//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paulT Je bent niet spraakzaam. Wat lukt niet? Kun je de goede firmware niet vinden?nietcompatible?foutmelding? geen foutmelding, geen enkele fout. de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 23-06-11, 18:39
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulT Bekijk bericht
Je bent niet spraakzaam. Wat lukt niet? Kun je de goede firmware niet vinden?nietcompatible?foutmelding?

geen foutmelding, geen enkele fout.
de fw heb ik goed gevonden...

de iphone heb ik dan gerestord maar het apple logo blijft weer hangen en dan is het ff wit scherm en dan begint hij weer met laden van het apple logo enzv...

fus het heeft niet geholpen
HELP
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 23-06-11, 19:02
trudydegraaf trudydegraaf is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

bij mij dus ook geen enkele foutmelding.
Ik ben aan het bellen, telefoon valt uit, appeltje komt tevoorschijn en na enkele minuten start ie vanzelf weer op.
  #663  
Oud 23-06-11, 19:05
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

jij kan nog in je menu enzo
maar bij mij is hij gwn de hele tijd vast bij het starten
ik weet niet wat ik moet doen...
  #664  
Oud 23-06-11, 19:30
trudydegraaf trudydegraaf is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

ja dat wel, maar is wel heel erg vervelend als je een belangrijk gesprek aan het voeren bent
  #665  
Oud 23-06-11, 19:36
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

kan ik verstaan,
maar kan je dan niet herstellen of mssn is het een app die je het laatst hebt geeinstalleerd ofzo die weg moet???
  #666  
Oud 23-06-11, 20:14
trudydegraaf trudydegraaf is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

nee lukt ook niet, heb ik al diverse keren geprobeerd, en ik heb ook al alle apps verwijderd gehad
  #667  
Oud 23-06-11, 20:42
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

kan er iemand uitleg geven aub?
het is echt niet prettig

ipad werkt perfect, maar iphone heeft een "hartinfart"
  #668  
Oud 25-06-11, 21:55
thomaspoel thomaspoel is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

ik heb zelf een iphone 3gs en hij gaat alleen aan als ik hem in het stopcontact doe, als ik mijn iphone in de pc doe om te verbinden met itunes krijg ik alleen het apple tekentje in beeld en dan valt die weer uit. kunt iemand mij helpen?
  #669  
Oud 27-06-11, 22:06
rickyda10 rickyda10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

ik heb dit ook wel eens gehad, bij mij had het te maken met de boot sequence van mijn computer waarmee hij verbond. Ik sloot de computer af terwijl ik me iphone aansloot en tijdens het aansluiten de homebutton ingedrukt hield.Dus sluit je pc af sluit snel je iphone aan en houd de homebutton tijdens het aansluiten ingedrukt, hoop dat dit werkt
  #670  
Oud 27-06-11, 22:09
trudydegraaf trudydegraaf is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

dank je wel, ik ga dit ook eens proberen
  #671  
Oud 01-07-11, 15:05
Chandravia Chandravia is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Hi, ik heb ongeveer hetzelfde probleem als hiervoor meerdere malen beschreven.
Ik heb een iphone 3g, met jailbreak. Alles werkte prima,maar de batterij werkte na 2 jaar intensief gebruik heel wat minder. Ik heb de batterij vervangen, aangezet en via de usb poort geladen. Hij ging synchroniseren met Itunes en daar is het per ongeluk mis gegaan. Ik heb hem er te vroeg uitgehaald en even later deed mijn phone het niet meer. Ik kreeg alleen het prachtige appeltje te zien en meer deed ie niet, kreeg hem niet eens meer uit. De oude batterij er weer ingezet, nog deed ie niets. Dus gegoogled en hard reset geprobeerd, tevergeefs. Daarna in dfu mode gezet en via iTunes geprobeerd te herstellen. Dat lukt iedere keer niet, ben er al 2 dagen mee bezig, maar steeds geeft hij een error 1603 of 1604 of hij zegt dat ie de telefoon niet kan vinden. Ook via shift herstellen en dan de firmware handmatig uitkiezen werkt niet, dan kan ie de phone niet vinden.
Hopelijk kan iemand me helpen, ik kan gewoon niet zonder telefoon
Oh, ik heb een iPhone met abo van Tmobile.

Een update...ik heb het nu ook weer geprobeerd, maar dan vanaf een andere pc.
Ik heb het programmaatje iReb gedownload, om hem echt in dfu mode te zetten, iReb gestart, de knoppen ingedrukt zoals gevraagd. Als het proggie aangeeft dat alles goed staat en iTunes gestart kan worden, dan iTunes gestart. Daar werd de iPhone herkend. Shift herstel ingeklikt, de nieuwste firmware erbij gepakt (4.2.1) en dan maar afwachten. Uiteindelijk geeft hij dan keer op keer de boodschap dat fout 1604 is opgetreden. Al van usb poorten gewisseld, maar niets helpt. Zelfs andere firmware niet.

