//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem! Iphone is vastgelopen en appeltje staat er de hele tijd op. Maar het probleem is dat hij niet tevoorschijn komt in itunes en ifuntastic, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 25-12-11, 17:59
Evavh Evavh is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Probleem! Iphone is vastgelopen en appeltje staat er de hele tijd op. Maar het probleem is dat hij niet tevoorschijn komt in itunes en ifuntastic, dus geraak niet in de iphone.
Af en toe springt hij is aan en uit, maar hij blijft dan terug gewoon op het appeltje staan.
Kan er iemand me helpen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 25-12-11, 21:10
cruzifix cruzifix is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evavh Bekijk bericht
Probleem! Iphone is vastgelopen en appeltje staat er de hele tijd op. Maar het probleem is dat hij niet tevoorschijn komt in itunes en ifuntastic, dus geraak niet in de iphone.
Af en toe springt hij is aan en uit, maar hij blijft dan terug gewoon op het appeltje staan.
Kan er iemand me helpen?
Ik heb dus ook precies dezelfde fout met de iphone van mn nichtje. ik heb een iphone 3g waar ios 4.2.1 op stond. nadat ze alle instellingen had gereset en de iphone opnieuw moest opstarten doet hij niets meer. hij was niet tethered gejailbreaked dus daar zou het ook niet aan moeten liggen. hij is untethered gejailbroked. ik krijg hem met geen enkele mogelijkheid meer in de DFU modus. ik kan hem ook niet hard restarten als het logo in beeld is. om de 5 minuten restart hij zelf maar hij blijft in de apple logo hangen. wat zou ik nog meer moeten kunnen proberen?
  #763  
Oud 26-12-11, 11:14
Evavh Evavh is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de mijne uiteindelijk kunnen herstellen! (je bent dan wel alles kwijt)
Had nog wat dingen gelezen en het volgende geprobeerd :
de aan,uitknop samen met de homebutton de hele tijd ingedrukt houden, ongeveer een 10 seconden en daarna de aan,uitknop loslaten en de homebutton blijven ingedrukt houden, en dan krijg je hem in de DFU modus, normaal gezien..
  #764  
Oud 27-12-11, 18:22
tygercoene tygercoene is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

beste forumleden,

Ik heb een ander probleempje met het apple logo.
gisteren werkte de Iphone nog perfect en stond hij op 15% batterij.
Hij is dan uitgevallen en nu krijg ik hem onmogelijk opgestart.
Wel verschijnt het apple logo als ik hem wil opladen.
Ik moet zeggen ik heb de iphone 3 van iemand gekregen, dus is het de eerste keer dat ik hem moet opladen.
Ik heb ondertussen alle mogelijke situaties uitgeprobeerd, met drukken op home en on/of enz... Ook in itunes zie ik hem niet.
Let wel ik het een windows 7 portable en heb nu pas itunes geïnstalleerd. Maar mijn portabele ziet de iphone niet. Geeft deze ook niet aan bij "nieuw apparaat gevonden".

Dus zit ik met de vraag : wat zou er kunnen mis zijn? Ik heb ondertussen al een nieuwe oplaad/usb kabel gekocht om dat probleem al uit te sluiten.

Kunnen jullie mij nog andere tips geven?

Van harte dank, jean-pierre
  #765  
Oud 28-12-11, 12:07
tygercoene tygercoene is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

problem solved!!

Iphone compleet open gedaan. Ik denk problemen met de batterij !!

nu werk hij perfect

mvg,
jp
  #766  
Oud 29-12-11, 18:12
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard HELP! Apple Logo blijft hangen

Hallo!

