//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je ook de iphone in DFU mode gezet...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 08-10-11, 17:49
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

Heb je ook de iphone in DFU mode gezet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 08-10-11, 18:08
swolla swolla is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

ja maar probleem blijft terug komen
  #723  
Oud 16-10-11, 16:33
tatjanaodessa tatjanaodessa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Hier nog een vastlopende iphone, nothing new nadat ik al de 33 pagina's gelezen heb, toch is het hier net iets anders.

Ik zie veel mensen waarbij ook wederom het apple logootje blijft verschijnen, en nadat zij de power en homeknop tegelijk 10sec (of langer) vasthouden, deze kunnen restoren in itunes.
Dáár ligt nou net het probleem met mijn iPhone, als ik de power/homeknop indruk wordt hij 1 minuut zwart (het beeld) en daarna verschijnt wederom het apple logootje, deze staat nu al sinds 11uur vanmorgen in beeld, ik heb één keer het batterijtje met bliksempje gezien, deze gaf aan dat de batterij leeg is. Maar hij laad ook gewoon NIET op.

Ook verschijnt mijn iPhone dus niet in iTunes, ik ben ten einde raad, ik heb ruim 20 filmpjes op youtube bekeken, stuk of 30 pagina's hier en daar gelezen, maar niets lijkt te helpen. Heeft hier iemand dé oplossing, of hetzelfde meegemaakt?

Wanhopige iPhone 4 eigenaar ..
  #724  
Oud 16-10-11, 16:52
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Heb je ook het volgende gepeobeerd?
Itunes deinstalleren. (je bent dan ook alle backup kwijt).
Vervolgens in c/ programs de map itines verwijderen en dan in local settings de map temp leegmaken.
Opnieuw opstarten en dan itunes opnieuw installeren.
Vervolgens kijken of hoj dan wel weer verschijnt in itunes.

Is dit te ingewikkeld dan kun je ook proberen of hij op een andere computer wordt herkend.
  #725  
Oud 16-10-11, 16:57
tatjanaodessa tatjanaodessa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Heb het op 3 computers geprobeerd, dus in totaal zon 9 usb poorten, werkt niet.
Ik ga nu wel je andere uitleg even proberen.

BRB.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 16:11 ----------

Ook dat lijkt niet te werken.. er is wel verandering in het beeld nu.
Nadat ik mn iPhone van netstroom afhaalde en nogmaals home/powerknop in drukte
sprong hij op een zwart beeld, gaf hij gedurende 5sec een knipperend leeg batterijtje aan, en nu blijft hij zwart beeld geven, als ik nu weer op de home knop zou duwen zou het (hoogst irritante) appeltje weer verschijnen ..
  #726  
Oud 16-10-11, 17:29
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

wat je kan proberen is via de power adapter hem op te laden dus via het stop contact

in sommige gevallen wil die daarna wel weer via de usb poort opladen
en misschien zit daar je probleem dat ie het ook niet herkend
maar dat ie niet in dfu mode gaat is raar

je kan ook even de nieuwste redsnow downloaden en checken of je hem zo in dfu mode kan krijgen

ik zie dat je het al aangesloten hebt op netstroom ... helaas

heb je ook nog een andere usb kabel om je telefoon te connecten ?
  #727  
Oud 16-10-11, 18:29
rambo12345 rambo12345 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Schiedam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatjanaodessa Bekijk bericht
Heb het op 3 computers geprobeerd, dus in totaal zon 9 usb poorten, werkt niet.
Ik ga nu wel je andere uitleg even proberen.

BRB.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 16:11 ----------

Ook dat lijkt niet te werken.. er is wel verandering in het beeld nu.
Nadat ik mn iPhone van netstroom afhaalde en nogmaals home/powerknop in drukte
sprong hij op een zwart beeld, gaf hij gedurende 5sec een knipperend leeg batterijtje aan, en nu blijft hij zwart beeld geven, als ik nu weer op de home knop zou duwen zou het (hoogst irritante) appeltje weer verschijnen ..
Het kan wel eens voorkomen dat je geen apple logo ziet. Ik heb net mijn iphone gedowngrade naar 4.3.3. Ik heb hem ook in dfu mode gezet waarbij ik geen apple logo zag.

kijk eens hier DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS.

