//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door manfredz Is het mogelijk om bij verlies of diefstal een nieuwe iPhone te kopen op hetzelfde abonnement voor Euro € 159,95 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 18-09-08, 13:03
vanhonk vanhonk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manfredz Bekijk bericht
Is het mogelijk om bij verlies of diefstal een nieuwe iPhone te kopen op hetzelfde abonnement voor Euro € 159,95 en je contract met twee jaar te verlengen?

In dat geval is dat goedkoper dan een verzekering afsluiten.
Het is onmogelijk om aan een nieuwe iPhone te komen als je oude stuk gaat door eigen schld. Eigenschuld schuld is dus ook waterschade. Je moet dan altijd een nieuw abonnement afsluiten in combinatie met de aankoopprijs van de iPhone. Er is dus niet los aan te komen ook als je dus al een abonnement bij T-mobile gesloten hebt. Mijn advies: altijd verzekeren bij T-mobile. De andere maatschappijen keren alleen geld uit. Moet je dan dus weer opnieuw een abonnement kopen en een toestel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 22-09-08, 18:12
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Nou, bedankt T-Mobile. Heb te horen gekregen dat het onmogelijk is om een factuur te krijgen voor de iphone met het juiste bedrag erop. Ondanks de 3 medewerkers die mij vertelden dat het wel kon, wist deze dame (i.o. met haar supervisor) mij te melden dat het onmogelijk was... Moet niet gekker worden, wil m'n telefoon gewoon verzekeren!
  #163  
Oud 07-10-08, 15:11
sweetysven sweetysven is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Was net in de Apple shop en daar lag een foldertje, van Mahe.nl wel ism. Acuta.
7,95€ p/m ook tegen vallen, stoten en vocht.
  #164  
Oud 09-10-08, 13:42
Nsto Nsto is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niek_ Bekijk bericht
Nou, bedankt T-Mobile. Heb te horen gekregen dat het onmogelijk is om een factuur te krijgen voor de iphone met het juiste bedrag erop. Ondanks de 3 medewerkers die mij vertelden dat het wel kon, wist deze dame (i.o. met haar supervisor) mij te melden dat het onmogelijk was... Moet niet gekker worden, wil m'n telefoon gewoon verzekeren!
Wordt de bon die aan jou contract vast zit niet geaccepteerd door de verzekeringsmaatscappij. De bon lijkt mij toch je factuur want dat is ook tevens je garantie bewijs bij t-mobile.
  #165  
Oud 10-10-08, 17:50
dennisgerwen dennisgerwen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

ik heb mijn iphone gewoon verzekerd toen ik hem bij t-mobile kocht. alles is verzekerd voor 7,95 per maand. alleen diefstal word alleen vergoed als je echt kan aantonen dat er braaksporen zijn dat is dus iets lastiger. maar mijn vorige was in het water gevallen en dat wordt nu tenminste vergoed
  #166  
Oud 20-10-08, 23:06
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nsto Bekijk bericht
Wordt de bon die aan jou contract vast zit niet geaccepteerd door de verzekeringsmaatscappij. De bon lijkt mij toch je factuur want dat is ook tevens je garantie bewijs bij t-mobile.
Nadat ik van T-Mobile te horen kreeg dat ik geen andere factuur van hun kon krijgen, behalve degene die al in m'n bezit was (1 euro), ben ik weer langs de Rabobank gegaan. Zij verzorgen de verzekeringen van Interpolis. Probleem voorgelegd, waarop ze zijn gaan bellen met Interpolis. Van hun kwam de vraag om dan aan te tonen wat de vervangingswaarde van de iPhone is. Hierop heb ik wat screenshots uitgeprint van webwinkels welke de iPhone legaal los verkopen. Daarmee weer terug naar de bank en ze hebben hem nu verzekerd voor 875 euro. Verzekeringskosten per maand 2,63 (voor mij maar 1,23 aangezien ik meer pakketkorting kreeg ).

Kortom, voor een gering bedrag de telefoon verzekerd tegen zo ongeveer alles (veel meer dan bij een 'gewone' telefoonverzekering) Ik ben in ieder geval weer blij. Nu hopen dat ik de verzekering niet nodig heb.
  #167  
Oud 21-10-08, 00:37
dehaaz dehaaz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Had mijn iphone 3g net een maand en laten vallen. het beeldscherm precies op een steen. alles deed het nog maar halve scherm in scheurtjes. gelukkig wel verzekerd met proassist 7,95.

Zouden hem opkomen halen binnnen 4 uur of een afspraak maken en een mda als leentoestel. 2 weken een leentoestel gehad en nieuwe iphone gekregen. Had alleen wel 30 euro eigen risico.

Werd vriendelijk geholpen en prima afgehandeld. Vond er niks aan te klagen.
  #168  
Oud 23-10-08, 19:53
Erp Erp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dehaaz Bekijk bericht
Had mijn iphone 3g net een maand en laten vallen. het beeldscherm precies op een steen. alles deed het nog maar halve scherm in scheurtjes. gelukkig wel verzekerd met proassist 7,95.