Vandaag mijn jailbreak iphone 4 via Cydia geupdate, 3 van de 4 updates weet ik uit m'n hoofd:

Cydia Installer
PC Networking
MobileSubstrate

Toen mijn springboard opnieuw was opgestart, niks aan de hand maar toen ik een aantal uur later een telefoontje had, viel hij tijdens het gesprek uit en kreeg ik het bekende Apple Logo te zien. Hierop blijft hij nu al de hele middag hangen. Na enig geduld te hebben gehad was mijn geduld op en nu zit ik hier. Ik heb in een eerdere situatie gebruik gemaakt van winscp, om in dat geval qTweeter te verwijderen, waarna mijn iPhone weer opstartte. Maar dit lukt nu niet meer.
Mijn iPhone word niet meer herkent door m'n laptop.

Kortom; iPhone 4 gejailbreakt blijft hangen na update via Cydia. Geen toegang via USB. Wat nu te doen?

Wie helpt mij want ik ben ten einde raad!

Groet
  #767  
Oud 29-12-11, 18:16
ErsinB ErsinB is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 85
Standaard

Ik heb nu de hele middag hetzefde probleem. Ik zit op iOS 5 en had vanmiddag MobileSubstrate geupdate. Normaal gesproken zou Mobile Substrate je met een Safe Mode moeten "redden". Mss is dat inderdaad het probleem op dit moment.

Een oplossing? Ik heb zelf ook nog geen oplossing. Je kunt in de DFU gaan en vervolgens herstellen, maar dit zie ik als een laatste uitweg. Ik heb eerlijk gezegd geen zin in urenlang iets updaten en herstellen.
  #768  
Oud 29-12-11, 18:50
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

En toch is het je redding Ben het ondertussen beu om te jb uit te voeren dus vanaf nu ga ik zonder jb op iPod Vooral nu in de nieuwste jb zitten fouten en heb er geen zin in om weer zo lang te wachten totdat alles is opgelost en m'n iPod gaat veel sneller en batterij gaat ook wel langer mee O nog iets wat je kan doen is een hard reset Home en Powerknop indrukken totdat hij opnieuw opstart Je zult wel zien...
  #769  
Oud 29-12-11, 18:54
ErsinB ErsinB is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 85
Standaard

Mss wil dit bij jou werken:

How to fix iPhone, iPod, iPad when stuck on apple logo without restoring - YouTube

Bij mij blijft het helaas hangen bij het Pineapple logo .
  #770  
Oud 29-12-11, 19:00
cyberturk cyberturk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 24
Standaard

dat is door de jailbreak denk ik, heb gisteren jailbreak uitgevoerd en kreeg problemen met cydia, ik had paar tweaks geïnstaalleerd alles werkte prima. Wanneer mijn Battery leeg was startte niet meer op.
  #771  
Oud 29-12-11, 19:07
ErsinB ErsinB is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 85
Standaard

Ahg, ik heb van alles geprobeerd. Dan maar herstellen. Hopen dat dat maar lukt.
  #772  
Oud 29-12-11, 19:14
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Hallo, dank voor alle reacties! Helaas lukt het mij niet om in DFU te komen, ik weet niet eens hoe dit moet! Moet dit terwijl hij aan mn laptop hangt??? Anyway, dit is ook voor mij mn laatste optie als dit er voor zorgt dat ik opnieuw alles moet installeren!

Ik ben wel blij dat het lek boven lijkt te zijn, namelijk mobilesubstrate!

Ik wacht andere reacties nog even af en ben sowieso erg benieuwd wat ik kan met DFU mode!
  #773  
Oud 29-12-11, 22:35
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

DFU MODE: koppel je iPhone aan de pc start iTunes op en nu moet je de home knop en de Powerknop 10 sec indrukken totdat er zwart scherm op je iPhone is nu laat je de Powerknop los en blijf je de homeknop indrukken totdat iTunes een melding geeft dat er een iPhone in herstelmodus is gevonden en vervolgens herstellen en afwachten...
  #774  
Oud 29-12-11, 23:48
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
DFU MODE: koppel je iPhone aan de pc start iTunes op en nu moet je de home knop en de Powerknop 10 sec indrukken totdat er zwart scherm op je iPhone is nu laat je de Powerknop los en blijf je de homeknop indrukken totdat iTunes een melding geeft dat er een iPhone in herstelmodus is gevonden en vervolgens herstellen en afwachten...
Het probleem is dus, ook met DFU, dat mn laptop hem niet via usb wil herkennen! Dus DFU kan ook niet!