Wil je gaan upgraden naar ios5? of wil je alleen een herstel uitvoeren.
Graag meer info hierover
  #728  
Oud 16-10-11, 19:40
mjvanes's schermafbeelding
mjvanes mjvanes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hoorn
Berichten: 15
Standaard

Hier ook een probleem. Ik wilde mijn iPhone herstellen na synchronisatie problemen. Lees: de muziek werd niet gesynchroniseerd. Toen ik een herstel wilde doen bleef mijn iPhone daarna in een herstelmodus hangen en dit is nu al de hele dag. Ik krijg de volgende melding naar herstel:
De iPhone kan niet worden hersteld: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)
Hulp iemand? Ik ben ten einde raad.
__________________
Life is Calling, Answer!
| iPhone 4 | MacBook White |
  #729  
Oud 16-10-11, 20:11
rambo12345 rambo12345 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Schiedam
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjvanes Bekijk bericht
Hier ook een probleem. Ik wilde mijn iPhone herstellen na synchronisatie problemen. Lees: de muziek werd niet gesynchroniseerd. Toen ik een herstel wilde doen bleef mijn iPhone daarna in een herstelmodus hangen en dit is nu al de hele dag. Ik krijg de volgende melding naar herstel:
De iPhone kan niet worden hersteld: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)
Hulp iemand? Ik ben ten einde raad.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post718486

ik zou zeggen probeer het en geef het door of het wel of niet werkt

succes

Rambo
  #730  
Oud 16-10-11, 21:20
mjvanes's schermafbeelding
mjvanes mjvanes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hoorn
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rambo12345 Bekijk bericht
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post718486

ik zou zeggen probeer het en geef het door of het wel of niet werkt

succes

Rambo
Het wil nog niet echt te werken...
  #731  
Oud 17-10-11, 13:00
nilsv nilsv is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 20
Standaard

hallo,
ik wou mijn iphone 3Gs updaten naar ios 5, dit lukte niet gaf constant de foutmelding verbinding met iphone update server niet mogenlijk. Heb dan mijn iphone volledig willen restten en in die reset is hij vastgelopen en nu komt constant het apple logo erop en kan er niets met doen al twee dagen niet. als ik limera1n gebruik blijft het logo van limera1n erop staan en indien ik redsn0w gebruik blijft het annanaslogo erop staan. help me ik wil zo graag die IOS 5 uitproberen

mvg Nils
  #732  
Oud 17-10-11, 17:17
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Omdat de hele wereld aan het updaten is geeft dit problemen.
Wacht een rustige tijd af( als amerika slaapt) zet je toestel in vliegtuigmode en probeer het nog eens.

Het is altijd beter effe te wachten met updaten tot de eerste problemen er uit zijn gehaald, maar tja, als je de eerste wilt zijn ben je ook de eerste MET problemen........
  #733  
Oud 18-10-11, 02:29
mjvanes's schermafbeelding
mjvanes mjvanes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hoorn
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjvanes Bekijk bericht
Hier ook een probleem. Ik wilde mijn iPhone herstellen na synchronisatie problemen. Lees: de muziek werd niet gesynchroniseerd. Toen ik een herstel wilde doen bleef mijn iPhone daarna in een herstelmodus hangen en dit is nu al de hele dag. Ik krijg de volgende melding naar herstel:
De iPhone kan niet worden hersteld: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)
Hulp iemand? Ik ben ten einde raad.
Ik heb nu mijn iPhone uit de herstelmodus gekregen via redsn0w. Wanneer ik nu mijn iPhone met iTunes verbind krijg ik de volgende melding: "de iphone die u probeert te activeren heeft geen simkaart". Uiteraard zit mijn T-Mobile simkaart er gewoon in. Iemand hiervoor een oplossing?
  #734  
Oud 24-10-11, 12:56
high roller high roller is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

ik zit nu ook met de elende, had een jb op mijn 5.0, start nu op met apple loge en blijft daarin, ook als ik hem uitzet met beide knoppen, op itunes geprobeerd te resoren in dfu mode, komt wel daarin als ik snel ben na harde uitzet met beide knoppen. itunes gaat 5.0 downloaden en op het moment dat itunes wil instaleren start de iphone opnieuw op en is itunes de iphone kwijt. wat nu?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 14:02 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door high roller Bekijk bericht
ik zit nu ook met de elende, had een jb op mijn 5.0, start nu op met apple loge en blijft daarin, ook als ik hem uitzet met beide knoppen, op itunes geprobeerd te resoren in dfu mode, komt wel daarin als ik snel ben na harde uitzet met beide knoppen. itunes gaat 5.0 downloaden en op het moment dat itunes wil instaleren start de iphone opnieuw op en is itunes de iphone kwijt. wat nu?
inmiddels is mijn werk pc eruitgegooit door de iphone club en krijg ik de melding dat ik niet meer op iphoneclub mag komen, graag even rechtzetten, ik heb volgens mij niemand wat gedaanlang leve proxy servers, dat dan weer wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 14:05 ----------

iemand een programma welke werkt met 5.0 om hem uit dit te krijgen?
  #735  
Oud 24-10-11, 15:55
jamze jamze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 4
Standaard

Probeer het eens met 3/4 sec powerbutton vast houden daarna homebutton voor 10sec daarna powerbutton los dan moet iTunes het kunnen zien.

inmiddels is mijn werk pc eruitgegooit door de iphone club en krijg ik de melding dat ik niet meer op iphoneclub mag komen, graag even rechtzetten, ik heb volgens mij niemand wat gedaanlang leve proxy servers, dat dan weer wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober O2011 om 14:05 ----------

iemand een programma welke werkt met 5.0 om hem uit dit te krijgen?[/QUOTE]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 15:58 ----------

Probeer het eens met redsnow moet wel de juiste nemen ivm je firmware en dan gewoon volgen moet goed komen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 16:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatjanaodessa Bekijk bericht
Hier nog een vastlopende iphone, nothing new nadat ik al de 33 pagina's gelezen heb, toch is het hier net iets anders.

