//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zojuist is mijn itouch 3g 32gb gecrashed. Ik heb hem gejailbreaked met spirit. Ik downloadde iets in cydia. Zodra de download klaar was klikkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 14-05-10, 19:50
iTelefoon iTelefoon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard iPod Touch 3g 3.1.3 jailbreak crash

Hallo,
Zojuist is mijn itouch 3g 32gb gecrashed. Ik heb hem gejailbreaked met spirit.

Ik downloadde iets in cydia. Zodra de download klaar was klikkte ik op 'restart springboard'. Zodoende respringde mijn ipod. Maar vreemd genoeg crashte hij. Ik zag niet wat er op dat moment gebeurde maar het beeld blijft hangen op het opstart scherm (apple logo). Verder gebeurt er niks. Als ik op de home en power button tegelijk druk valt het scherm na een paar seconden uit. Druk ik dan weer op de power button, dan komt hij weer bij het logo. Verder niets. Zo nu en dan komt er ook een 'laadcirceltje' in beeld.
Ik heb hem ook de beterij laten leeglopen maar dat helpt niet.

De ipod wordt ook niet herkend in itunes, dus herstellen lukt niet. Heeft iemand dit eerder meegemaakt of een oplossing?

Groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #342  
Oud 14-05-10, 20:17
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd

Dit topic al eens doorgekeken?
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #343  
Oud 15-05-10, 04:16
wisefire wisefire is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

hi all,

i have a similar problem, and searched all over for a solution..
ive read most of this topic, but no success as of yet.

ive got one of the rarer 3gs MC models that works with an untethered jailbreak. and have used it like that for quite some time. you know what.. i'll give full stats here.

3gs 16gb MC-model untethered jailbreak using blackra1n.
running 3.1.2 and 05.11.07 baseband.
blacksn0w unlocked, but not hacktivated (needed to run a dual sim for a while, but i have a correct sim for the locked iphone)
SHSH blob is on file with saurik.

desktop computer:
intel iMac running leopard 10.5.8
no access to a windows based machine


MY PROBLEM:

I'm not sure if i want to call it a blackra1n boot loop, as blackra1n has nothing to do with it initially.

after resetting network settings (i didnt know, or just ignorant, as i had this problem once before after network reset, but it rebooted after a while into mobilesubstrate safemode)

it now displays the apple logo for about 10 minutes flashes white for a moment, goes black and back to the apple logo.

i CAN get it into recovery mode (with the usb plug and itunes logo) and DFU mode with the screen black and itunes picking it up.

i CAN get iRecovery to pick it up while in normal recovery mode, but the commands stated at various locations around the net (setenv auto-boot true, etc) dont seem to work, and "printenv" doesnt give me any feedback, just the prompt again.

iphone explorer doesnt see anything, no matter what mode i'm in.

reRAINing it with blackra1n doesnt work, ive tried about 6 times. it doesnt get into the blackra1n loop as previous posters have stated. not even when starting blackra1n before the normal recovery mode, it DOES RAIN successfully, i get to see geohots face on my iphone and blackra1n on my Mac does confirm it has worked, but thats it..



my objective is to get it running again, without data loss, got some fairly important stuff on it.

so forum.. what am i missing here, or doing wrong.
  #344  
Oud 15-05-10, 15:49
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Ik had het probleem dat ik continu op het connect to itunes scherm bleef hangen.
toen kon ik nog wel blackrain draaien, en zag ik de afbeelding van blackrain op mijn iphone.

maar inmiddels zit ik al niet eens meer in de recovery mode, maar zit ik vast in de DFU mode. wat ik ook doe en hoelang ik de home +aan/uit button inhoud, ik kom er niet uit.
ook blackrain draaien heeft geen nut aagezien hij zegt waiting for device...

itunes herkent de iphone wel als zijnde in recovery mode. en met usb-view kan ik zien dat hij in DFU mode staat : [port2] DeviceConnected : Apple Recovery (DFU) USB driver.

hoe kom ik hier uit?
  #345  
Oud 17-05-10, 18:37
Dutchdevil_ Dutchdevil_ is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Fijn te weten dat het is gelukt.
Graag gedaan

Ook mijn held!

Hij deed het niet maar nu pakt ie hem weer thnx!
  #346  
Oud 17-05-10, 20:20
sannetjeislief sannetjeislief is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 75
Standaard Crash bij cydia update..

Hallo,

Mijn cydia had 2 updates eentje was backgrounder dacht ik en de andere sb settings. Ik verloor mn internet verbinding dus kreeg snel de melding time out etc hij was toen opnieuw aan het laden toen heb ik op de home knop gedrukt waarna de iphone zwart werd. ik zet hem nu aan en krijg continu alleen maar het appeltje op mn scherm

HELP!
  #347  
Oud 18-05-10, 11:49
Cappie88 Cappie88 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

ik zit met het volgende:
Terwijl ik aan het bellen was viel mijn Iphone 3gs uit doordat de batterij leeg was. Ik heb hem vervolgens weer aan de lader gelegd maar hij wilde, 1 niet meer opladen, en springt telkens als ik hem aan de computer gooi of de oplader na 10 seconden automatisch op het appel tekentje dat je normaliter krijgt bij het opstarten. Hier blijft hij 5 min op hangen en dan komt er zo´n rondje te staat dat hij aan het nadenken is, hier slaat hij vast. Itunes herkent hem ook niet.....Wat nu???

