//

probleem met speaker

probleem met speaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij gebeurd het de laatste tijd ook steedd vaker als hij stil ligt. Meestal na het ontvangen van een sms of iets....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 03-03-11, 12:41
mvw82 mvw82 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Bij mij gebeurd het de laatste tijd ook steedd vaker als hij stil ligt. Meestal na het ontvangen van een sms of iets.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 16-03-11, 20:00
vince_vega vince_vega is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb helaas sinds vandaag ook dezelfde melding. Kan zelfs de iPhone geen eens meer uit zetten. Als ik dit doe, start de iPhone na een zo'n 5 seconde meteen weer opnieuw op. En de ene keer doet het geluid wel en de andere keer niet.

Ik heb daarentegen mijn iPhone laten vallen, maar deze heeft niet echt een klapper gemaakt.

Edit: Ik zet net mijn iPhone nog een keer uit en deze bleef uit. Tot deze na een minuut of 5 uit zichzelf weer aan ging. Direct daarna weer de iPhone uitgezet en deze springt automatisch naar een paar seconden weer aan.
__________________
Red is the Color

Laatst gewijzigd door vince_vega; 16-03-11 om 20:56.
  #43  
Oud 20-03-11, 21:26
mxmichiel mxmichiel is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Loon op Zand
Berichten: 4
Standaard

Hey,

ik heb ook een tijdje rondgelopen met de melding "dit accesoire is niet geoptimaliseerd..etc" waarna bij het verschijnen van deze melding mij geluid van mij speaker het niet meer deed bij apps, youtube filmpjes, ipod functie etc.. Mijn wekker en beltoon deden het wel gewoon.

Afgelopen week contact openomen met deze persoon: Marktplaats.nl > iPhone 4G, 3G(S) defect? Vakkundige Reparatie < 15 min! - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Wijk en aalburg, Noord-Brabant

Langsgegaan en hij heeft voor €50,- de laaddockmodule vervangen, waar ik zelf gewoon kon blijven toekijken, en nu heb ik nergens meer last van.

Het gaat bij mij om een 3Gs 16GB

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
  #44  
Oud 28-03-11, 23:34
jordenvogel jordenvogel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 10
Standaard

ik heb precies hetzelfde probleem en heb geen idee hoe ik er vanaf kom maar soms doet hij het wel soms niet heel raar.. sinds de 4.3 update en de 4.3.1 heeft geen verbetering gebracht
  #45  
Oud 28-07-11, 15:08
bakkietje bakkietje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: België; Heist-op-den-Berg
Berichten: 43
Standaard

Sinds een tweetal weken krijg ik ook deze melding

"Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iphone; U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg voor storingen in het mobile signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.".
  #46  
Oud 12-08-11, 22:29
marcelsound marcelsound is offline
• iOS 8.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 25
Standaard

Met een wattenstaafje, de watten bijna allemaal verwijderen totdat deze er lekker inpast(koptelefoon aansluiting), dan spiritus aan het wattenstaafje en even een paar keer in en uit de koptelefoon aansluiting, klaar is keer!!!!
  #47  
Oud 28-08-11, 14:41
awierikx awierikx is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Het probleem doet zich bij mij ook voor. In alle fora die ik bezoek, krijg ik geen oplossing terug. Kan iemand hier het ei van columbus doorgeven?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 speaker probleem pong38 iPhone algemeen 0 01-05-11 01:10
Iphone 3g 16gig probleem bel speaker. timarea51 iPhone algemeen 10 17-03-10 22:43
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) Groovejunk iPhone algemeen 5 03-03-09 11:53
Muziek: Speaker probleem PkertNL Muziek, foto & video 11 14-09-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.