//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is bij geen 1 verzekering waterschade wel gedekt? Beetje gekkenwerk dan. Maar volgens mijn ProAssist formulier valt waterschade er niet onder....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 24-11-09, 18:21
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Volgens mij is bij geen 1 verzekering waterschade wel gedekt? Beetje gekkenwerk dan. Maar volgens mijn ProAssist formulier valt waterschade er niet onder.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 25-11-09, 09:08
divided divided is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

het staat op de site van t-mobile dan moet het toch haast wel.
  #223  
Oud 25-11-09, 09:23
divided divided is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

ik heb een hoop gelezen.
ik vind 7,95 *24 toch best veel geld je bent 200 kwijt voor een verzekering.
als lijkt het me wel een zinnige toevoeging omdat ik mijn huidige diamond al tig keer heb laten vallen en het gelukkig nog steeds doet .
al denk ik niet dat de iPhone net zo sterk is.

heeft er iemand ervaring met iphone in het water laten flikkeren zonder rest sporen ?
(als in gewoon kwijt zeg maar ?)

is het mogelijk om je telefoon bij bv 2call.nl te bestelelen (60 bijbetalen ipv 120 voor de 32 gb) en dan bij t-mobile te verzekeren ?
  #224  
Oud 25-11-09, 09:49
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Oke de HTC is heel weinig sterker dan de Iphone vindt ik heb de Iphone ook al een paar keer perongeluk uit mijn broekzak laten kletteren op stenen vloeren maar enkele krasjes ik heb geen verzekering omdat ik het gewoon weg te duur vindt en ik heb nog steeds die van de HTC lopen .maar iedereen moet zelf beslissen vindt ik of ze een verzekering nemen ja of te nee
  #225  
Oud 26-11-09, 10:42
Gunner Gunner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door divided Bekijk bericht
het staat op de site van t-mobile dan moet het toch haast wel.
Dat lijkt mij dus ook. Zoals gezegd staat het op mijn folder en ook nog eens op de site.
  #226  
Oud 26-11-09, 15:35
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

nieuwe is binnen ! naja hij lijkt heel erg nieuw
  #227  
Oud 30-11-09, 15:19
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpz Bekijk bericht
Echt zuur, had mijn iPhone opgestuurd omdat ik strepen in m'n LCD had. Kreeg vorige week het toestel ongerepareerd terug, dus die mocht meteen weer mee met ProAssist. Nu word ik vandaag gebeld dat ie niet gerepareerd kan worden en dat ik morgen een brief krijg met uitleg over een waardebon??? Heb mijn iPhone in België gekocht dus ben zeer benieuwd wat die knakkers me aan gaan bieden... Heb 'm verzekerd via Actua en die sturen hem dan blijkbaar voor reparatie naar ProAssist. Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? Ik krijg 'm ook donderdag tussen 10-14...
Belgische iPhone via Stark Electronics laten repareren en kosten worden vergoed door Actua. Prima service!
  #228  
Oud 03-01-10, 00:41
jurgeee jurgeee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb een zeer dure verzekering op men iPhone maar hij is wel voor 100% gedekt WAT er ook gebeurd ,gestolen, gevallen, etc. Ik betaal 40 euro om de 3 maand.
Mvg Jurgen
  #229  
Oud 03-01-10, 00:48
clarck clarck is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

