iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone verzekering (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5951-iphone-verzekering.html)

Sebastiaan 11-11-07 12:50

iPhone verzekering
 
Is er al iemand die met succes een verzekering heeft afgesloten op zijn/haar Iphone?

Er worden diverse verzekeringen aangeboden voor een paar euro per maand en dat dekt
-vallen
-diefstal
-waterschade

GSM verzekering - In samenwerking met vindjeviahier.nl
Gsm Verzekering Silver Service v.a. € 3,75 p.m. - Belservice.nl GSM en gratis abonnementen. Makkelijk online bestellen. Live Support!

en anderen.....


Ik heb de phone al een paar keer bijna uit mijn hand laten glijden (tja je wilt geen vingerafdrukken op het scherm he ;))

maar aangezien we hier officieel een onofficieel toestel hebben denk ik dat dit niet kan.

vanilla 11-11-07 17:15

Hij zit bij mij in me polis bij me DJ gear :D...
De verzekering nam m gewoon aan ;)

BadSide 11-11-07 19:36

En als er iets mee gebeurd, hoeveel krijg ik dan terug?
Als hij nog niet in NL uit is ga ik er van uit dat ik geen nieuwe krijg.
Hoeveel geld krijg ik dan terug? Ik heb hem voor €300 uit Amerika gehaald, maar voor dat bedrag kan ik hem niet in NL krijgen, dus dan heb ik er niet veel aan, toch?

Lucas 11-11-07 23:45

Weet iemand of dit ook mogelijk is in België?

Stiruam 12-11-07 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 14741)
En als er iets mee gebeurd, hoeveel krijg ik dan terug?
Als hij nog niet in NL uit is ga ik er van uit dat ik geen nieuwe krijg.
Hoeveel geld krijg ik dan terug? Ik heb hem voor €300 uit Amerika gehaald, maar voor dat bedrag kan ik hem niet in NL krijgen, dus dan heb ik er niet veel aan, toch?

En ze zullen de dagwaarde geven en die is altijd weer veeeel lager:mad:

BadSide 12-11-07 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 14893)
En ze zullen de dagwaarde geven en die is altijd weer veeeel lager:mad:

Nou, ik laat die verzekering dan maar zitten. :P

Stiruam 13-11-07 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 14970)
Nou, ik laat die verzekering dan maar zitten. :P

Wijze gedachte :D

pjb155 22-11-07 18:26

in belgie kan je je electronica vaak goedkoop verzekeren (bijvoorbeeld in de Fnac voor een 30 euro) maarrrr je moet ze daar wel gekocht hebben ook.. en dat zit er nog even niet echt in.
er is ergens in het VK ook een bedrijf die iphones uit het VK verzekeren, maar echt betrouwbaar zag het er niet uit...

Stiruam 23-11-07 14:43

Nah dus die verzekering is te duur en verzekeraars kennende zeuren ze alles bij elkaar om niet te hoeven uitkeren:D

ihidde 08-01-08 17:44

Dagwaarde van iphone blijft toch wel het zelfde. Producten van Apple worden nooit goedkoper, ze maken liever een nieuw product.

Stiruam 08-01-08 17:58

Gebruikte producten worden wel goedkoper. Als jij een 5 jaar oude auto kapot maakt krijg je ook geen nieuwe :p volgens mij werkt het zo :p

Greetz, Stiruam

ihidde 09-01-08 00:15

bij apple worden oude producten uit de handel gehaald.

bram87 29-01-08 00:19

iPhone verzekering
 
Ik wist niet zogoed waar ik dit moest plaatsen. excuses daarvoor.

Ik werk zelf bij een bekende provider en ik verkoop ook verzekeringen voor telefoons. Ik heb contact gehad met een contactpersoon die zo af en toe bij ons de winkel binnen komt. Ik heb mijn iPhone kunnen verzekeren. Nu was mijn vraag, zijn er mensen die hun toestel hebben verzekerd?

Nikooos 29-01-08 00:20

 Verplaatst naar: Ervaringen (niet-modding)

blondie213 29-01-08 00:21

verzekering
 
Ja ik heb mijn toestel ook verzekerd.
:p

Nikooos 29-01-08 00:22

Ik heb m even verplaatst naar een betere plek.

Maar ik heb mijn iphone in ieder geval niet verzekerd. Zou eigenlijk niet weten waar ik dat zou kunnen doen en hoe. Dat is eigenlijk de reden.

Wel goed dat dit topic er is, want dat herinnert me eraan dat ik mijn oude telefoon (die ik inmiddels verkocht heb) nog verzekert heb. :p

Pega 29-01-08 01:26

Had ik eiglk ook graag geweten! lijkt me echt pokkehandig, zeker omdat ik nogal vlot ben met het laten vallen van dat ding ^^

Faithz 29-01-08 08:34

Ja en dan? Het gros heeft er geen bon van.. een nieuwe iPhone is ook nog niet zo makkelijk.. wat krijg je er eigenlijk voor terug?

bram87 29-01-08 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 51705)
Ja en dan? Het gros heeft er geen bon van.. een nieuwe iPhone is ook nog niet zo makkelijk.. wat krijg je er eigenlijk voor terug?


geen dagwaarde maar een nieuw toestel (iPhone)

"R" 29-01-08 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 51586)
Maar ik heb mijn iphone in ieder geval niet verzekerd. Zou eigenlijk niet weten waar ik dat zou kunnen doen en hoe. Dat is eigenlijk de reden.

Er bestaan ook zogenaamde kostbaarhedenverzekeringen, daar valt een dergelijk apparaat onder. Ook te gebruiken voor camera's en dergelijke apparaten.
Ook zijn er assuradeuren die het onder inboedel rekenen, ook buiten huis. Wel naar de voorwaarden kijken. De vraag is immers tegen welke evenementen je jezelf en dus de iPhone wilt verzekeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.