//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jessetendam Ik ben er nog steeds niet uit! ben al 3 dagen bezig om mn iphone weer aan te krijgen maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #701  
Oud 03-09-11, 23:13
jamze jamze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jessetendam Bekijk bericht
Ik ben er nog steeds niet uit! ben al 3 dagen bezig om mn iphone weer aan te krijgen maar t lukt echt niet!! kan iemand me alsjeblieft helpen? ik heb m nog niet zolang en ik baal echt als een stekker. Ik kom niet verder dan t apple teken of het usb kabeltje met een pijltje naar boven wat wijst naar het itunes logo. Ook heb ik geprobeert via Itunes te herstellen in recovery mode maar ook in DFU mode. Heb geprobeert nieuwe software en firmware erop te zetten maar niks werkt! ik krijg elke keer een van deze 2 foutmeldingen --> 1015 en 3194

Kan iemand me aub helpen?

groeten Jesse
3194 foutmelding is verkeerde firmware en 1015 kun je oplossen met RecBoot.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2011 om 21:15 ----------

3194 foutmelding is verkeerde firmware en 1015 kun je oplossen met software RecBoot.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2011 om 21:17 ----------

Hoi mocht hierop een antw. hebben zou ik het graag willen weten van je want heb nl. dezelfde probleem.

groeten Bram
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 04-09-11, 16:25
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

klop er is op met een hamer
dan is dat probleem ook al opgelost
  #703  
Oud 04-09-11, 16:36
Sybren Sybren is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Na het installeren van de nieuwe Ios5 krijg ik het witte scherm probleem. Weet iemand wat ik precies moet installeren en/of wissen nu?
  #704  
Oud 04-09-11, 20:03
omi omi is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi allen ik weet niet of het jullie helpt maar mijn iPhone had ook een Apple logo constant op het scherm.

Ik bezocht de Apple store bij mij in de buurt. Ze koppelden aan hun Mac pc en daarna kon ik thuis herstellen. Wellicht is een Mac pc uitkomst of wellicht de gouden vingers van de Apple store medewerker. Ook niet onbelangrijk te vermelden; 'het was gratis'
  #705  
Oud 04-09-11, 23:42
jamze jamze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 4
Standaard iphone doet helemaal niks

hoi heb een 3g maar die reageert daadwerkelijk nergens op, geeft batterij aan leeg doe je stekker erin verandert ie maar laad niet op aan en uit knop en homebutton werkt ook niet hij blijft hangen op apple logo na een tijdje rond circelen en slaat vast aan/uit knop en homebutton krijg je stekkertje van itunes doe stekker erin geen piep of niks reageert nergens op. als je het gewoon aller eerste keer aansluit reageert er wel op begint gelijk met starten en daarna niks. Dfu ook niet krijgt geen contact met mijn laptop.

volgens mij heb ik dit nergens kunnen lezen......
  #706  
Oud 05-09-11, 12:02
thafalc thafalc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje op je scherm?

heb je net onlangs een app geinstalleerd of iets veranderd in je Iphone en je iphone blijft hangen?
springboard app crashed dan!! simpel op te lossen...
NNEEEE je hoeft niet noodzakelijk te restoren !!!
je gebruikt een van deze programs iBrickr, IphoneBrowser of Winscp (gebruik ik) terwijl je je appel zichtbaar op je scherm hebt, en probeert meermaals in je iphone te geraken, dit lukt, geen probleem. mss
wel 2 a 3 keer proberen of meer, maar t lukt.
de laatste toegevoegde app die je hebt geinstalleerd verwijder je in de map Applications of wat je veranderd hebt zet je trug standaard, als je tenminste backup gemaakt hebt.
En voor je t weet start je iphone op, ga daarna na installer/uninstall en verwijder de APP volledig. en je iphone is weer in orde zonder een restore, syncen enz...
bespaard veel moeite, LET OP voor Winscp moet Wi-Fi en ssh aanstaan vo je iets installeerd, daar iedere keer ik iets installeer, heel soms mijn springboard crashed, omdat ik enorm veel erop heb staan, bijna 100 apps, (vo modding programs), durft hij wel eens te crashen.
maar dit kan ook eens gebeuren bij iedereen die minder erop hebben staan. dus hierbij weten jullie t. hoop dat jullie t kunnen gebruiken.
ik heb precies hetzelfde probleem gehad, ik had de firmware van 4.2.1 erop staan en die had ik gejailbreakt, op een keer was mn iphone uitgevallen omdat ie geen stroom meer had, dus ik thuis aan de lader gehangen en daarna weer proberen op de starten, dat lukte niet, ik had ook alleen maar dat appeltje. wat ik toen deed, ik weet niet welke jailbreak programma je gebruikt, maar ik had lim3ra1n redsn0w, en ik deed gewoon wat ik deed als je iphone is uitgegaan, gewoon just boot tethered right now, en dan moet je de power knop indrukken, daarna met de powerknop ook de home button, en daarna moet je de powerknop loslaten. wat ik toen heb gedaan is als ie met het patchen via de kernel van je iphone begint, niet de homeknop loslaten, gewoon ingedrukt houden, totdat je je jailbreak icoon in beeld krijgt. je krijgt bij de reboot een wit scherm maar gewoon ingedrukt houden, dat witte scherm gaat vanzelf weer weg. dan zegt ie op de redsn0w "done" en dat je de rest op je iphone moet doen. gewoon die knop ingedrukt houden tot aan het verschijnen van je appeltje/je jailbreak boot icon. PAS NADAT DAT DING VERSCHENEN IS LOSLATEN! als het goed is werkt dat wel. ik schrok eerst ook heel erg, omdat ik dacht dat ik m'n iphone had gesloopt, maar nu doet ie het nog gewoon. (ik heb nu trouwens de nieuwste software , de 4.3.5, en die kan je tot zover niet jailbreaken.)
  #707  
Oud 06-09-11, 00:06
deurknop84 deurknop84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Unhappy

