//

Probleem opstarten Iphone

Probleem opstarten Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een +- halfjaar oude ihpone 3gs. Alleen hij strart niet verder op als het apple logo waarin een rondje draait. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-10, 17:43
Dutchdevil_ Dutchdevil_ is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard Probleem opstarten Iphone

Hallo,

Ik heb nu een +- halfjaar oude ihpone 3gs. Alleen hij strart niet verder op als het apple logo waarin een rondje draait.

Het probleem is als begonnen volgt:

Ik wou mijn iphone jailbraiken met spirit alleen na een halve dag deed cydia het niet meer (nadat ik op cydia icoontje drukte ging ie terug naar hoofdmenu). Ik had dus via instellingen op mijn iphone alle gegevens gewist enzo zodat ik hem opnieuw moest gaan verbinden en instellen enzo zodat ik spirit nog een x gebruiken want nu werkte het dus niet meer. Alleen ik heb hem dus zo'n reset gedaan en nu krijg ik het apple logo te zien met een rondje erin dat rond draait (laad rondje). Na een paar miniuten valt mijn iphone weer uit en begint ie weer op nieuw. Dit proces blijft zich herhalen...

Wat moet ik doen om hem weer aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-10, 17:59
Dutchdevil_ Dutchdevil_ is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Had geen nieuwe hoeven openen zag ik net..

Alleen heeft iemand een idee wat ik iermee kan doen want ik heb hem al ooit is een x terug gestuurd dus heb geen garantie meer. Was vergeten te zegen dat de pc de iphone NIET vind..
Reageren

Labels
niet opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met video's in spelletjes na tweede keer opstarten. Hionimi iPad algemeen 1 19-11-10 14:23
Probleem met cydia hij kan niet opstarten! sannetjelief Archief 1 25-11-09 20:37
probleem 3g opstarten!!! xionix Archief 2 22-09-09 00:04
Installation mobile patch---probleem met opstarten Keithl Archief 2 29-12-08 09:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.