Zouden hem opkomen halen binnnen 4 uur of een afspraak maken en een mda als leentoestel. 2 weken een leentoestel gehad en nieuwe iphone gekregen. Had alleen wel 30 euro eigen risico.

Werd vriendelijk geholpen en prima afgehandeld. Vond er niks aan te klagen.
Zo, en daar registreer je je even voor en komt dat hier vertellen? Zie iets te vaak berichten van personen die lovend zijn over verzekeringsuitkering en bij wie dat hun eerste berichtje is...
  #169  
Oud 23-10-08, 23:44
dehaaz dehaaz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erp Bekijk bericht
Zo, en daar registreer je je even voor en komt dat hier vertellen? Zie iets te vaak berichten van personen die lovend zijn over verzekeringsuitkering en bij wie dat hun eerste berichtje is...
nou nee hoor. Ben al een langere tijd lid, alleen nooit een berichtje geplaatst.

niet gelijk zo achterdochtig he.
  #170  
Oud 28-10-08, 14:28
koekiee koekiee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maggienaaltje Bekijk bericht
Even een vraagje: Zijn er ook mensen die een iPhone in België (of ander land) hebben gekocht en hem hier in Nederland op 1 of andere manier hebben verzekerd?
Ik ben nou al een tijdje opzoek, maar kan niet vinden?
Dus als iemand tips heeft!!!!
Ik hoor het graag
Ben jij hier nog achteraan gegaan? Ben wel benieuwd.
  #171  
Oud 28-10-08, 15:50
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiee Bekijk bericht
Ben jij hier nog achteraan gegaan? Ben wel benieuwd.
ik heb dit gewoon gedaan via gsmverzekeren.nl die hier op de site stond. met belgische bon groeten
  #172  
Oud 05-12-08, 20:25
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

Ik heb momenteel een claim lopen bij Lifeline, maar nu ik dit topic heb doorgelezen heb heb ik er weinig hoop in dat ik een iPhone terug krijg.

Mijn iphone is gevallen toen ik hem uit het hoesje haalde, het glas was gebroken en de zilverkleurige rand beschadigd.

De status op de site van Dynafix geeft me ook geen goed gevoel

Code:
STATUS       DATUM / TIJD       
Order - Volledig ingevoerd                                  27-11-2008 20:13:38         
Order - Bevestigd                                           27-11-2008 20:13:48         
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care)       28-11-2008 9:21:23      
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care             1-12-2008 6:03:47       
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst  1-12-2008 6:03:48       
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling        1-12-2008 13:39:37      
Reparatie repair center - In behandeling                    1-12-2008 14:15:25      
Reparatie repair center - Afgebroken                        1-12-2008 14:16:20      
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling      1-12-2008 15:05:47      
Reparatie repair center - Afgebroken                        1-12-2008 15:43:46      
Reparatie repair center - Afgebroken                        1-12-2008 15:44:02      
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care             1-12-2008 22:34:32      
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst  1-12-2008 22:34:33      
Prijsopgave - Gemaakt                                       5-12-2008 11:02:18
Nu maar afwachten wat het allemaal inhoud, de kop Prijsopgave zit me niet lekker. Hopelijk heb ik van de week meer duidelijkheid. Ik hou jullie op de hoogte!
  #173  
Oud 18-12-08, 18:12
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disksoft Bekijk bericht
Ik heb momenteel een claim lopen bij Lifeline, maar nu ik dit topic heb doorgelezen heb heb ik er weinig hoop in dat ik een iPhone terug krijg.

Mijn iphone is gevallen toen ik hem uit het hoesje haalde, het glas was gebroken en de zilverkleurige rand beschadigd.

De status op de site van Dynafix geeft me ook geen goed gevoel

Code:
STATUS       DATUM / TIJD       
Order - Volledig ingevoerd                                  27-11-2008 20:13:38         
Order - Bevestigd                                           27-11-2008 20:13:48         
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care)       28-11-2008 9:21:23      
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care             1-12-2008 6:03:47       
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst  1-12-2008 6:03:48       
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling        1-12-2008 13:39:37      
Reparatie repair center - In behandeling                    1-12-2008 14:15:25      
Reparatie repair center - Afgebroken                        1-12-2008 14:16:20      
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling      1-12-2008 15:05:47      
Reparatie repair center - Afgebroken                        1-12-2008 15:43:46      
Reparatie repair center - Afgebroken                        1-12-2008 15:44:02      
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care             1-12-2008 22:34:32      
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst  1-12-2008 22:34:33      
Prijsopgave - Gemaakt                                       5-12-2008 11:02:18
Nu maar afwachten wat het allemaal inhoud, de kop Prijsopgave zit me niet lekker. Hopelijk heb ik van de week meer duidelijkheid. Ik hou jullie op de hoogte!
De iPhone is vervangen voor een nieuw exemplaar
Lifeline levert dus ook nieuwe iPhones 3G
  #174  
Oud 19-12-08, 21:00
firefighter firefighter is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

