik nou aan een verzekering (Lifeline) als ik geen nieuwe iPhone krijg als hij stuk gaat? Of kan er ook geld worden uitgekeerd zodat ik mijn abbo kan afkopen?

Anders lijkt het me vrij zinloos om 13 euro per maand te blijven betalen. Het zal voor mij zeker niet meer mogelijk zin om over te stappen op een andere verzekering? (gekocht op 31 juli)

dat probleem heb ik ook.. inmiddels al 9 keer naar lifeline gebeld en telkens hetzelfde antwoord ; als je iphone kapot is, krijg je een ander toestel van ongeveer dezelfde waarde.. ik kan ook niet meer overstappen.. heb hem op 25 juli gekocht.

kijk ook eens bij punt 8.2 van lifeline;

[FONT=ITCAvantGardeStd-Bk][SIZE=1][FONT=ITCAvantGardeStd-Bk][SIZE=1]
8.2 I ndien schade is ontstaan door verlies wordt de verzekerde apparatuur
vervangen. Indien er sprake is van schade door fysieke beschadiging, vernieling
of onklaar worden van de verzekerde apparatuur, zal deze worden gerepareerd.
A ls de apparatuur niet kan worden gerepareerd, zal deze worden vervangen.
Dit zal worden beoordeeld door een door Lifeline aangewezen reparatiecentrum.
A l het mogelijke zal gedaan worden om de apparatuur te vervangen door
hetzelfde type als het origineel. De vervangende apparatuur hoeft echter niet
van hetzelfde model te zijn of dezelfde specificaties te hebben als het origineel.
A ls dit het geval is, zal Lifeline bepalen wat een redelijke vervanging voor de
verzekerde apparatuur is.

[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
  #133  
Oud 21-08-08, 18:09
Ricktouch Ricktouch is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Dat is op z'n zachtst gezegt flink balen.. Maar om nou zonder verzekering met zo'n duur abbo/toestel te lopen vind ik wel een groot risico, ookal ben ik zeer zuinig op m'n spullen.

Zal het in de toekomst wel mogelijk worden voor verzekeringsmaatschappijen om aan iPhones te komen of zal T-Mobile dat onmogelijk maken?

Wat ben jij van plan te gaan doen met je verzekering? Ik zit nu echt te twijfelen of ik hem moet opzeggen.
  #134  
Oud 21-08-08, 18:13
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ricktouch Bekijk bericht
Dat is op z'n zachtst gezegt flink balen.. Maar om nou zonder verzekering met zo'n duur abbo/toestel te lopen vind ik wel een groot risico, ookal ben ik zeer zuinig op m'n spullen.

Zal het in de toekomst wel mogelijk worden voor verzekeringsmaatschappijen om aan iPhones te komen of zal T-Mobile dat onmogelijk maken?

Wat ben jij van plan te gaan doen met je verzekering? Ik zit nu echt te twijfelen of ik hem moet opzeggen.
ik weet het ook niet.. ik zou zeggen ; bel lifeline ook eens op
0800 424 0800

of stuur ook ff een mailtje met je klachten hier naar iphoneclub.. heb ik ook gedaan.. wie weet gaan ze het uitzoeken..

maar zelfs de baas van het phonehouse filliaal waar ik mn iphone heb gehaald heeft een aantal keer gebeld., en telkens hetzelfde verhaal;

t-mobile geeft pro-assistent volgens hun het alleenrecht om de iphone om te ruilen :s

ik vind dit wel misleidend, want als ik dit had geweten had ik natuurlijk bij pro assistent gegaan voor 7 euro per maand ipv 13,75 p/m
maar er werd bij aankoop niet verteld dat je ipv een iphone een ander toestel krijgt uitgekeerd.. en nu zijn er al bijna 4 weken om dat ik de iphone heb, dus een andere verzekering is ook geen optie meer voor mij helaas..
  #135  
Oud 23-08-08, 00:54
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Heb mijn iPhone 3g 16gb bij de BC gehaald en daar staat €869,95 op de bon.
Heb hem nog niet verzekerd omdat ik de premie per maand toch best hoog vond voor wat je er voor terug krijg, vind de voorwaarden enzo een beetje vaag.

Maar die kostbaarheden-verzekering van interpolis klinkt wel erg aantrekkelijk! Kan je die verzekering ook nemen als je je overige verzekeringen daar niet hebt lopen?
  #136  
Oud 23-08-08, 01:02
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Ik was net bij de plaatselijke Rabobank om wat verzekeringsdingetjes te regelen, ik vroeg toen of het mogelijk is om via Interpolis (wat een onderdeel is van de rabo) mijn iPhone 3G te verzekeren. En dat kon.

Voor 2,75 per maand is hij verzekerd (kostbaarheden-verzekering) tegen verlies, diefstal en 'onopzettelijke' schade. Het punt is wel dat ik, mocht dat ooit nodig zijn, gewoon geld uitgekeerd krijg i.p.v. een nieuwe telefoon.

Ik dacht, ik meld het even!
Die verzekering lijkt mij ook aantrekkelijk, heb even op interpolis gekeken en daar staat dat deze verzekering alleen in combinatie kan met een inboedelverzekering, heb jij dat ook?
Inboedelverzekering is voor mij namelijk niet nodig omdat ik nog bij mijn ouders woon, dat zou dan wel jammer zijn
Heb ook al naar de buiten de deur verzekering gekeken maar die vergoed maar tot €250.
  #137  
Oud 24-08-08, 00:18
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charissastap Bekijk bericht
Heb mijn iPhone 3g 16gb bij de BC gehaald en daar staat €869,95 op de bon.
Heb hem nog niet verzekerd omdat ik de premie per maand toch best hoog vond voor wat je er voor terug krijg, vind de voorwaarden enzo een beetje vaag.

Maar die kostbaarheden-verzekering van interpolis klinkt wel erg aantrekkelijk! Kan je die verzekering ook nemen als je je overige verzekeringen daar niet hebt lopen?
bij mij stond der op de bon bij Tmobile een bedrag van 1300 euro voor de iphone..
ik heb een verzekering afgesloten die me 6,95 per maand kost..
  #138  
Oud 24-08-08, 00:28
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

bij the phone house staat alleen slechts het bedrag van 159,00 voor de iphone 16G op de bon, geen ander bedrag te bekennen.. heeft iedereen dat die hem bij TPH heeft gekocht?
  #139  
Oud 24-08-08, 00:42
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charissastap Bekijk bericht
Die verzekering lijkt mij ook aantrekkelijk, heb even op interpolis gekeken en daar staat dat deze verzekering alleen in combinatie kan met een inboedelverzekering, heb jij dat ook?

Inboedelverzekering is voor mij namelijk niet nodig omdat ik nog bij mijn ouders woon, dat zou dan wel jammer zijn
Heb ook al naar de buiten de deur verzekering gekeken maar die vergoed maar tot €250.
ik heb inderdaad ook een inboedelverz. bij Interpolis lopen. Wel eigenlijk raar dat die kostbaarhedenverzekering alleen als combi bij een inboedelverzekering kan. Misschien moet je ze dan even bellen (of langs de plaatselijke Rabobank gaan) om kijken wat voor jou de mogelijkheden zijn.
  #140  
Oud 24-08-08, 12:09
wouterstomp wouterstomp is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

zelfs al moet je er voor niets een inboedelverzekering bij afsluiten, dan kan het denk ik nog uit, zeker gezien de gunstige voorwaarden waarbij vrijwel alle problemen gedekt zijn.
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48.