//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeehaa1 Ook van mij dan maar een eerste post. Ik heb enkele dagen terug een iPhone uit België gehaald, woon zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 22-10-09, 15:32
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeehaa1 Bekijk bericht
Ook van mij dan maar een eerste post.

Ik heb enkele dagen terug een iPhone uit België gehaald, woon zelf in NL. Deze telefoon wil ik graag verzekeren, liefst bij ProAssist, aangezien gebruikers om mij heen daar goede ervaringen mee hebben. Alleen wat ik niet kan vinden via de ProAssist website is hoe ik in aanmerking kan komen voor een dergelijke verzekering.

Kan ik gewoon met mijn telefoon een T-mobile store in wandelen (ben zelf T-mobile gebruiker) met het aankoopbewijs en deze laten verzekeren of kan ik ook rechtstreeks met PA iets regelen?

bvd
Ik heb het geprobeerd bij de T-Mobile store, maar nadat ik zei dat mijn iPhone uit Belgie kwam, wilden ze niets meer voor me doen. Na een belletje naar ProAssist zeiden ze dat dit moest bij de T-Mobile store.

Lijkt niet te werken dus, maar heeft iemand betere ervaringen hiermee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 22-10-09, 15:44
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Wat mij is verteld, door een medewerker van T-Mobile, is dat je iPhone alleen door hun verzekerd wordt wanneer je een verzekering aanvraagt bij de aanschaf van een iPhone. Heb je al een iPhone en vraag je het later aan, werd mij ook verteld, dat ProAssist weinig meer kon doen..
  #203  
Oud 22-10-09, 16:05
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Jij hebt dus geen verzekering kunnen krijgen?

Ze zeiden tegen mij dat het binnen 14 dagen wel mogelijk is, maar dan moet je hem elders in NL hebben gekocht, maar niet in het buitenland.
  #204  
Oud 22-10-09, 16:33
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snal Bekijk bericht
Jij hebt dus geen verzekering kunnen krijgen?

Ze zeiden tegen mij dat het binnen 14 dagen wel mogelijk is, maar dan moet je hem elders in NL hebben gekocht, maar niet in het buitenland.
Wel. Mijn abo gaat pas in december in (vanwege nummerbehoud) en wilde daarom ook mijn verzekering pas vanaf december in laten gaan (dacht dat het weinig zin had om te verzekeren als ik er toch niks mee doe tot december) en toen vertelde de medewerker mij, dat indien ik de verzekering wil bij mijn iPhone, ik deze meteen moest aanschaffen. Nu je het overigens zegt, komt die 2 weken termijn mij wel bekend voor. Volgens mij werd mij dat ook voorgesteld ja..
  #205  
Oud 22-10-09, 16:56
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Wel. Mijn abo gaat pas in december in (vanwege nummerbehoud) en wilde daarom ook mijn verzekering pas vanaf december in laten gaan (dacht dat het weinig zin had om te verzekeren als ik er toch niks mee doe tot december) en toen vertelde de medewerker mij, dat indien ik de verzekering wil bij mijn iPhone, ik deze meteen moest aanschaffen. Nu je het overigens zegt, komt die 2 weken termijn mij wel bekend voor. Volgens mij werd mij dat ook voorgesteld ja..
Ah oke, maar jij hebt dan ook geen iPhone uit Belgie?
  #206  
Oud 22-10-09, 17:09
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snal Bekijk bericht
Ah oke, maar jij hebt dan ook geen iPhone uit Belgie?
Nope uit Nederland. Maakt dat veel verschil tussen de verschillende verzekeringen?
  #207  
Oud 22-10-09, 17:13
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Nope uit Nederland. Maakt dat veel verschil tussen de verschillende verzekeringen?
In de T-Mobile shop werd ie niet voor me verzekerd toen ik zei dat ik hem uit Belgie heb gehaald. Lijkt dus alleen voor NL iPhones. En bij Pro-Assist kan ik niet direct een verzekering afsluiten, die verwijzen me naar T-Mobile.

Combinatie Pro-Assist + iPhone BE lijkt niet te werken dus.
  #208  
Oud 22-10-09, 17:17
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snal Bekijk bericht
In de T-Mobile shop werd ie niet voor me verzekerd toen ik zei dat ik hem uit Belgie heb gehaald. Lijkt dus alleen voor NL iPhones. En bij Pro-Assist kan ik niet direct een verzekering afsluiten, die verwijzen me naar T-Mobile.