HELLUP!!
  #775  
Oud 30-12-11, 00:21
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Dan lukt het je waarschijnlijk niet je iPhone in DFU te zetten.
  #776  
Oud 30-12-11, 00:25
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SG3i Bekijk bericht
Dan lukt het je waarschijnlijk niet je iPhone in DFU te zetten.
Haha dat was mijn conclusie ook ja!;-)

Maaruh... Heb ik dan nog mogelijkheden??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 01:08 ----------

Thans god for YouTube! Ik heb via YouTube de volgende methode gevonden om alsnog in recovery te raken, helaas wel alles kwijt maar wél m'n iPhone gered!

Stap 1: iPhone helemaal uit
Stap 2: start iTunes op
Stap 3: houd de home knop ingedrukt (iPhone nogsteeds uit)
Stap 4: steek de USB in je iPhone (home ingedrukt houden)

Na enkele seconden vond m'n iPhone m'n laptop en andersom. iTunes vroeg direct om een recovery dus dit maar gedaan!! Ik ben gelukkig! Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben!

Groet!
  #777  
Oud 12-01-12, 10:39
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tygercoene Bekijk bericht
problem solved!!

Iphone compleet open gedaan. Ik denk problemen met de batterij !!

nu werk hij perfect

mvg,
jp

Wat was er daadwerkelijk loos?
  #778  
Oud 14-01-12, 10:48
xsence xsence is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: nijmegen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steef747 Bekijk bericht
Ik heb een iphone 3gs 16gb die niet meer wil opstarten. Eerst krijg ik het apple logo in beeld dan na enige tijd komt er het draaiende rondje( laad/wacht symbool). Ik heb de iphone proberen te herstellen in dfu modus via itunes. Na een aantal errors is het uiteindelijk toch gelukt en itunes gaf aan dat de telefoon opnieuw zal opstarten, en de telefoon mag niet losgekoppeld worden. Maar helaas gebeurde weer precies hetzelfde, apple logo en daarna het draaiende rondje. Hierna heb ik het geprobeerd met de nieuwste redsnow, na enkele keren proberen(errors) ging dit ook goed. Al die zwarte teksten kwamen op de iphone en daarna begon hij te installeren het balkje kwam helemaal vol. Daarna heb ik op just boot geklikt in redsnow. Maar helaas weer precies hetzelfde als eerst! Hebben jullie misschien enig idee wat ik fout doe? Of is de telefoon echt kapot?

Alvast bedankt!
Dit probleem heb ik ook met een iphone 3gs 8gb, heb je het nog kunnen maken of heeft iemand tips?
  #779  
Oud 14-01-12, 13:01
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xsence Bekijk bericht
Dit probleem heb ik ook met een iphone 3gs 8gb, heb je het nog kunnen maken of heeft iemand tips?
Is ie niet untethered dan?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #780  
Oud 14-01-12, 13:10
rensv rensv is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: breda
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een iphone 3gs met ios 5.0 non jailbroken.. Gisteravond lag hij aan de lader en was ik via airplay naar mijn apple tv muziek aan het streamen. Opeens sluit de iphone zichzelf af en blijft nu constant opnieuw opstarten. Na het opstarten klinkt het geluidje dat hij opgestart is en zie ik een tekentje dat ik de iphone kan activeren. Dus alsof het een nieuwe iphone is. Ik kan slide to configure doen en krijg hierna een tekentje dat ik de iphone met itunes moet verbinden. Mijn macbook herkent de iphone helaas niet. Na het sliden start de iphone binnen +/- 5 sec weer opnieuw op. Tevens is mijn powerknop kapot!!

Iemand een idee?????
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.