//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouterstomp zelfs al moet je er voor niets een inboedelverzekering bij afsluiten, dan kan het denk ik nog uit, zeker gezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 24-08-08, 12:44
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterstomp Bekijk bericht
zelfs al moet je er voor niets een inboedelverzekering bij afsluiten, dan kan het denk ik nog uit, zeker gezien de gunstige voorwaarden waarbij vrijwel alle problemen gedekt zijn.
Ik weet niet of je zomaar 'voor niets' een inboedelverzekering mag afsluiten. Je zult toch een adres op moeten geven waarop de inboedelverzekering van toepassing is.

Ik begreep dat je nog thuiswonend bent, misschien hebben je ouders wel een inboedelverzekering lopen bij Interpolis, en kun je je kostbaarhedenverzekering via hun polis laten lopen??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 26-08-08, 16:53
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Ik vraag me af wat schade is.

Stel ik heb de iPhone laten vallen en er zit een (zeer) kleine put of kras op de achterkant van de iPhone. Krijg ik dan een nieuwe iPhone van Pro-Assist indien ik daar de verzekering heb afgesloten?
__________________
iFuEUck = Apple laat europeanen 1€ voor 1$ betalen, terwijl de euro inmiddels $1,50 waard is.
  #143  
Oud 26-08-08, 17:10
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly Bekijk bericht
Ik vraag me af wat schade is.

Stel ik heb de iPhone laten vallen en er zit een (zeer) kleine put of kras op de achterkant van de iPhone. Krijg ik dan een nieuwe iPhone van Pro-Assist indien ik daar de verzekering heb afgesloten?
ik denk dat je hem dan beter helemaal kunt mollen..
weinig kans denk ik dat je dan wat vergoed krijgt..
  #144  
Oud 26-08-08, 17:16
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Waar ligt de grens??
  #145  
Oud 26-08-08, 17:22
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly Bekijk bericht
Waar ligt de grens??
ik zou zeggen, leg het aan pro-assistent voor

denk dat uiterlijke schade niet meetelt.. of het moet wel te gek worden.. maar niet voor een putje..
zie je wel aan de haarscheuren, doen ze toch ook niks aan, terwijl dit helemaal niet onze schuld is..
  #146  
Oud 26-08-08, 17:24
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ik zou zeggen, leg het aan pro-assistent voor

denk dat uiterlijke schade niet meetelt.. of het moet wel te gek worden.. maar niet voor een putje..
zie je wel aan de haarscheuren, doen ze toch ook niks aan, terwijl dit helemaal niet onze schuld is..
zal ik doen

van die haarscheuren begrijp ik wel dat ze daar niets aan doen, dat is namelijk fabrieksgarantie. En zeker geen schade die is ontstaan door vallen.

Is hier nog helemaal niemand die met schade naar de verzekeraar is gestapt?? Ervaringen svp!!
  #147  
Oud 26-08-08, 23:05
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

nope,, ben nogal zuinig haha
  #148  
Oud 27-08-08, 11:45
mvz mvz is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Marum
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook de Lifeline verzekering bij m'n Iphone 3G, en ik was een beetje ongerust geworden door jullie berichten dat ze geen nieuwe iPhone kunnen leveren bij onherstelbare schade.

Ik heb ze een mail gestuurd waarin ik ze dit heb voorgelegd, en dit was hun antwoord:

Wij begrijpen niet waar deze verontrustende berichten vandaan komen.
Bij deze kunnen wij u vertellen dat wij gewoon de iphone uitkeren op het moment dat deze vervangen moeten worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Lifeline administratie



Het woord "uitkeren" is misschien wat onhandig gekozen omdat je daarbij meestal aan geld denkt, maar ik vat deze mail toch wel op als een officiële verklaring dat ze me een nieuwe iPhone leveren wanneer dit nodig zou zijn.

Op z'n minst kunnen we ze deze mail onder de neus houden mocht er ooit een discussie over ontstaan!
  #149  
Oud 27-08-08, 13:00
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ja idd, heb momenteel in de tijd dat ik een iphone heb al 17 keer gebeld naar lifeline, en maar 1 keer ( gister) is mij vertelt dat ik gewoon een iphone krijg, en eerder op de dag werd dit nog ontkent door hun.. snap er nu ook de balle niet meer van..
  #150  
Oud 05-09-08, 18:26
maggienaaltje maggienaaltje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Even een vraagje: Zijn er ook mensen die een iPhone in België (of ander land) hebben gekocht en hem hier in Nederland op 1 of andere manier hebben verzekerd?
Ik ben nou al een tijdje opzoek, maar kan niet vinden?
Dus als iemand tips heeft!!!!
Ik hoor het graag
  #151  
Oud 05-09-08, 18:38
Sn3ak3r's schermafbeelding
Sn3ak3r Sn3ak3r is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Ik heb m even verplaatst naar een betere plek.

Maar ik heb mijn iphone in ieder geval niet verzekerd. Zou eigenlijk niet weten waar ik dat zou kunnen doen en hoe. Dat is eigenlijk de reden.