Laatst gewijzigd door Chandravia; 01-07-11 om 17:35.
  #672  
Oud 03-07-11, 22:35
ingie ingie is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Hoi,
Ik heb zowat hetzelfde probleem voor : apple blijft op het scherm staan, telefoon start niet meer op. Heb dfu geprobeerd maar dan komt erop iTunes de melding dat het apparaat geidentificeerd moet worden via iPhone-software-updateserver -> dat ik updates moet inschakelen. Dit heb ik echter uitgeschakeld omdat ik vorig jaar zo een hele tijd heb moeten wachten op de unlock/jailbreak. Kan ik dit nu toch doen zonder problemen? Of moet ik iets anders doen om toch voorbij de apple te geraken?

Merci !!


ONdertussen heb ik hier nog wat rondgekeken en via de shift - herstel combinatie ben ik weeral een stapje verder geraakt. Nu moet ik echter de juiste firmware herinstalleren. Hoe kan ik te weten komen welke dit is? Ik krijg nu de boodschap dat de firmware niet compatibel is. Thanks!

Laatst gewijzigd door ingie; 03-07-11 om 23:54.
  #673  
Oud 05-07-11, 16:37
jorickdd jorickdd is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

De batterij van mn telefoon raakte leeg, daarna kwam hij niet meer voorbij het Apple logo toen ik hem aan de lader legde! Hij wordt wel herkent door iTunes, en ik kan ook door de afbeeldingen/video's bladeren via deze computer.

Wat kan ik het beste doen?

Verder kan ik zeggen dat hij gejailbreakt is. En ik heb wel wat nieuwe dingetjes geinstalleerd laatste dagen, maar ook een aantal keer gerespringd zonder problemen

Ik kan hem zelfs syncen.... Echt apart dat ie niet gewoon helemaal aan wil gaan
  #674  
Oud 05-07-11, 20:13
Else01 Else01 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Bij mij kwam het door een blokkade van T-mobile, die vond ik dat ik de telefoon nog niet mocht gebruiken. Dat kwam blijkbaar door toen ik een upgrade van de software deed.
Ik moest m voor € 35,- bij de winkel laten resetten!
  #675  
Oud 08-07-11, 11:00
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingie Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb zowat hetzelfde probleem voor : apple blijft op het scherm staan, telefoon start niet meer op. Heb dfu geprobeerd maar dan komt erop iTunes de melding dat het apparaat geidentificeerd moet worden via iPhone-software-updateserver -> dat ik updates moet inschakelen. Dit heb ik echter uitgeschakeld omdat ik vorig jaar zo een hele tijd heb moeten wachten op de unlock/jailbreak. Kan ik dit nu toch doen zonder problemen? Of moet ik iets anders doen om toch voorbij de apple te geraken?

Merci !!


ONdertussen heb ik hier nog wat rondgekeken en via de shift - herstel combinatie ben ik weeral een stapje verder geraakt. Nu moet ik echter de juiste firmware herinstalleren. Hoe kan ik te weten komen welke dit is? Ik krijg nu de boodschap dat de firmware niet compatibel is. Thanks!

ga naar google en tik in "felixburns"
klik op de 1e website en scrol naar beneden daar kan je je iphone frimware downloaden xd
  #676  
Oud 22-07-11, 15:45
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
hallo iedereen,
ik heb een iphone 3g
sinds ik hem gerestord heb blijft hij maar op het apple logo staan en na enkele minuten is het wit scherm en herbegint hij met dat apple logo
ik heb al vele keren de iphone in UFD mode gezet, en gerestord maar na het herstellen blijft hij weer hangen op het apple logo,


ik heb jullie programma's al getest maar geen enkel werkt...
de pc vind hem ook niet, behalve itunes wel als hij in UFD mode staat
ik geraak er dus niet in

kan iemand mij helpen, alvast bedankt
kan ik mijn probleem dus verhelpen met het programma Irecovery??
  #677  
Oud 22-07-11, 20:31
Flickthebudgie Flickthebudgie is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard iphone loopt vast HELP!!!

beste mensen,

heb net mijn iphone ge-update met de nieuwste software en wil hij niet meer opstarten. het appeltje staat in beeld met een draaiend wieltje en dat doet hij al ander half uur. werken deze programma's ook om hem opnieuw aan te krijgen? en i-tunes zeg ook een verbinding fout te hebben met de iphone. weet iemand wat ik hiermee moet doen?

alvast bedankt

Joost
  #678  
Oud 05-08-11, 21:34
iphonebaas iphonebaas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

ik was een spel aan het spelen en mijn iphone was bijna leeg toen ik keek was die uitgevallen ik zetten hem op de lader en toen verscheen het apple logo en dan gaat die aan en uit aan en uit meestal zit onder het logo een rondje die draait zie je ook als je je iphone uitmaakt weet iemand wt k kan doen
  #679  
Oud 08-08-11, 12:38
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

doe eens een hard reset, home en powerknop indrukken en wachten tot hij opnieuw opstart
als je hem gejailbreaked hebt moet je is her jailbreaken
kan soms helpen
  #680  
Oud 08-08-11, 14:10
iphonebaas iphonebaas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

harde reset blijft die hetzelfde doen en jailbreaken weet niet hoe dat moet zal het wel verder uitzoeken nog bedankt
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.