das gewoon zot ^^,
persoonlijk vindt ik een verzekering daarvoor maar niets,
zeker niet als 17 jarige die niet om de maand zoveel kan missen van zijn zakgeld
  #230  
Oud 03-01-10, 00:54
jurgeee jurgeee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clarck Bekijk bericht
das gewoon zot ^^,
persoonlijk vindt ik een verzekering daarvoor maar niets,
zeker niet als 17 jarige die niet om de maand zoveel kan missen van zijn zakgeld
Wel, ik vind dat eigenlijk zeer belangrijk , ben zelf ook nog maar 18, maar ik werk er hard genoeg voor, maar als mijn iPhone ook maar gestolen word, gevallen is om of het even wat, krijg ik direct een nieuwe mee, ik was eigenlijk ook niet zo voor die verzekeringen enzo, ma die vond ik wel aantrekkelijk en het is een huisgarantie van The Phone house een neutrale handelaar in gsm toestellen
  #231  
Oud 03-01-10, 01:21
jurgeee jurgeee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb het eens opgezocht hoe die verzekering van mij noemt, wat de kosten zijn en voor wat hij allemaal gedekt is.
Het is een Lifeline verzekering van The Phone house
en je hebt 4 verschillende tariefen,
-Bronze, voor €11,99 Per 3 maand
Gedekt voor: Schade door ongeval
Diefstal met geweld
Oxydatie/schade met vloeistoffen
Diefstal in de wagen
Leentoestel
Dekking enkel in België geldig
Vervangkosten SIM

-Silver voor €19,99 per 3 maand.
Gedekt voor: Alle items van bronze + diefstal zonder geweld, getrouwheidspremie €20,00 , en gedekt in Europa

-Gold voor €29,99
Alle bovenstaande items + dekking accesoires tot 175 euro., wereldwijd gedekt, dekking frauduleuze oproepen tot €1800

En dan tot slot
Platinum(die heb ik)voor €42,99 alles is gedekt wat bovenaanvermeld staat + verlies dus als je hem verliest krijg je gewoon een nieuwe (handig) , wereldwijd gedekt ook dekking voor frauduleuze oproepen tot €2500 dekking accesoires €250 vervangingskosten voor SIM.

Mvg Jurgen
  #232  
Oud 03-01-10, 01:24
clarck clarck is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

enige idee, hoe ze het dan doen met verliezen, hoe kan je dit bewijzen, jij kan nu toch gewoon zeggen, jah ik heb hem verloren kan ik alsjeblieft een nieuwe krijgen ?

zowieso dat hier wel een deftig systeem voor is, maar ben wel benieuwd hoe
  #233  
Oud 03-01-10, 01:42
jurgeee jurgeee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clarck Bekijk bericht
enige idee, hoe ze het dan doen met verliezen, hoe kan je dit bewijzen, jij kan nu toch gewoon zeggen, jah ik heb hem verloren kan ik alsjeblieft een nieuwe krijgen ?

zowieso dat hier wel een deftig systeem voor is, maar ben wel benieuwd hoe
Ja indd, ik ben hier ook ZEER benieuwd naar ga het natuurlijk niet uitproberen, maar mochten er mensen zijn met ervaringen van de Lifeline verzekering, alle informatie is welkom.
  #234  
Oud 03-01-10, 01:52
jurgeee jurgeee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard Lifeline verzekering iemand met ervaring ?

Beste mensen,

Ik heb een verzekering voor men iPhone 3gs lopen bij Lifeline, een platina tarief, Gedekt voor alles, ( Lifeline - Phone House )

Waterschade
Schade door ongeval
Verlies
Diefstal met geweld
Diefstal in de wagen
Wereldwijd gedekt
Accesoires gedekt (tot €250)
Frauduleuze oproepen gedekt(tot€2500)
Ik betaal dus redelijk wat €42.99 per 3 maand

maar nu vraag ik me af hoe dit alles in z'n werk gaat ?
in de winkel zeiden ze (toen ik men toestel kocht)
dat met deze platina lifeline verzekering ik een nieuw toestel krijg bij verlies etc.
Maar hoe kunnen ze dat weten ? of als hij gestolen is ? je kunt toch niet zomaar binnenvallen en zeggen "Ik ben men iPhone kwijt, krijg ik een nieuwe a.u.b ?)