gr.
  #348  
Oud 18-05-10, 14:59
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cappie88 Bekijk bericht
ik zit met het volgende:
Terwijl ik aan het bellen was viel mijn Iphone 3gs uit doordat de batterij leeg was. Ik heb hem vervolgens weer aan de lader gelegd maar hij wilde, 1 niet meer opladen, en springt telkens als ik hem aan de computer gooi of de oplader na 10 seconden automatisch op het appel tekentje dat je normaliter krijgt bij het opstarten. Hier blijft hij 5 min op hangen en dan komt er zo´n rondje te staat dat hij aan het nadenken is, hier slaat hij vast. Itunes herkent hem ook niet.....Wat nu???

gr.
Probeer eens het toestel in DFU te krijgen, meestal moet het probleem van het herkennen dan wel een eind over zijn!
  #349  
Oud 18-05-10, 15:06
Cappie88 Cappie88 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab156 Bekijk bericht
Probeer eens het toestel in DFU te krijgen, meestal moet het probleem van het herkennen dan wel een eind over zijn!
tried that before, meerdere malen maar hij blijft maar op het apple logo staan en er wordt niks herkend
  #350  
Oud 18-05-10, 18:24
manuel1976 manuel1976 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard gaat niet aan

hey hallo heb een vraag mijn iphone 3g gaat niet meer aan krijg alleen apple logo te zien en valt dan weer uit en itunes ziet m ook niet
  #351  
Oud 19-05-10, 08:29
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Goedemorgen,

Mijn apple logo blijft ook hangen, heb het topic al doorgelezen en iBrickr gedownload, maar daar pakt hij hem niet mee.
Gisteravond deed ik hem uit en ging hem opladen toen bleef hij hangen met het apple logo in beeld.
Heb gisteren er niets opgezet of geinstalleerd.
Wie weet wat ik kan doen om hem weer aan de praat te krijgen?

Heb dit nog niet eerder gehad, heb hem al een tijdje nooit problemen gehad.

Alvast bedankt

Nu wil ik hem dus restoren met home en sleep knop ingedrukt houden. En via Itunes herstellen.
Maar waar gaat hij naar terug dan? Ik heb hem laten unlocken en hij is toen meteen gejailbreaked.
Ben ik dan alles kwijt en zit er dan weer een simlock op? Hij is orgineel van t-mobile.
Moet ik hem dan weer laten unlocken?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 16:50. Reden: samenvoegen
  #352  
Oud 19-05-10, 11:38
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benno13 Bekijk bericht
Ik had het probleem dat ik continu op het connect to itunes scherm bleef hangen.
toen kon ik nog wel blackrain draaien, en zag ik de afbeelding van blackrain op mijn iphone.

maar inmiddels zit ik al niet eens meer in de recovery mode, maar zit ik vast in de DFU mode. wat ik ook doe en hoelang ik de home +aan/uit button inhoud, ik kom er niet uit.
ook blackrain draaien heeft geen nut aagezien hij zegt waiting for device...

itunes herkent de iphone wel als zijnde in recovery mode. en met usb-view kan ik zien dat hij in DFU mode staat : [port2] DeviceConnected : Apple Recovery (DFU) USB driver.

hoe kom ik hier uit?
niemand? ik zit inmiddels al tijdje met dit probleem, maar zie het echt niet zitten om te herstellen naar 3.1.3:S
  #353  
Oud 19-05-10, 12:37
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda Bekijk bericht
Nu wil ik hem dus restoren met home en sleep knop ingedrukt houden. En via Itunes herstellen.
Maar waar gaat hij naar terug dan? Ik heb hem laten unlocken en hij is toen meteen gejailbreaked.
Ben ik dan alles kwijt en zit er dan weer een simlock op? Hij is orgineel van t-mobile.
Moet ik hem dan weer laten unlocken?

Hoop dat iemand mij kan helpen.
Kan iemand mij vertellen of hij dan weer geblokkeerd is met T-mobile?
En dat ik gewoon weer kan bellen met HI?

Dan kan ik hem namelijk vandaag restoren.
  #354  
Oud 19-05-10, 12:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benno13 Bekijk bericht
niemand? ik zit inmiddels al tijdje met dit probleem, maar zie het echt niet zitten om te herstellen naar 3.1.3:S
Heb je de SHSH gegevens opgeslagen? Dan kun je een custom 3.1.2 c.q. 3.1.3 proberen. Zo niet, zit je vast aan de originele 3.1.3 en dus aan een simlock.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen of hij dan weer geblokkeerd is met T-mobile?
En dat ik gewoon weer kan bellen met HI?