Combinatie Pro-Assist + iPhone BE lijkt niet te werken dus.
Heb net even op hun site rondgekeken en zag dat er wel een ProAssist Beglië is. Zij zijn bereikbaar op dit nummer en mail adres:

+32 (0)167-80662
info@proassist.be

Wellicht dat zij je er meer over kunnen vertellen?
  #209  
Oud 22-10-09, 17:42
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Heb net even op hun site rondgekeken en zag dat er wel een ProAssist Beglië is. Zij zijn bereikbaar op dit nummer en mail adres:

+32 (0)167-80662
info@proassist.be

Wellicht dat zij je er meer over kunnen vertellen?
Ik heb ze gebeld en het was misschien mogelijk geweest, maar ik heb een Belgisch rekeningnr. nodig, loopt ook op niks uit dus. Toch een goede suggestie, bedankt.
  #210  
Oud 22-10-09, 17:50
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snal Bekijk bericht
Ik heb ze gebeld en het was misschien mogelijk geweest, maar ik heb een Belgisch rekeningnr. nodig, loopt ook op niks uit dus. Toch een goede suggestie, bedankt.
Ok, geen moeite. Waarom ga je niet nog een keer naar T-Mobile en leg je het verhaal nog een keer uit en zeg je er bij dat Pro Assist zelf zegt dat dit bij T-Mobile geregeld moet worden. Laat eventueel T-Mobile zelf naar Pro Assist bellen. Want dit is anders wel erg vervelend, immers betekent het niet meer dan dat je je iPhone niet kunt verzekeren wanneer deze uit Belgie komt..
  #211  
Oud 22-10-09, 18:21
snal snal is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Ok, geen moeite. Waarom ga je niet nog een keer naar T-Mobile en leg je het verhaal nog een keer uit en zeg je er bij dat Pro Assist zelf zegt dat dit bij T-Mobile geregeld moet worden. Laat eventueel T-Mobile zelf naar Pro Assist bellen. Want dit is anders wel erg vervelend, immers betekent het niet meer dan dat je je iPhone niet kunt verzekeren wanneer deze uit Belgie komt..
Heb toch nog een keertje Pro-Assist NL gebeld, en heb ze gevraagd of ze uberhaupt buitenlandse telefoons verzekeren. Na navraag bij de specialisten zei de medewerkster dat ze dit überhaupt niet doen. Via T-Mobile heeft dus ook geen zin.

Daarnaast (link kwijt) las ik net ook van iemand, die zonder te melden dat zijn telefoon buitenlands was, zijn telefoon had laten verzekeren bij Pro-Assist. Toen het aankwam op een reparatie hebben ze hem hierom niet gerepareerd en teruggestuurd. Ze kunnen zien aan het IMEI nummer dat het een buitenlandse betreft.

Jammer, gewoon maar voorzichtig zijn dus
  #212  
Oud 19-11-09, 20:34
joldemans joldemans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 36
Standaard

Heb vandaag ook moeten bellen met ProAssist. De mute knop van de iphone van m'n vriendin was stuk en hierdoor ging het toestel op random momenten op mute.

Wat ik me meen te herinneren was dat de T-Mobile medewerker destijds beweerde dat wanneer je een defect toestel had dat verzekerd was, direct een nieuw toestel in handen kreeg. Waarschijnlijk heb ik me dit verkeerd herinnerd want dit bleek niet het geval. Ik moest naar ProAssist bellen.
Na dit te hebben gedaan was afgesproken dat er binnen 4u iemand op de stoep zou staan met een leen toestel. Goed, snel een backup maken en de iphone herstellen als nieuwe iphone. 2 uur later stond er een knaap op de stoep met een nieuw toestel. Hier valt dus geen kwaad woord over te zeggen. Maar goed, doos uitgepakt en wat blijkt, als leen toestel zit er een HTC 3650 met windows mobile in en daarmee hadden we dus niks aan de iphone backup. Laat het ook nog eens zo zijn dat de gebruiksvriendelijkheid bij dat toestel erg ver te zoeken is voor een niet technisch aangelgd iemand.

Dus nog maar eens naar ProAssist gebeld en gevraagd wat nou precies de bedoeling was van dit toestel en of ze een idee hadden om alle contacten uit de ipsw file te halen en deze over te zetten naar de iphone. Hier konden ze mij echter niet mee helpen. Toen ik ze vroeg wat dan het nut was van een leen-toestel zei ze, ja, hiermee kun je snel internetten. Maar het feit dat ik geen contactpersonen meer had vond ze blijkbaar niet zo erg. Uiteindelijk konden ze natuurlijk niets voor me doen.

