//

iphone ongerepareerd terug!!!

iphone ongerepareerd terug!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal !!! ik heb laatst een iphone 3gs 3.1.3 overgekocht van iemand waarop een T-mobile simlock op zat. heb per ongeluk tijdens het verbinden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-10, 00:27
iphone3free iphone3free is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard iphone ongerepareerd terug!!!

Dag allemaal !!!

ik heb laatst een iphone 3gs 3.1.3 overgekocht van iemand waarop een T-mobile simlock op zat.
heb per ongeluk tijdens het verbinden met itunes op herstellen gedrukt waarbij de iphone op fabrieksinstellingen terug ging.
Daarna kon ik er niet meer in en kreeg ik "No sim card installed" insert a valid sim card.
ik vraag me af waarom het niet doet met een T-mobile sim card en waarom hij niet gemaakt kan worden door T-mobile.
T-mobile kwam met de volgende verklaring:
Hierbij informeren wij u dat ons reparatiecentrum het defect
van uw mobiele telefoon heeft vastgesteld. Reparatie van dit
defect is niet gedekt onder de fabrieksgarantie, (economisch)
niet haalbaar of u heeft besloten de verstuurde prijsopgave
niet te accepteren.
Dit terwijl ze mij niet een prijsopgave hadden gestuurd. beetje vreemd!!
Is het zo dat ik mijn iphone als ongeschikt/defect kan beschouwen en dat ik hem niet meer kan gebruiken?

ik hoor het van jullie..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-10, 08:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Simpel. Je hebt een T-Mobile gelockte iPhone gekocht en hebt niet het bijbehorende abonnement. Hardwarematig is er niks stuk en valt er dus niks te repareren.

Wat heeft een simlock voor zin voor een provider als je de betreffende telefoon ter reparatie inlevert en hem simlockvrij terugkrijgt?

Als je punt is dat je geen prijsopgave hebt ontvangen, dat kan kloppen. Er wordt een aantal mogelijkheden genoemd, waarvan het niet accepteren van de prijsopgave er een is. Wees blij als je de iPhone zonder verdere (onderzoek)kosten terugkrijgt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 14-05-10, 11:50
iphone3free iphone3free is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard

ik snap dan niet waarom T-mobile hem heeft ingenomen voor reparatie als ze toch met zo'n onzin antwoord terug gaan komen. hadden ze dat maar niet gedaan. Volgens de T-mobile shop kon hij wel gerepareerd worden!!!
Ten tweede vraag ik niet veel, het probleem is makkelijker en goedkoper dan een lcdtje vervangen of dergeleijke. ik vraag T-mobile niet om hem simlock vrij te maken ofzo. alles wat ik ze vraag is het activeren van mijn toestel zonder simkaart zodat ik hem dan alsnog kan gebruiken. maarja nu zal ik dat maar zelf moeten doen. zonde van mijn tijd, kon ik dat eerder doen.
Reageren


« HELP | Exchange »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3.1.3 terug naar 3.1.2 Gillezzz Jailbreak apps en thema's 1 28-04-10 17:54
Iphone 3g terug stuuren taner1985 Odido (T-Mobile) 4 31-08-09 14:00
iPhone terug sturen berndvp Archief 3 27-09-08 21:55
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? ArrrPoele9a Unlock [archief] 7 18-01-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.