Zijn er mensen met ervaring ?
Mvg, Jurgen
  #235  
Oud 03-01-10, 14:10
mandyrichard mandyrichard is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 63
Standaard

ik had mijn nokia e71 verzekerd via lifeline platinum....ik heb nog nooit zon *** verzekering meegemaakt.
Ik heb de nokia toen verlengd bij mijn abbo. Maar ik heb er een ander sim kaartje ingedaan, ik had namelijk ook een zakelijke telefoon. en aangezien ik die meer gebruik heb ik de sim kaartjes dus omgewisseld.

Na 5 maanden ofzo werd in de stad hier mijn telefoon gestolen. Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie, en aanspraak gemaakt op de verzekering.
Hele formulieren die je in moet vullen...maar oke. Kopie erbij gedaan van de aangifte (aangifte had ik online gedaan op aanraden van het politiebureau).
Na 2 weken krijg ik een brief van lifeline. Online aangifte is ongeldig!!! En waarom ik mijn nummer niet heb laten blokkeren na de diefstal. Ik verteld dat ik er een andere sim in had zitten. Oke DAN BEN JE DUS NIET VERZEKERD!!!! Dus nieuwe aangifte hoefde ik ook niet meer te doen...

Ik heb mijn verzekring dus direct opgezegd want zo vinden ze altijd wel iets om eronder uit te komen!!!
  #236  
Oud 03-01-10, 14:21
jurgeee jurgeee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 21
Standaard

Dagt et wel da ervan die addertjes onder het gras zouden zijn da is weer zo typisch , kijk ik heb een mail gestuurd naar lifeline dat ik meer duidelijkheid wil, en als dit niet het geval is dat ik de verzekering bij hen direct stopzet.
Mvg jurgen
  #237  
Oud 11-01-10, 14:53
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Je moet je IMEI nummer doorgeven, dan blokkeren ze die gsm als die gestolen is. Zelf houden is dus nutteloos omdat je er toch niks mee bent. Tenzij dat te omzeilen is natuurlijk
  #238  
Oud 29-01-10, 21:02
4JC 4JC is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik wil een Iphone kopen maar moet wel een verzekering erbij hebben in de Apple shop zeiden ze. gsm verzekeren.be Maar er moeten nog andere zijn die ook in Nederland geldig is als je er gaat wonen. Wat ik van plan ben.
  #239  
Oud 30-01-10, 02:05
daan92 daan92 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Ik heb de verzekering van T-Mobile Life nogwat. Opzich een prima verzekering. € 7, - p/m en per 3 maanden opzegbaar. Er zitten alleen wel - wat - addertjes onder het gras.

Diefstal houd bij hun niet in dat je iPhone uit je zak gejat wordt, maar bv. dat er bij je thuis wordt ingebroken en ze hem van de tafel meenemen.

Groot voordeel was dat, toen ik hem in het zwembad liet vallen om 02:30u 's nachts ze om 05:00u 's ochtends met een nieuwe iPhone voor de deur stonden.

Kortom: prima verzekering, maar het dekt je niet in alle situaties.
  #240  
Oud 25-02-10, 14:55
Iphoneangel Iphoneangel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo 4JC!

Ik heb mijn Iphone 3gs 32gig. ook verzekerd.
gsmverzekeren.be is hetzelfde bedrijf als gsmverzekeren.nl, maar dan een belgische variant hiervan.
Ik moet zeggen dat ik nog geen problemen heb ondervonden nadat ik contact met het bedrijf heb gehad en hier uiteindelijk ook een verzekering heb afgesloten.
Waar zat deze apple shop ergens?

Aangezien de iPhone een nog al prijzige telefoon is, word de iPhone bij Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM of Iphone de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren. alleen in het pakket platinum verkocht.
Het voordeel hiervan is dat er geen hoger pakket is wat nog meer mogelijkheden + eigenschappen kan bieden.

Ik zie staan dat je nog steeds geen iPhone hebt, dus nog een fijne zoektocht .

Groetjes van Angelique
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 16:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 10:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.