Toen maar naar T-Mobile gebeld in de hoop dat zij wat meer voor ons konden betekenen helaas kon ook T-mobile niets doen. Maar!, ze begrepen wel hoe vervelend de situatie was. Hun advies was dat ik hiervoor toch echt bij ProAssist aankloppen. Na de afgezakte broek weer te hebben opgehaald hebben we weer naar ProAssist gebeld en gevraagd of ze het leentoestel konden ophalen en de iPhone weer terug konden brengen. Dit was gelukkig dezelfde dag nog mogelijk. Helaas werd er een uur later gebeld dat er door een fout van hun kant het toestel morgen zou komen.

Tot mijn grote verbazing belde 2 uur later T-Mobile met het goede bericht dat we toch een iphone als leentoestel konden krijgen Geen idee hoe ze het hebben geregeld, maar alle lof naar T-Mobile!
  #213  
Oud 20-11-09, 11:13
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Tjonge fijn afgehandeld hoor nou in iedergeval hoop nu voor je dat de Iphone gemaakt kan worden of gewoon omgeruild kan worden.
  #214  
Oud 21-11-09, 16:41
hryhryhry hryhryhry is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

word waterschade ook vergoed bij een std. 6,95 p/m t-mobile (pro-assist) verzekering?
  #215  
Oud 21-11-09, 16:58
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

nee , eigen risico dus 30euro betalen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #216  
Oud 21-11-09, 17:30
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

waterschade wordt nooit vergoed, daarom gooien ze altijd alles op waterschade
Gebeurd niet alleen bij de iphone trouwens, ook bij bijvoorbeeld Samsung...misschien zelfde verzekering of reparateur, weet ik niet mja t valt wel op...
Daarom heeft het volgens mij ook altijd maar weinig zin om een verzekering af te sluiten :s
  #217  
Oud 21-11-09, 17:41
hryhryhry hryhryhry is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
nee , eigen risico dus 30euro betalen.
maargoed als je die 30,- betaald krijg je gewoon een nieuwe? dus eigenlijk is het wel gedekt?
  #218  
Oud 21-11-09, 18:00
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ja moet gewoon 30,- voor reparatie betalen. Een nieuwe krijg je pas als ie echt niet meer te fixen is. Vaak een gerefurbished. En je betaalt voor ophaal service etc

eindelijk komt me iPhone terug
Donderdag tussen 14;00 en 18;00.
Hoefde niks te betalen ( 30,- eigen risico ) en had als klacht:
- Slecht bereik ( antenne )
- Geen wi-fi
- haarscheurtjes en beschadiging

Dus hopen dat deze wel perfect is en dat ik hem hopelijk niet voor de 3e keer moet op sturen.
Heb een E71 voor gekregen maar die is niks vergeleken met de iPhone ( E71 = saai )

Laatst gewijzigd door King1987; 23-11-09 om 22:47. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #219  
Oud 24-11-09, 17:08
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Echt zuur, had mijn iPhone opgestuurd omdat ik strepen in m'n LCD had. Kreeg vorige week het toestel ongerepareerd terug, dus die mocht meteen weer mee met ProAssist. Nu word ik vandaag gebeld dat ie niet gerepareerd kan worden en dat ik morgen een brief krijg met uitleg over een waardebon??? Heb mijn iPhone in België gekocht dus ben zeer benieuwd wat die knakkers me aan gaan bieden... Heb 'm verzekerd via Actua en die sturen hem dan blijkbaar voor reparatie naar ProAssist. Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? Ik krijg 'm ook donderdag tussen 10-14...
  #220  
Oud 24-11-09, 17:11
Gunner Gunner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
waterschade wordt nooit vergoed, daarom gooien ze altijd alles op waterschade
Gebeurd niet alleen bij de iphone trouwens, ook bij bijvoorbeeld Samsung...misschien zelfde verzekering of reparateur, weet ik niet mja t valt wel op...
Daarom heeft het volgens mij ook altijd maar weinig zin om een verzekering af te sluiten :s
Vreemd. Op mijn folder van Pro Assist staat duidelijk dat waterschade gewoon gedekt is. Dat is één van de grootste
redenen dat ik deze verzekering heb afgesloten.

Staat zelfs op de site van T-Mobile:

Citaat:
[h3]Kan ik mijn iPhone extra verzekeren naast de standaardfabrieksgarantie?[/h3]
Je kunt voor de iPhone een T-Mobile Gegarandeerd-garantiepakket afsluiten. Hiermee is schade die aan de iPhone ontstaat door vallen, water en/of druk, afgedekt. Deze verzekering is alleen te koop in de T-Mobile Shops tot veertien dagen na aankoop.

Laatst gewijzigd door Gunner; 24-11-09 om 17:15.
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.