HELP!
Iphone 4 doet niets meer. loopt op 4.3.5 en heb met redsnow JB uitgevoerd.
Cydia was grijs en ging toen rebooten. vanaf toen ging alles fout. telefoon doet helemaal niet, Itunes restore krijg foutmeldingen.
telefoon geeft alleen aan dat itunes gekoppeld moet worden(activeren)

ben ten einde raad....
  #708  
Oud 06-09-11, 00:20
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Standaard

Probeer redsn0w eens te starten. Laad de firmware, en vink daarna ALLLEEN just boot tethered for now aan. DFU mode en dan kan het gerust 2 minuten duren. Maar de iphone doet het weer?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2011 om 23:21 ----------

Of zegt itunes dat je de tel moet activeren? Unplug, sim er uit. Sim er in. Hang aan je pc en klaar
  #709  
Oud 06-09-11, 00:41
deurknop84 deurknop84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melle123 Bekijk bericht
Probeer redsn0w eens te starten. Laad de firmware, en vink daarna ALLLEEN just boot tethered for now aan. DFU mode en dan kan het gerust 2 minuten duren. Maar de iphone doet het weer?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2011 om 23:21 ----------

Of zegt itunes dat je de tel moet activeren? Unplug, sim er uit. Sim er in. Hang aan je pc en klaar
heb hem op een of andere manier aan de praat gekregen.
maar heb cydia installer direct verwijderd maar nu blijft hij hangen op het apple logo bij reboot. ik word er een beetje ziek van.....
  #710  
Oud 06-09-11, 00:46
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Standaard

Probeer herstel via iTunes? Of Just boot tethered right now?
  #711  
Oud 06-09-11, 00:48
deurknop84 deurknop84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melle123 Bekijk bericht
Probeer herstel via iTunes? Of Just boot tethered right now?
via itunes foutmelding 1013!

heb cydia verwijderd dus kan denk niet meer booten met redsnow.
  #712  
Oud 06-09-11, 00:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Hoe heb je Cydia verwijderd?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #713  
Oud 06-09-11, 00:54
deurknop84 deurknop84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

ja want telefoon liep helemaal vast dus heb hem verwijderd.
en nu terug bij af. moet ik opnieuw cydia instaleren?
  #714  
Oud 06-09-11, 01:03
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Standaard

iTunes: Error 1013 | Appletips

Herstel via iTunes. Doe dat en begin dan clean opnieuw
  #715  
Oud 06-09-11, 01:16
deurknop84 deurknop84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

ben benieuwd, heb host aangepast en nu herstel.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 september 2011 om 00:17 ----------

wat is eigenlijk de beste manier om helemaal terug te gaan naar de orginele software, dus geen JB? want ik probeerde net fabrieksinstellingen te herstellen maar dat ging om een of andere reden niet.
  #716  
Oud 06-09-11, 01:35
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Standaard

Welke error werd er gegeven? Probeer DFU mode en dan herstel. Of DFU mode herstel met shift knop en zoek de firmware, google of zoek even naar dit
  #717  
Oud 06-09-11, 10:32
thafalc thafalc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deurknop84 Bekijk bericht
HELP!
Iphone 4 doet niets meer. loopt op 4.3.5 en heb met redsnow JB uitgevoerd.
Cydia was grijs en ging toen rebooten. vanaf toen ging alles fout. telefoon doet helemaal niet, Itunes restore krijg foutmeldingen.
telefoon geeft alleen aan dat itunes gekoppeld moet worden(activeren)

ben ten einde raad....
Dan zou ik inderdaad net als de anderen aanraden om de iPhone in DFU mode te zetten en hem van daaruit te restoren, want met de normale restore kan het niet werken, bij mij heb ik de packages van cydia verwijderd vanaf mn telefoon, normale restore (nog niet eens DFU) gebruikt, en toen deed ie het weer als nieuw bij mij...
  #718  
Oud 08-10-11, 10:16
swolla swolla is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Alleen noordoproep

de iPhone kan nietrs anders kan dan een noodoproep. ( het beeld geeft een usb stekker afbeelding naar het itunes logo ) Hoe los ik dit op??
  #719  
Oud 08-10-11, 15:01
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

je moet gewoon je itunes herstellen in itunes

iphone aansluiten en dan zegt itunes waarschijnlijk itunes in herstel modus aangetroffen

en druk je op herstellen in itunes
  #720  
Oud 08-10-11, 18:39
swolla swolla is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

helaas werkt dat niet een en uit zetten 10 en 20 sec wachten , ik blijf het probleem houden...helaas
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.