//

iPhone 3G na 8uur nog bezig met fabrieksinstellingen

iPhone 3G na 8uur nog bezig met fabrieksinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Deze week zat ik er aan te denken om mijn iPhone helemaal op te schonen. Vandaag ging ik naar Instellingen -> Algemeen -> herstellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-10, 00:06
xgaming xgaming is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 25
Standaard iPhone 3G na 8uur nog bezig met fabrieksinstellingen

Hallo,

Deze week zat ik er aan te denken om mijn iPhone helemaal op te schonen. Vandaag ging ik naar Instellingen -> Algemeen -> herstellen -> Alles wissen/opnieuw instelle. Hierna volgde een waarschuwing dat het 2 uur kon duren. Ok, nou geaccepteerd en de telefoon ging aan het werk. Niks aan de hand. Totdat ik na meer dan 2 uur dacht (ongeveer 2,5 uur) hij loopt vast. Ik reboot en sinsdien kan ik er niks meer mee (achteraf gezien had ik dat dus niet moeten doen ). Hij blijft hangen bij het Apple logo met dat cirkeltje (dat ronddraait). iTunes ziet de telefoon niet en ik kan er voor de rest niks mee.

-Harde Reset werkt niet
-Gewoon aan/uitzitten werkt ook niet

Onderstaande werkt niet:
-Restore bricked iPhone
-Werkt ook niet

OS: 3.1.2

Heeft eigenlijk 8 uur gestaan met het resultaat dat hij nog steeds vast blijft staan.

Iemand hem een idee om de telefoon weer te reanimeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-10, 12:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

iPhone in DFU zetten en herstellen met iTunes. Ben je afhankelijk van een softwarematige unlock?
  #3  
Oud 27-08-10, 01:30
bootsy bootsy is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xgaming Bekijk bericht
Hallo,

Deze week zat ik er aan te denken om mijn iPhone helemaal op te schonen. Vandaag ging ik naar Instellingen -> Algemeen -> herstellen -> Alles wissen/opnieuw instelle. Hierna volgde een waarschuwing dat het 2 uur kon duren. Ok, nou geaccepteerd en de telefoon ging aan het werk. Niks aan de hand. Totdat ik na meer dan 2 uur dacht (ongeveer 2,5 uur) hij loopt vast. Ik reboot en sinsdien kan ik er niks meer mee (achteraf gezien had ik dat dus niet moeten doen ). Hij blijft hangen bij het Apple logo met dat cirkeltje (dat ronddraait). iTunes ziet de telefoon niet en ik kan er voor de rest niks mee.

-Harde Reset werkt niet
-Gewoon aan/uitzitten werkt ook niet

Onderstaande werkt niet:
-Restore bricked iPhone
-Werkt ook niet

OS: 3.1.2

Heeft eigenlijk 8 uur gestaan met het resultaat dat hij nog steeds vast blijft staan.

Iemand hem een idee om de telefoon weer te reanimeren?
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem Omdat de Iphone 2G naar iemand anders gaat wilde ik hem op deze manier "leegmaken"maar hij draait momenteel op het Applelogo al een paar uur

is er iemand die een oplossing weet voor dit grote probleem

in DFU mode werkt nuet de iphone wordt niet herlkend op geen enkele computer
is dit normaal dat dit zoooo lang duurt? iemand dezelfde ervaring gehad?
  #4  
Oud 27-08-10, 01:54
bootsy bootsy is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootsy Bekijk bericht
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem Omdat de Iphone 2G naar iemand anders gaat wilde ik hem op deze manier "leegmaken"maar hij draait momenteel op het Applelogo al een paar uur

is er iemand die een oplossing weet voor dit grote probleem

in DFU mode werkt nuet de iphone wordt niet herlkend op geen enkele computer
is dit normaal dat dit zoooo lang duurt? iemand dezelfde ervaring gehad?
Ik heb inmiddels de oplossing kunnen vinden op dit forum
King gaf het antwoord wat bij mij werkte

Recovery mode: Zet je iphone helemaal uit, hou je home button ingedrukt en sluit hem aan op Itunes. (Blijf je home button even vasthouden) Dan herkent Itunes hem in Recovery Mode!
  #5  
Oud 13-01-11, 18:22
tommytremendouz tommytremendouz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar tommytremendouz
Standaard

Ik heb hier een iPhone 2g 8GB met 3.1.2, waarvan ik de fabrieksinstellingen wilde instellen. Bij draait er ook een cirkeltje in de apple logotje, en die verdwijnt afentoe. En dan begint het weer opnieuw.
Uitzetten gaat niet, DFU gaat niet, en herkent worden op zowel pc of mac gaat ook niet.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Bij voorbaat dank.
  #6  
Oud 16-01-11, 01:52
missmarisje missmarisje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

zo ik heb me speciaal geregistreerd op dit forum omdat jij me uit de brand hebt geholpen! had precies zelfde probleem.. iphone poos terug gejailbreakt.. problemen met updaten... reservekopie ging niet.. oke dus telefoon instelling alles wissen! nou toen begon de andere ellende! iphone reageerde niet meer deed niks... alleen zwart scherm apple logo en zo rond draaiend rondje!! itunes herkende mn iphone niet!.. precies gedaan wat hier onder stond.. had de hoop al opgegeven en wou hem bijna in een bak water gooien... hahaha en tot mijn verbazing kwam het stekkertje en het logo van itunes op mn iphone... ik ben zeeerrr happy... iphone is alive...thanks to you!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootsy Bekijk bericht
Ik heb inmiddels de oplossing kunnen vinden op dit forum
King gaf het antwoord wat bij mij werkte

Recovery mode: Zet je iphone helemaal uit, hou je home button ingedrukt en sluit hem aan op Itunes. (Blijf je home button even vasthouden) Dan herkent Itunes hem in Recovery Mode!
  #7  
Oud 20-03-11, 22:35
kleinveld kleinveld is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 4
Standaard

ik heb dit ook gedaan, en op een gegeven moment krijg je een balk op de iphone dat deze iets installeert, maar hij blijft hierop hangen.
Iemand een oplossing?
  #8  
Oud 16-09-12, 16:11
userone userone is offline
• iOS 8.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

De hierboven door Bootsy aangehaalde oplossing werkt inderdaad prima ! Dank voor het hier doorspelen van King's bericht daarover.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn ze nog bezig denk je??? Erhan Archief 3 24-10-09 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.