Ik zie veel mensen waarbij ook wederom het apple logootje blijft verschijnen, en nadat zij de power en homeknop tegelijk 10sec (of langer) vasthouden, deze kunnen restoren in itunes.
Dáár ligt nou net het probleem met mijn iPhone, als ik de power/homeknop indruk wordt hij 1 minuut zwart (het beeld) en daarna verschijnt wederom het apple logootje, deze staat nu al sinds 11uur vanmorgen in beeld, ik heb één keer het batterijtje met bliksempje gezien, deze gaf aan dat de batterij leeg is. Maar hij laad ook gewoon NIET op.

Ook verschijnt mijn iPhone dus niet in iTunes, ik ben ten einde raad, ik heb ruim 20 filmpjes op youtube bekeken, stuk of 30 pagina's hier en daar gelezen, maar niets lijkt te helpen. Heeft hier iemand dé oplossing, of hetzelfde meegemaakt?

Wanhopige iPhone 4 eigenaar ..
Probeer het eens met redsnow wel de juiste voor je eigen firmware en daarmee tethered opstarten.
  #736  
Oud 29-10-11, 21:08
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard

Ik heb hier ook iets raar voor.
Ik schaf me 2dehands een 4G aan, wil mijn oude 3G volledig wissen via "Stel opnieuw in / Wis alle inhoud en instellingen" .... de phone zegt me dat dit 2 uur zal duren, we zijn nu ondertussen een dike 2,5 uur verder en al die tijd staat het apple logo er reeds op.
Zou ie vast zitten ? ... hij is niet aan iTunes gekoppeld.
Iemand die weet wat er hier aan de hand is ?

edit: de phone is aan het restoren dankzij de tip/link van rambo12345 Wait and see nu
edit2: het is in orde gekomen
__________________
... ook nog 2 iPod's 4th gen. stuck on 6.1.3

Laatst gewijzigd door Xplod; 31-10-11 om 12:03.
  #737  
Oud 30-10-11, 21:38
Jorancalluy Jorancalluy is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard nieuwe iphone 4s en al stuk

hallo,
ik heb vrijdag 28 oktober net een iphone 4s gaan kopen, in het begin deed ij het nog goed, tot gisteren, hij begon regelamtig her op te starten en ik kreeg dan regelmatig het apple logo op mijn scherm. Maar sinds enkele uren is hij permanent weg !!!! wat nu?? dit is toch niet normaal ? ik heb hme amper gebruikt?

groetjes

Joran Calluy
  #738  
Oud 31-10-11, 16:17
tommy3g tommy3g is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

hey allemaal heb een probleem met mijn iphone 3g 16gig hij gaat niet meer aan en blijft vast zitten op apple logo heb hem iets van 12 keer proberen te restoren via apple maar nix alleen als die zegt dat mijn telefoon gaat herstarten lijkt het alsof hij opnieuw gaat restoren maar als hij de helft bereik heeft valt mijn telefoon uit en gaat die weer restoren tot de helft heb tig filmpjes gekeken op youtube maar nix werkt kan iemand mijn helepen
  #739  
Oud 01-11-11, 17:02
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Tommy3G , heb je het reeds geprobeerd te herstellen in DFU mode ?
Koppel je tel aan je pc
iTunes aanzetten
Hou nu je home en power knop tegelijk ingedrukt tot het appeltje is verdwenen en dan laat je de powerknop ( boven) los , zonder dat je de home knop loslaat
Hou de home knop ong 8 seconden ingedrukt
Als je het goed hebt gedaan is je schem zwart en dat krijg je van iTunes een melding dat het hersteld moet worden
Als het niet de eerste keer meteen is gelukt met in DFU mode zetten , dan doe je het nog eens ( kan geen kwaad )
Klik nu dan in iTunes op herstel ( restore) en laat iTunes zijn ding doen.
Als het goed is ben je zo geholpen.

Laat weten als het is gelukt.
Succes
  #740  
Oud 01-11-11, 19:06
tommy3g tommy3g is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

floa1512 had het al eens eerder geprobeert, nu weer, maar lukt ook niet
hoop dat je mij verder kunt helpen
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.