Wel goed dat dit topic er is, want dat herinnert me eraan dat ik mijn oude telefoon (die ik inmiddels verkocht heb) nog verzekert heb.
Dan kan je naar de shop heen gaan waar je hem hemt gehaalt en dan zeg je dat je de verzekering wilt over zetten naar je iphone heb je wel het imei nummer nodig van je iphone en je ID enzo bla bla je weet het wel

Als je dat doet wordt er een IMEI switch gedaan zodag jou oude telefoon niet meer is verzekerd en je Iphone dus wel


Waar kan je dit doen als je een telefoon abbo neemt dan zouden ze moeten vragen of je een verzekering wil en dit kan je anders gewoon doen bij elke telefoon winkel ( of je eigen das het beste natuurlijk)

Nja suc6



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maggienaaltje Bekijk bericht
Even een vraagje: Zijn er ook mensen die een iPhone in België (of ander land) hebben gekocht en hem hier in Nederland op 1 of andere manier hebben verzekerd?
Ik ben nou al een tijdje opzoek, maar kan niet vinden?
Dus als iemand tips heeft!!!!
Ik hoor het graag
Ik denk dat je gewoon naar een telefoon winkel kan gaan en je daar laten verzekeren met je iphone uit belgie omdat het gaan dat je jou IMEI nummer hebben dit weet ik niet helemaal zeker maar ik denk wel dat dit kan
__________________
Iphone 3g 8GB FW:2.0.2 QuickPwn

Laatst gewijzigd door Sn3ak3r; 05-09-08 om 18:41.
  #152  
Oud 05-09-08, 21:19
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maggienaaltje Bekijk bericht
Even een vraagje: Zijn er ook mensen die een iPhone in België (of ander land) hebben gekocht en hem hier in Nederland op 1 of andere manier hebben verzekerd?
Ik ben nou al een tijdje opzoek, maar kan niet vinden?
Dus als iemand tips heeft!!!!
Ik hoor het graag
denk wel dat het gaat, ik zou ff langs t-mobile gaan, kan je bijv nog een pro assistent verzekering afsluiten.. moet normaal binnen 2 weken na aankoop.. ik zou ff met een T shop bellen
  #153  
Oud 06-09-08, 00:27
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

ik heb mijn 3g verzerkerd met T-Mobile pro assist gegarandeerd weet niet precies wat het inhoud maar het klinkt iig wel mooi
  #154  
Oud 09-09-08, 08:51
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Ben nu bezig om een factuur los te peuteren bij T-Mobile. Wil m'n iPhone verzekeren bij Interpolis maar daar is de factuur toch echt bij nodig. Heb begin vorige week gebeld en de medewerker zou het uitzetten bij de desbetreffende afdeling. Gisteren even terug gebeld hoe de stand van zaken was: de afdeling was nog niet aan het verzoek begonnen. Nu gevraagd of ze er enige haast bij konden maken aangezien ik de telefoon zsm. wil verzekeren natuurlijk. Ben benieuwd, vooral omdat ik een paar pagina's terug lees dat iemand geen factuur kon krijgen...
  #155  
Oud 09-09-08, 19:49
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niek_ Bekijk bericht
Ben nu bezig om een factuur los te peuteren bij T-Mobile. Wil m'n iPhone verzekeren bij Interpolis maar daar is de factuur toch echt bij nodig. Heb begin vorige week gebeld en de medewerker zou het uitzetten bij de desbetreffende afdeling. Gisteren even terug gebeld hoe de stand van zaken was: de afdeling was nog niet aan het verzoek begonnen. Nu gevraagd of ze er enige haast bij konden maken aangezien ik de telefoon zsm. wil verzekeren natuurlijk. Ben benieuwd, vooral omdat ik een paar pagina's terug lees dat iemand geen factuur kon krijgen...
Al iets gehoord?
  #156  
Oud 13-09-08, 09:21
Roog Roog is offline
• iOS 2.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard Iphone verzekeren

Let op, interpolis keert maar 250 euro uit met een buiten de deur verzekering. Actua verzekerd zoals eerder vermeld in het forum tegenwoordig wel iphones.

Eventueel een losse verzekering afsluiten via hun kan via : Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM of Iphone de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren.
  #157  
Oud 13-09-08, 18:20
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Verzeker hem bij Interpolis met de kostbaarhedenverzekering, euro of 3 per maand en volledige aankoopbedrag verzekerd. Heb eerst naar de buiten de deur verzekering gekeken maar kwam ook die 250 euro tegen, en daar wordt je natuurlijk niet echt vrolijk van.
Gisteren maar weer eens gebeld met T-Mobile. Volgens de medewerker had z'n collega het verzoek bij de verkeerde afdeling uitgezet (schiet lekker op natuurlijk) en had hij het nu goed gedaan, afwachten maar weer...
  #158  
Oud 13-09-08, 18:39
Roog Roog is offline
• iOS 2.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard interpolis kostbaarheden verzekering

Moet je wel een inboedelverzekering hebben bij interpolis.. anders is de winst er snel vanaf...

Interpolis Kostbaarhedenverzekering
  #159  
Oud 15-09-08, 22:45
wanchope wanchope is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 7
Standaard

Beetje jammer dat mijn bericht dan weer verwijderd wordt.
Echt sprake van tillen van de verzekering is het niet.
Als hij namelijk wel gestolen is maar er geen braaksporen zijn ben je niet verzekerd
Een wat mij betreft kromme redenering omdat dit ook niet gemeldt wordt bij het afsluiten van het contract.
En of mijn manier illegaal is, daar kan over gediscussieerd worden. Ik zie het meer als de mazen van de wet opzoeken danwel kromme regels/voorwaarden normaler maken
  #160  
Oud 18-09-08, 11:21
manfredz manfredz is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

Is het mogelijk om bij verlies of diefstal een nieuwe iPhone te kopen op hetzelfde abonnement voor Euro € 159,95 en je contract met twee jaar te verlengen?

In dat geval is dat goedkoper dan een verzekering afsluiten.
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.