Dan kan ik hem namelijk vandaag restoren.
Als je herstelt met de originele 3.1.3 zit er weer de simlock van T-Mobile op. En die is niet te unlocken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #355  
Oud 19-05-10, 13:56
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Als je herstelt met de originele 3.1.3 zit er weer de simlock van T-Mobile op. En die is niet te unlocken.
Ik wil hem herstellen met Itunes, daar heb ik nog niet de nieuwe 3.1.3 geinstalleerd.
Dus als ik het goed gebruik, kan ik hem restoren met Itunes 3.1.2 en dan is hij weer simlock vrij?
Ik had mijn Iphone gekocht met t-mobile simlock, ben bij iemand geweest en die heeft hem geunlocked zodat ik met HI kan bellen etc.

Kan ik hem dan gewoon nu restoren, sorry maar ben een leek.
  #356  
Oud 19-05-10, 14:05
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Heb je de SHSH gegevens opgeslagen? Dan kun je een custom 3.1.2 c.q. 3.1.3 proberen. Zo niet, zit je vast aan de originele 3.1.3 en dus aan een simlock.

Als je herstelt met de originele 3.1.3 zit er weer de simlock van T-Mobile op. En die is niet te unlocken.
Nee ik heb geen SHSH gegevens opgeslagen, is er een manier om dit te omzeilen?

want ik zit dus met een amerikaanse simlock, en heb geen AT&T kaartje...:S

of moet ik dan hacktiveren? of is dat dan weer nog niet uit voor 3.1.3?
  #357  
Oud 19-05-10, 14:12
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda Bekijk bericht
Ik wil hem herstellen met Itunes, daar heb ik nog niet de nieuwe 3.1.3 geinstalleerd.
Dus als ik het goed gebruik, kan ik hem restoren met Itunes 3.1.2 en dan is hij weer simlock vrij?
Ik had mijn Iphone gekocht met t-mobile simlock, ben bij iemand geweest en die heeft hem geunlocked zodat ik met HI kan bellen etc.

Kan ik hem dan gewoon nu restoren, sorry maar ben een leek.
iTunes zal automatisch de originele 3.1.3 er op zetten. Niet doen dus, dan ben je weer gelocked.
Wat je nog zou kunnen proberen is de custom (= aangepaste) 3.1.3 voor de 3G te installeren. Kijk hier hoe, daar staat ook de custom. Lees de eerste post even goed door hoe e.e.a. moet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benno13 Bekijk bericht
Nee ik heb geen SHSH gegevens opgeslagen, is er een manier om dit te omzeilen?

want ik zit dus met een amerikaanse simlock, en heb geen AT&T kaartje...:S

of moet ik dan hacktiveren? of is dat dan weer nog niet uit voor 3.1.3?
Weinig kans, maar je zou nog eens de custom kunnen proberen. Zie de post hierboven voor het hoe en wat; jij moet alleen die voor de 3GS hebben. Niet geschoten....

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 16:50. Reden: samenvoegen
  #358  
Oud 19-05-10, 14:25
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
iTunes zal automatisch de originele 3.1.3 er op zetten. Niet doen dus, dan ben je weer gelocked.
Wat je nog zou kunnen proberen is de custom (= aangepaste) 3.1.3 voor de 3G te installeren. Kijk hier hoe, daar staat ook de custom. Lees de eerste post even goed door hoe e.e.a. moet.

Ok dank je wel, zal vanavond even proberen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
iTunes zal automatisch de originele 3.1.3 er op zetten. Niet doen dus, dan ben je weer gelocked.
Wat je nog zou kunnen proberen is de custom (= aangepaste) 3.1.3 voor de 3G te installeren. Kijk hier hoe, daar staat ook de custom. Lees de eerste post even goed door hoe e.e.a. moet.
Sorry heb nog één vraagje, moet ik die hebben met activatie of zonder activatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda Bekijk bericht
Sorry heb nog één vraagje, moet ik die hebben met activatie of zonder activatie

Sorry zie het nu, vraag niet gesteld........

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 16:50. Reden: samenvoegen
  #359  
Oud 19-05-10, 14:58
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Weinig kans, maar je zou nog eens de custom kunnen proberen. Zie de post hierboven voor het hoe en wat; jij moet alleen die voor de 3GS hebben. Niet geschoten....
Custom heb ik ook al geprobeerd, maar dit geeft mij steeds de foutmelding 1600/1604.
ook krijg ik hem sinds enkele dagen op geen enkele manier uit de DFU mode(ook niet door de batterij leeg te laten lopen)

maar hoe zit het dan met hacktiveren en/of een AT&T kaartje?
  #360  
Oud 19-05-10, 18:40
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
iTunes zal automatisch de originele 3.1.3 er op zetten. Niet doen dus, dan ben je weer gelocked.
Wat je nog zou kunnen proberen is de custom (= aangepaste) 3.1.3 voor de 3G te installeren. Kijk hier hoe, daar staat ook de custom. Lees de eerste post even goed door hoe e.e.a. moet.
Heb het geprobeerd, maar hij wil steeds 3.1.3 erop zetten en dat kan niet, want dan kan ik hem niet unlocken.

Dus wat moet ik nu doen?

Heel vreemd allemaal hij doet het weer, heb niks gedaan, ineens was hij er weer.
Gelukkig maar, ben weer gelukkig nu...............

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-05-10 om 16:49. Reden: alweer samenvoegen
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.