media markt ,actua verzekeringen,rood doosje,verkrijgbaar bij de afdeling mob telefoons.
Ik heb m,n iphone ook verzekerd bij hun voor 3.50 euri per mnd
Dit is voor schade (vallen ,water)
Niet voor diefstal,die kost 6,95 euri
Je moet wel bij de kassa ik geloof 11,95 euri admin kosten betalen
Totale verzekeringswaarde max 1350 euri
Ik heb er zelf al 2x gebruik van moeten maken en dat ging 100%
Ik hoop dat je er wat aan hebt
  #175  
Oud 22-12-08, 18:01
swagger swagger is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Heb zaterdag mijne gekocht bij Lab9 dat zijn bij ons de officiele winkels van apple in belgie heb hem verzekerd voor 99euro dit houd in: 2 jaar extra garantie met de volgende risico's gewaarborgd kapotte display,waterschade,diefstal Het agentschap is:
Actua International,postbus 14, 1740 Wemmel /Belgie tel +3225829912
  #176  
Oud 14-01-09, 18:25
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Ik ben nu nog aan het twijfelen of ik mijn Iphone wel moet gaan verzekeren. Heb eigenlijk nooit een toestel verzekerd, maar heb aan de andere kant ook nog geen toestel gehad die net zo duur is als de Iphone.

Ik denk er over na om hem te verzekeren via T-Mobile (ProAssist dus). Maar lees hier en daar geen goede ervaringen met ProAssist. Maja je leest ook altijd negatieve dingen op internet en bijna nooit positieve dingen.

Maar mijn vraag is, bij zo'n verzekering wat wordt dan wel en niet vergoed. Bijvoorbeeld ik laat hem vallen en er komt een barst in het scherm, maar de Iphone functioneerd nog wel, krijg ik het dan een nieuwe Iphone of valt dat onder cosmetische schade?

En ik heb ondertussen ook al een jailbreak uitgevoerd en een aantal apps gedownload en geinstalleerd. Stel ik ga naar T-mobile om mijn tel te verzekeren, gaan ze dan daar ook inhoudelijk naar de Iphone kijken of doe ik er goed aan om alles eerst te 'verbergen' met SBsettings? Of kan ik hem gewoon uitzetten zodat ze alleen naar het buitenkant kijken.

Hopelijk hebben jullie antwoord op mijn vragen. Alvast bedankt!
  #177  
Oud 14-01-09, 20:45
dehaaz dehaaz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht

Ik denk er over na om hem te verzekeren via T-Mobile (ProAssist dus).

Maar mijn vraag is, bij zo'n verzekering wat wordt dan wel en niet vergoed. Bijvoorbeeld ik laat hem vallen en er komt een barst in het scherm, maar de Iphone functioneerd nog wel, krijg ik het dan een nieuwe Iphone of valt dat onder cosmetische schade?

En ik heb ondertussen ook al een jailbreak

Ik heb goede ervaring bij proassist! had mijn iphone laten vallen na een maand, alles deed het nog. Wel was het scherm voor de helft versplinterd.

Ik heb de meest uitgebreide verzekering. Ze hebben hem binnen 4 uur opgehaald en kreeg na 2 weken kwamen ze een nieuwe brengen .
vond het een prima service!

Heb alleen geen idee hoe het zit bij een jailbreak moet je nog even uitzoeken.
  #178  
Oud 14-01-09, 21:27
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dehaaz Bekijk bericht
Ik heb goede ervaring bij proassist! had mijn iphone laten vallen na een maand, alles deed het nog. Wel was het scherm voor de helft versplinterd.

Ik heb de meest uitgebreide verzekering. Ze hebben hem binnen 4 uur opgehaald en kreeg na 2 weken kwamen ze een nieuwe brengen .
vond het een prima service!

Heb alleen geen idee hoe het zit bij een jailbreak moet je nog even uitzoeken.
Thanx voor je reactie! Ga hem denk maar toch gewoon verzekeren via t-mob. En met die jailbreak, poof gewoon alle jailbreak apps met SBsettings, dat zelf toch goed verborgen zit. Laat de shop medewerkers sowieso niet te lang spelen met mijn Iphone .
  #179  
Oud 21-04-09, 13:14
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Inderdaad pro assist via tmobile is goede service. Een iphone gaat zowiezo sneller kapot door overmatig gebruik of kwetsbaarheid voor het vallen. Weet iemand of je bij deze verzekering een iphone als leentoestel krijgt? sommige beweren dat, maari k kreeg gister een ***Nokia haha.
  #180  
Oud 28-04-09, 13:03
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik heb de mijne ook verzekerd bij pro-assist. Echt goede service. Ik had haarscheurtjes in de backcover.

Vandaag twee weken geleden opgehaald. Vandaag is er al een splinternieuwe bezorgd

Twee weekjes gewacht dus het viel mee
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 16:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 10:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.