//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ikk heb mn iphone 3g 16gb 3.1.3 gejailbreakt. maar na een paar uur vond ik er eigenlijk niks aan, dus ging ik naar instellingen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #501  
Oud 18-09-10, 13:26
iphoneproblemguy iphoneproblemguy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Exclamation probleem

ikk heb mn iphone 3g 16gb 3.1.3 gejailbreakt.
maar na een paar uur vond ik er eigenlijk niks aan, dus ging ik naar instellingen en dee ik reset.
maar daarna ging hij niet meer aan.
er komt wel een apple logo, en soms een laad rondje, maar daar kan hij dagen mee door gaan.

help AUB!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #502  
Oud 19-09-10, 02:07
MikOo MikOo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een groot probleem , m'n Iphone heeft die Apple icoon en gaat niet weg het blijf maar laden en na Halfuur ofz word die van zelf trg herstart, ik sluit die aan met usb en ik zie bij de itunes niks staan , en de gsm winkel heeft het ook niet gekund
Kun je my helpen ?? iemand
  #503  
Oud 22-09-10, 21:09
Dominga Dominga is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Frustratie:(

Nadat ik gister Cydia probeerde van mijn Iphone te verwijderen heeft hij het opgegeven. Het enige dat ik zie als ik ergens op druk is het apple icoontje, maar die gaat na een paar seconden weer uit .Ik krijg hem met geen man en macht aangesloten op itunes, zelfs mijn pc herkent niks.. Als ik de home en power knop een aantal seconden ingedrukt hou dan verschijnt er wel een verbindingsteken, maar er gebeurd noppes.

Is er iemand die misschien een optie heeft om em weer aan de praat te krijgen???

Super bedankt alvast

PS: ik ben een vrouw, met redelijk wat verstand ervan, maar niet al te moeilijk please
  #504  
Oud 22-09-10, 21:16
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Ik heb dus hetzelfde probleem. Ik kreeg het volgende van een reparateur te horen:

Heeft u geprobeerd om de menuknop lang ingedrukt te houden waardoor de iPhone herstart terwijl deze aangekoppeld zit aan de computers met iTunes open? Dit zou op een gegeven moment een melding moeten geven dat er een iPhone is die hersteld moet worden.


Ik hoop dat u hier iets mee kunt.


Met vriendelijke groet,
  #505  
Oud 28-09-10, 19:23
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard My3G

Lange tijd mijn iPhone 4 (4.0.1) gebruikt met My3g en daar ook netjes voor betaald in Rock. Moest helaas mijn iPhone onlangs restoren, wat gelukt is (weer terug naar 4.0.1). Het probleem is echter dat wanneer ik nu in Cydia My3G opnieuw installeer, mijn iPhone opnieuw moet opstarten en vervolgens blijft hangen met het Apple logo...

Is dit op te lossen zodat ik ook My3G weer (werkend) erop heb?

Muchas gracias!
  #506  
Oud 28-09-10, 23:08
Rookie24u Rookie24u is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Naarden
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rookie24u Bekijk bericht
Ik heb dus hetzelfde probleem. Ik kreeg het volgende van een reparateur te horen:

Heeft u geprobeerd om de menuknop lang ingedrukt te houden waardoor de iPhone herstart terwijl deze aangekoppeld zit aan de computers met iTunes open? Dit zou op een gegeven moment een melding moeten geven dat er een iPhone is die hersteld moet worden.


Ik hoop dat u hier iets mee kunt.


Met vriendelijke groet,
Mij heeft het in ieder geval niet geholpen en ik ben nog steeds, net als velen hier, op zoek naar een passende oplossing.

Mijn toestel wordt aan de USB niet herkend door iTunes. Alleen een vaag verkleuren van het scherm maar meer ook niet. Als ik de netspanning erop zet dan kan ik hem in de DFU modus krijgen maar meer ook niet want zodra ik de spanning eraf haal is er ook niets meer mee te beginnen.

Wie o wie o wie o wie ?????

Een repair kan hier veel geld verdienen!!!
  #507  
Oud 04-10-10, 19:47
watch10's schermafbeelding
watch10 watch10 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ook ik heb het probleem dat mijn Iphone 3GS blijft herstarten. Ik kan wel via iTunes mijn Iphone benaderen en dus herstellen. Ik heb dit al een keer op 10 gedaan, maar na de herstel blijft de Iphone op de WITTE APPEL hangen. Ik ben nu echt radeloos en weet niet meer wat ik moet of kan doen.

Heeft iemand de tip voor mij??????
  #508  
Oud 06-10-10, 15:54
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

ook mijn 3gs start enkel op tot het appletje en blijft daar gewoon hangen kan hem nog wel herstellen via itunes heb ik al heel wat keren gedaan in recovery of dfu is hij echter niet meer te krijgen iemand een idee?
snel pleazzzzzzzzzzzz
  #509  
Oud 08-10-10, 19:47
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Gevalletje garantie als een restore in DFU niet werkt.. Probeer het ook eens met een ander iTunes account zonder aanpassingen (zoals: aanpassen van host bestand of jailbreak software). Wanneer er een jailbreak op het toestel stond/staat heb je GEEN garantie van Apple.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #510  
Oud 10-10-10, 20:22
diana-hair's schermafbeelding
diana-hair diana-hair is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: wateringen
Berichten: 31
Standaard

hallo allemaal.

Kan iemand mij helpen?
ik heb vandaag me iphone herstart ik heb in de iphone op instellingen gedrukt en inhoud en instelling herstellen gedrukt duurt zo,n 2 uur maar nu blijf het appletje in beeld hangen en open die in itunes ook niet meer. wat kan ik hieraan doen?
  #511  
Oud 11-10-10, 07:43
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Probeer hem even in DFU mode te zetten en dan te herstellen, meestal is dan het probleem voorbij!
  #512  
Oud 11-10-10, 14:42
diana-hair's schermafbeelding
diana-hair diana-hair is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: wateringen
Berichten: 31
Standaard

dat heb ik gedaan maar tijdens het iphone-software-update valt die telkens uit. staat dat er geen internetverbinding is maar internet doet het dan wel gewoon alleen heel laag download signaal heb t-mobile internet stick. die is ook heel erg slecht qwa verbinding. Dus denk dat ik niks meer aan die iphone heb.
  #513  
Oud 11-10-10, 17:47
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Vriendin van mij had zelfde probleem vandaag, na update naar 4.1 alles geprobeerd maar niets werkte. 1604 foutmelding en geen of trage verbinding met itunes melding, contact gezocht met expert en daar ligt ie nu omdat de chip overbalast is geraakt. Dit schijnt een veel voorkomend probleem te zijn bij de Iphone4.
Hoor morgen of het gefixed kan worden.

Keep you posted
  #514  
Oud 11-10-10, 19:29
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

@diana-hair
Gebruik voor het updaten een stabiele internet verbinding zoals kabel of (a)DSL. Wanneer de verbinding niet stabiel genoeg is lukt het herstelen/updaten niet. Als je iPhone gejailbreakt was probeer dan eens umbrella, soms werkt dit wel!

@dreamy
Chip overbelast?! En wat gaat de expert doen? Nieuwe chip er in?! Bij de iPhone 4 kunnen zoals bij alle iPhone of ander merk een probleem ontstaan, dat is dus ook niet raar. Vaak komen problemen tussen PC/MAC en iPhone door een fout in iTunes of oxidatie op de pinnen van de dock connector. Mocht er na deze inspectie of herinstallatie toch niks gevonden worden ga dan terug naar de winkel waar de iPhone vandaan komt. Tijd voor garantie wat (bijna altijd) gratis is! Tip: probeer het met een andere PC/MAC met de iPhone in DFU mode, werkt dit niet ga dan gewoon terug naar de winkel. Uit ervaring komt deze fout dan ook niet meer of minder voor bij de iPhone 4.

Laatst gewijzigd door bartha; 11-10-10 om 19:31. Reden: update spelling
  #515  
Oud 11-10-10, 20:24
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartha Bekijk bericht
@diana-hair
Gebruik voor het updaten een stabiele internet verbinding zoals kabel of (a)DSL. Wanneer de verbinding niet stabiel genoeg is lukt het herstelen/updaten niet. Als je iPhone gejailbreakt was probeer dan eens umbrella, soms werkt dit wel!

@dreamy
Chip overbelast?! En wat gaat de expert doen? Nieuwe chip er in?! Bij de iPhone 4 kunnen zoals bij alle iPhone of ander merk een probleem ontstaan, dat is dus ook niet raar. Vaak komen problemen tussen PC/MAC en iPhone door een fout in iTunes of oxidatie op de pinnen van de dock connector. Mocht er na deze inspectie of herinstallatie toch niks gevonden worden ga dan terug naar de winkel waar de iPhone vandaan komt. Tijd voor garantie wat (bijna altijd) gratis is! Tip: probeer het met een andere PC/MAC met de iPhone in DFU mode, werkt dit niet ga dan gewoon terug naar de winkel. Uit ervaring komt deze fout dan ook niet meer of minder voor bij de iPhone 4.

Zoals ik al zei.... alles geprobeerd dus ook andere pc, dfu mode noem het maar op. Wacht morgen wel even af en daarna terug naar de winkel want als dit werkt gaat het stukje sneller.
Overigens zal de internet verbinding bij Diana ook gewoon goed zijn geweest want dat was het hier ook. De expert wist al via de telefoon te vertellen welke fout meldingen we hebben gekregen inclusief die over de verbinding omdat hij dit probleem al vaker heeft gekregen de laatste weken.
  #516  
Oud 12-10-10, 23:20
dreamy dreamy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Zoals beloofd de update, probleem was inderdaad een overbelaste chip (vraag mij niet hoe dit kan, als ik die kennis had dan kon ik het zelf wel oplossen). Nadat ie dus helemaal niet meer deed behalve het appeltje met stekkertje laten zien is ie nu dus weer helemaal onder de mensen. Inmiddels is hij ook gejailbreaked en doet ie het perfect.
Had er inderdaad ook mee terug kunnen gaan naar Tmobile maar denk dat het dan wel wat langer had geduurd.
  #517  
Oud 12-10-10, 23:27
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Gelukkig werkt je toestel weer dat is het belangrijkste! maar de chip overbelast is niet echt mogelijk.. Je kan nu ook je iPhone (t-mobile) aanmelden bij GSM Repareren voor particulieren. Vakkundig & snel! een service van Solid Vision zo komt je telefoon gelijk op de service afdeling en heb je hem sneller terug!

(ps: ik zet dit hier niet voor sluip reclame)
  #518  
Oud 13-10-10, 17:47
hirdes hirdes is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard na lang proberen firmware toch herstelt

Ik zit in Frankrijk op vakantie en kocht daar eergisteren een Iphone 4. Gelijk een jailbreak met Limera uitgevoerd, want een microsim had ik natuurlijk nog niet. Kon ik er toch mee aan de slag....

Jailbreak werkte, alleen na het opstarten van de App Store sprong alles op zwart. Bij aansluiten op PC zag ik dat hij in de herstelmodus zat, alleen ik zag niet in het scherm.
Op een gegeven moment was ik ook vrij radeloos en bleef ik hangen in het appeltje... met alle foutmeldingen van dien...

Oplossing volgens internet: updaten naar laatste itunes versie. Dit gedaan, geen effect.

Mijn oplossing was de vorige versie van Itunes herstellen (had ik nog toevallig in mijn downloads staan, versie 9.2). Hier ging het herstel verder als mij itunes 10, alleen bleef hij nog hangen op fout 1004. Dit heb ik opgelost door de host-file aan te passen naar origineel. Dus ik had hier de extra regel ooit ingeschreven, maar deze heb ik juist verwijderd.

Nu doet mijn Iphone het dus weer. Hardleers als ik ben toch weer JB uitgevoerd, maar nu met greenpoison. Dit werkt tot op heden goed.

Ik denk wel dat ik hem in NL weer herstel naar origineel, want dan heb ik mijn microsim.

Het hele proces heeft mij wel een vakantiedag gekost....
  #519  
Oud 16-10-10, 14:24
GalO GalO is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: The Netherlands
Berichten: 14
Standaard

hoe lang duurde die iphone recovery van je franse iphone?

die van mij is ong 2 uur al bezig met de herstel software van apple... ik had geen back up dus dat hoeft toch niet zolang te duren? heb best een moderne laptop die met niet langzaam is...

kreeg in het begin foutmelding 1004 en later 3014 nu lukt het wel maar hij is al 2 uur of langen bezig met : "iPhone Firmware Herstellen..."
  #520  
Oud 16-10-10, 15:38
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Franse iPhone doet er net zo lang over als een Nederlandse. Reset je iPhone even in DFU mode en probeer het opnieuw. Let er op dat je HOST file niet is aangepast wat veel mensen wel hebben gedaan, dit geeft vaak een fout melding!
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.